Tantemor Skrevet 14. august 2024 #21 Skrevet 14. august 2024 Han kommer ALDRI til å svare deg, så det er ingen vits i å skrive til ham annet enn at du får fortalt hvor såret du ble, men alt tyder på at han ikke bryr seg. Derfor bør du la være. Kanskje er han så drittsekk at han viser det til kompiser på fest også der alle ler av det. Finn deg en ny å bruke energien og tankene på 🥰 8 1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2024 #22 Skrevet 14. august 2024 Melus skrev (6 minutter siden): Enig i at det er bedre å skrive og brenne. Han bryr seg åpenbart ikke, og kommer ikke til å bry seg om brevet. Vil det føles bedre å sende han et brev uten å få svar? Hvordan vil det gi deg en bedre avslutning? Hvordan kan du vite at han ikke svarer? Sjansen er større for livstegn fra han om jeg sender brevet, enn om jeg lar vær. Dere skjønner ikke, han er til tider tiltaksløs. Sitter på gjerdet og har ventet på svar fra meg tidligere har han sagt. Og blitt hjertelig glad for mld fra meg, det har han tidligere sagt. Det finnes de som savner, men som selv ikke tørr ta kontakt.. Anonymkode: b489f...3cc
PusheenPusheen Skrevet 14. august 2024 #23 Skrevet 14. august 2024 (endret) AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvordan kan du vite at han ikke svarer? Sjansen er større for livstegn fra han om jeg sender brevet, enn om jeg lar vær. Dere skjønner ikke, han er til tider tiltaksløs. Sitter på gjerdet og har ventet på svar fra meg tidligere har han sagt. Og blitt hjertelig glad for mld fra meg, det har han tidligere sagt. Det finnes de som savner, men som selv ikke tørr ta kontakt.. Anonymkode: b489f...3cc For all del, send brevet. Vi er mange som synes det er en dårlig ide, men du sier selv at vi ikke skjønner. Kanskje du bare skal gjøre det du synes er best. Jeg tenker det handler om selvrespekt. Han har tidligere fått deg til å trygle, og du er jo enda ikke ferdig med den tankegangen, selv etter det er slutt. Endret 14. august 2024 av PusheenPusheen 8 2
AnonymBruker Skrevet 14. august 2024 #24 Skrevet 14. august 2024 Du må jo gjerne sende dette brevet, TS, men spørsmålet du stilte var "Lurt/Ikke lurt?" og tilbakemeldingen er nær unison på at det ikke er lurt. Det betyr selvfølgelig ikke at du trenger å lytte, og du må bare sende i vei. Jeg bare skjønner ikke helt hvorfor du stiller et på papiret åpent spørsmål dersom all tilbakemelding avskrives med at vi bare ikke forstår at han kanskje savner deg også. Anonymkode: 91fa0...271 7 3
AnonymBruker Skrevet 14. august 2024 #25 Skrevet 14. august 2024 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Hvordan skal han da motta budskapet? Anonymkode: b489f...3cc hvilket budskap? Det er ikke et behov for han, det er et behov for deg - ett destruktivt behov som hemmer deg i å gå videre. Anonymkode: 7baa8...270 6 1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2024 #26 Skrevet 14. august 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hvordan kan du vite at han ikke svarer? Sjansen er større for livstegn fra han om jeg sender brevet, enn om jeg lar vær. Dere skjønner ikke, han er til tider tiltaksløs. Sitter på gjerdet og har ventet på svar fra meg tidligere har han sagt. Og blitt hjertelig glad for mld fra meg, det har han tidligere sagt. Det finnes de som savner, men som selv ikke tørr ta kontakt.. Anonymkode: b489f...3cc Men du har jo bestemt deg tydeligvis. Så hvorfor spør du da? Skal love deg du kommer ikke til å få svar. Hadde du betydd noe for han så hadde du hørt fra han for lenge siden. Menn er enkle vesner. Dem er mye mere rett fram enn det vi damer er. Liker han seg så viser han det. Liker han ikke så leker han heller med deg for å få det han trenger. Anonymkode: 3cd8e...6f3 7 3
Snublefot62 Skrevet 14. august 2024 #27 Skrevet 14. august 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hvordan kan du vite at han ikke svarer? Sjansen er større for livstegn fra han om jeg sender brevet, enn om jeg lar vær. Dere skjønner ikke, han er til tider tiltaksløs. Sitter på gjerdet og har ventet på svar fra meg tidligere har han sagt. Og blitt hjertelig glad for mld fra meg, det har han tidligere sagt. Det finnes de som savner, men som selv ikke tørr ta kontakt.. Anonymkode: b489f...3cc Ingen kan vite om han svarer eller ikke svarer. Men du lurte på om det var lurt eller ikke lurt. Jeg er enig med alle her som skriver at det ikke er lurt. Du må bli ferdig med han og gå videre. Han driter i deg. Hadde han brydd seg hadde ikke du vært der du nå er. Dette er det mest åpenbare og tydelige tegnet på at han ikke bryr seg. Han sier sikkert noe annet, men det er for å få viljen sin og holde deg hekta. Kun det. Skriv brevet. Men det har ingen poeng å sende det. Men må du skrive det for å bli ferdig så gjør du det. 4
