Gå til innhold

Bivirkninger av Albyl-E i graviditet?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg hadde prematur fødsel forrige svangerskap og er nå gravid igjen. For å forebygge ny prematur fødsel skal jeg begynne på Albyl-E i uke 11+0. Er det noen som har gått på samme medisin som har merket noen bivirkninger?

Anonymkode: 1bea0...8a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Begynte på Albyl-E i uke 12+1 og skal gå på det ut svangerskapet. Fikk kraftig hodepine og svimmelhet kort tid etter jeg startet på de, som bedret seg etter rundt 3 uker. Det står som mindre vanlige bivirkninger, så vet ikke om det skyldtes medisinen eller om det var pga graviditeten. Ikke opplevd noe andre bivirkninger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen plagsomme bivirkninger. Fikk mye lettere blåmerker, og å kutte seg i fingeren gjorde jo at det blødde mer enn det pleier, siden blodet er fortynnet. Men ellers merket jeg absolutt ingenting til dem. 

Endret av Vilde78
Skrivefeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok de kun på kvelden. Fikk ingen bivirkninger av de, bortsett fra en periode med litt blod når jeg snøt meg i andre trimester . Gjorde at jeg slapp unna svangerskapsforgiftning 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke huske noen bivirkninger.

Ga beskjed når jeg skulle ta blodprøve at jeg gikk på de så de var forberedt på at det kunne blø litt mer enn vanlig.

Anonymkode: c6563...269

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...