AnonymBruker Skrevet 14. august 2024 #28 Skrevet 14. august 2024 Han vil aldri gidde å lese et brev fra deg. Beklager å si det, men han driter i deg. Du var tidsfordriv og en booster for han selv. Han er ikke emosjonelt investert i deg, men du er det i han. Så det er det bare han som tjener på. Og han er bare interessert i deg på egne premisser. Du er rett og slett ubetydelig om du ikke smører egoet hans. Sender du et brev åpner du opp for å la han bruke deg igjen, men han er ikke interessert i hva du føler, han er interessert i hva han føler og har behov for. Anonymkode: 21abf...9e7 4 3
AnonymBruker Skrevet 14. august 2024 #29 Skrevet 14. august 2024 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Får ikke til å glemme en jeg holdt på med for ett år siden. Han var veeeldig hot & cold. Kunne si til meg at han ønsket ingen kontakt til at det neste dag var ok at vi var venner. Frem og tilbake. Jeg tryglet og ba, siden han alltid ga meg litt. Var vanskelig å skjønne om han mente alvor eller ikke. Plutselig si at man ikke ønsker kontakt, til at han tar kontakt for han ønsker å komme på besøk. Veldig ustabilt. Han såret meg og det vet han. Men ga meg aldri forklaring. Siden han kysset meg i offentlighet og lot venner av han hilse på meg. Det ga meg jo indikasjoner på at han ville det samme som meg, nemlig et forhold. Har nå klart å holde meg unna i mndsvis men han er i tankene mine hele tiden. Grubler veldig over det som skjedde, og er frustrert over at han ikke kunne sette seg ned å prate. Gi meg en forklaring på HVORFOR. DERFOR lurer jeg nå på om jeg skal sende han et brev og sende han, for å få han til å forstå hva dette har gjort med meg og at jeg ønsker hans tanker. Jeg trenger det så jeg kan få gå videre. Lurt/ikke lurt? Anonymkode: b489f...3cc Skriv et brev og brenn det. Da har du fått ut dine tanker og opprettholdt den nødvendige avstanden. Bør blokkere fra alle muligheter til innsyn og kontakt fra begges side. Anonymkode: 1b230...3fa 2
AnonymBruker Skrevet 14. august 2024 #30 Skrevet 14. august 2024 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Hvordan kan du vite at han ikke svarer? Sjansen er større for livstegn fra han om jeg sender brevet, enn om jeg lar vær. Dere skjønner ikke, han er til tider tiltaksløs. Sitter på gjerdet og har ventet på svar fra meg tidligere har han sagt. Og blitt hjertelig glad for mld fra meg, det har han tidligere sagt. Det finnes de som savner, men som selv ikke tørr ta kontakt.. Anonymkode: b489f...3cc Ingen savner en dørmatte. Anonymkode: 101cf...dfb 2 4
AnonymBruker Skrevet 14. august 2024 #31 Skrevet 14. august 2024 Det eneste han er interessert i er å bruke deg når det passer han. Anonymkode: 992c6...53c 5
AnonymBruker Skrevet 14. august 2024 #32 Skrevet 14. august 2024 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Hvordan kan du vite at han ikke svarer? Sjansen er større for livstegn fra han om jeg sender brevet, enn om jeg lar vær. Dere skjønner ikke, han er til tider tiltaksløs. Sitter på gjerdet og har ventet på svar fra meg tidligere har han sagt. Og blitt hjertelig glad for mld fra meg, det har han tidligere sagt. Det finnes de som savner, men som selv ikke tørr ta kontakt.. Anonymkode: b489f...3cc Det jeg skjønner er at du har et "heng" som du ikke ønsker kvitte deg med, du VIL ha denne oppmerkosmehten, selv om den er dårlig for deg så kjør på, send brev du, noen "avslutning" blir det neppe for deg uansett. Anonymkode: 7baa8...270 4
Melus Skrevet 14. august 2024 #33 Skrevet 14. august 2024 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Hvordan kan du vite at han ikke svarer? Sjansen er større for livstegn fra han om jeg sender brevet, enn om jeg lar vær. Dere skjønner ikke, han er til tider tiltaksløs. Sitter på gjerdet og har ventet på svar fra meg tidligere har han sagt. Og blitt hjertelig glad for mld fra meg, det har han tidligere sagt. Det finnes de som savner, men som selv ikke tørr ta kontakt.. Anonymkode: b489f...3cc Baserer det på at du har måttet trygle, og at dere nå ikke har kontakt. Du sier du ikke fikk en forklaring eller avslutning. Folk som bryr seg om andres følelser avslutter på en ok måte, altså ved å gi den andre forklaring og avslutning. 3 1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2024 #34 Skrevet 14. august 2024 47 minutter siden, AnonymBruker said: Får ikke til å glemme en jeg holdt på med for ett år siden. Han var veeeldig hot & cold. Kunne si til meg at han ønsket ingen kontakt til at det neste dag var ok at vi var venner. Frem og tilbake. Jeg tryglet og ba, siden han alltid ga meg litt. Var vanskelig å skjønne om han mente alvor eller ikke. Plutselig si at man ikke ønsker kontakt, til at han tar kontakt for han ønsker å komme på besøk. Veldig ustabilt. Han såret meg og det vet han. Men ga meg aldri forklaring. Siden han kysset meg i offentlighet og lot venner av han hilse på meg. Det ga meg jo indikasjoner på at han ville det samme som meg, nemlig et forhold. Har nå klart å holde meg unna i mndsvis men han er i tankene mine hele tiden. Grubler veldig over det som skjedde, og er frustrert over at han ikke kunne sette seg ned å prate. Gi meg en forklaring på HVORFOR. DERFOR lurer jeg nå på om jeg skal sende han et brev og sende han, for å få han til å forstå hva dette har gjort med meg og at jeg ønsker hans tanker. Jeg trenger det så jeg kan få gå videre. Lurt/ikke lurt? Anonymkode: b489f...3cc Har dessverre vært borti slike menn, og nei, du burde ikke sende han noe brev. Du kan skrive for deg selv for å få ut tanker og følelser på et vis, men ikke send det til han. En mann som holder på slik har null respekt for deg. Slike menn har generelt lite respekt for andre mennesker, og spesielt ovenfor kvinner. Han ser på deg som et desperat leketøy, og ikke en potensiell partner. Du fortjener å gi din tid og kjærlighet til en som respekterer og elsker deg tilbake. Snakk med venner, skriv dagbok, vær opptatt med hobbyer, venner og familie. Se deg i speilet og minn deg selv på at du er verdifull og fortjener en god partner. Ikke en som bare manipulerer og leker med deg. Anonymkode: 420ed...e49 5 1 3
tussi84 Skrevet 14. august 2024 #35 Skrevet 14. august 2024 Forventer du at han skal svare deg, slik at du får en avslutning? Mest sannsynlig svarer han ikke, og du får ikke det du trenger. Dessuten skulle han svare (selv om jeg ikke tror det), så er det ikke sikkert du faller til ro med svaret uansett. Hadde han ønsket å gi deg en dypere forklaring så hadde han gjort dette for mange mnd siden. Han er ferdig med deg, men du klarer ikke akseptere det. Skal du få en avslutning for deg selv, så må du først og fremst innse at den forklaringen aldri kommer. Du må innse at av og til får man aldri en slik type avslutning som du ønsker, og at fyren er ferdig med deg. Når du har klart å akseptere alt dette, så har du fått avslutningen din. 2 1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2024 #36 Skrevet 14. august 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Synes du er hard mot meg her nå. Dette handler om MINE følelser og at jeg føler meg urettferdig behandlet Anonymkode: b489f...3cc Nett AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvordan skal han da motta budskapet? Anonymkode: b489f...3cc Du kommer aldri til å få den responsen du ønsker hvis du sender han brevet, derfor er det bedre å skrive det ut også brenne det. Anonymkode: 04050...ef7 2 1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2024 #37 Skrevet 14. august 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nett Du kommer aldri til å få den responsen du ønsker hvis du sender han brevet, derfor er det bedre å skrive det ut også brenne det. Anonymkode: 04050...ef7 *Første sitatet skulle ikke vært med. Anonymkode: 04050...ef7
Svigermor Skrevet 14. august 2024 #38 Skrevet 14. august 2024 Du får ikke en avslutning av å få en forklaring, da vil det bare komme flere spørsmål og mer grubling. Det er avsluttet, det må du bare innse. Ikke kast mer bensin på bålet. 3
AnonymBruker Skrevet 14. august 2024 #39 Skrevet 14. august 2024 I motsetning til mange tror jeg at han kommer til å lese brevet med glede. Også er jeg enig i at det er en elendig idé fordi det vil gi han enda mer makt over deg og bekreftelse på at du fortsatt er opphengt i han. Han vil få en boost i selvtillit og du vil fremstå som gal Anonymkode: 1ffb7...990 8 2
AnonymBruker Skrevet 14. august 2024 #40 Skrevet 14. august 2024 Han har behandlet deg svært dårlig, og han vet det. Han fremstår ikke akkurat som noen angrende synder heller. Har du virkelig lyst til å gi han enda mer makt over deg? Er det lurt å brette ut enda mer av følelsene dine til en som allerede har misbrukt makten han hadde over deg fra før? Kjærlighetssorg kan ta lang tid å komme over. Jeg snakker av erfaring. Det beste du kan gjøre for deg selv, er å fortsette å holde deg unna han. Han gjør deg bare vondt, og mer kontakt og mer utlevering fra sin side vil fortsette din usunne tilknytning til han. Det går over. Jeg lover. Anonymkode: df0d8...660 3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå