AnonymBruker Skrevet 14. august 2024 #1 Skrevet 14. august 2024 Får ikke til å glemme en jeg holdt på med for ett år siden. Han var veeeldig hot & cold. Kunne si til meg at han ønsket ingen kontakt til at det neste dag var ok at vi var venner. Frem og tilbake. Jeg tryglet og ba, siden han alltid ga meg litt. Var vanskelig å skjønne om han mente alvor eller ikke. Plutselig si at man ikke ønsker kontakt, til at han tar kontakt for han ønsker å komme på besøk. Veldig ustabilt. Han såret meg og det vet han. Men ga meg aldri forklaring. Siden han kysset meg i offentlighet og lot venner av han hilse på meg. Det ga meg jo indikasjoner på at han ville det samme som meg, nemlig et forhold. Har nå klart å holde meg unna i mndsvis men han er i tankene mine hele tiden. Grubler veldig over det som skjedde, og er frustrert over at han ikke kunne sette seg ned å prate. Gi meg en forklaring på HVORFOR. DERFOR lurer jeg nå på om jeg skal sende han et brev og sende han, for å få han til å forstå hva dette har gjort med meg og at jeg ønsker hans tanker. Jeg trenger det så jeg kan få gå videre. Lurt/ikke lurt? Anonymkode: b489f...3cc 2
AnonymBruker Skrevet 14. august 2024 #2 Skrevet 14. august 2024 Skriv et brev, så brenner du det. Anonymkode: 04050...ef7 19 1 8
AnonymBruker Skrevet 14. august 2024 #3 Skrevet 14. august 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Skriv et brev, så brenner du det. Anonymkode: 04050...ef7 Hvordan skal han da motta budskapet? Anonymkode: b489f...3cc
norw Skrevet 14. august 2024 #4 Skrevet 14. august 2024 Hvorfor bruke så mye tankevirksomhet på dette? Let it go 7 3
AnonymBruker Skrevet 14. august 2024 #5 Skrevet 14. august 2024 norw skrev (2 minutter siden): Hvorfor bruke så mye tankevirksomhet på dette? Let it go Det går jo ikke, har prøvd lenge Anonymkode: b489f...3cc
AnonymBruker Skrevet 14. august 2024 #6 Skrevet 14. august 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvordan skal han da motta budskapet? Anonymkode: b489f...3cc Han driter i deg, så hvorfor skal du kaste bort energi på dette? Derfor kan du skrive brevet og så brenne det. Anonymkode: dbaba...48b 20 1 7
Voyeur Skrevet 14. august 2024 #7 Skrevet 14. august 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Skriv et brev, så brenner du det. Anonymkode: 04050...ef7 Dette. Han blir aldri å forstå, og det blir ikke å endre på noe om han skulle lese det, men du blir å få skrevet følelsene ut av deg. Hvis du sender det til han, blir det å fremstå som at du er forsmådd og desperat. Det beste du kan gjøre, er å gå videre, og ikke bruke mer energi på han. 13 5
AprilLudgate Skrevet 14. august 2024 #8 Skrevet 14. august 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det går jo ikke, har prøvd lenge Anonymkode: b489f...3cc Ditt ansvar? Dette er poenget med kald/varm. Manipulering. 4
AnonymBruker Skrevet 14. august 2024 #9 Skrevet 14. august 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Han driter i deg, så hvorfor skal du kaste bort energi på dette? Derfor kan du skrive brevet og så brenne det. Anonymkode: dbaba...48b Synes du er hard mot meg her nå. Dette handler om MINE følelser og at jeg føler meg urettferdig behandlet Anonymkode: b489f...3cc
AnonymBruker Skrevet 14. august 2024 #10 Skrevet 14. august 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hvordan skal han da motta budskapet? Anonymkode: b489f...3cc Han driter i budskapet. Det er for din egen del. Derfor skriver du og brenner etterpå. Anonymkode: 3cd8e...6f3 12 3
AnonymBruker Skrevet 14. august 2024 #11 Skrevet 14. august 2024 Du kommer ikke videre om du driver å elter i det. Sende brev til han hjelper ikke en dritt. Du kan skrive brev og så brenne det. Anonymkode: 7eda4...471 2 3
AnonymBruker Skrevet 14. august 2024 #12 Skrevet 14. august 2024 Fyren ga deg ikke en tilfredsstillende forklaring da dere holdt på med hverandre, selv om du tryglet og ba om hans kjærlighet og lurte fælt på intensjonene. Hvorfor skulle han gi deg en bedre og mer tilfredsstillende forklaring nå? Nå som du er en han holdt på med for et år siden? Ikke vanskelig å forstå beveggrunnene dine her, men dette kommer ikke til å føre noe godt med seg. Han har ikke noe behov for budskapet, han vil ikke gi deg noe svar du kan slå deg til ro med og du vil ikke få noe godt ut av å formidle det til ham. Anonymkode: 91fa0...271 10 4
AnonymBruker Skrevet 14. august 2024 #13 Skrevet 14. august 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Synes du er hard mot meg her nå. Dette handler om MINE følelser og at jeg føler meg urettferdig behandlet Anonymkode: b489f...3cc Forstår det. Men han driter i det. Rett og slett. Så du kommer ikke lenger med det. Jobb med følelsene dine selv. Søk hjelp hvis du ikke klarer det. Du kommer ikke til å få noen svar fra han. Han kaster brevet. Anonymkode: 3cd8e...6f3 7 2
Trek Skrevet 14. august 2024 #14 Skrevet 14. august 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvordan skal han da motta budskapet? Anonymkode: b489f...3cc Det er ikke han som trenger å høre budskapet, men du som trenger å si det. Det kan være veldig godt å sette penn til papir når du trenger å få ut følelser og tanker til folk som ikke har mulighet til å ta imot budskapet av forskjellige grunner. Det vil ikke hjelpe deg noen ting om du tar opp kontakten med han igjen. Bare forlenge det hektet du har enda mer. 10 1
PusheenPusheen Skrevet 14. august 2024 #15 Skrevet 14. august 2024 Enig i at du kan skrive et brev og brenne det. Han trenger ikke vite hva du tenker, han bryr seg sannsynligvis ikke om det heller. Når folk får andre til å trygle og be, bryr de seg ikke nevneverdig. 3
AnonymBruker Skrevet 14. august 2024 #16 Skrevet 14. august 2024 Ditt valg av adferd, ts, er ditt ansvar. Du valgte å gå inn i og fortsette et forhold med han, akkurat slik han var. Det er ditt valg, og et du har ll rett til å ta som myndig voksen. Det er ikke hans ansvar at du tok det valget. Han skulle ikke ha fjernet det valget fra deg, du er nemlig ikke et barn. Så - ditt forhold er ditt valg og ansvar. Men et forhold består av to villige voksne. Og det holder at en av dem sier «vil ikke» for at forholdet er endelig og ugjenkallelig over. Han har sagt «vil ikke». Han skylder deg ikke en årsak, fordi «nei» er en fullverdig setning. Jobb med å respektere et nei, ts. Ikke fokuser på hva «alle andre» gjør. Du får aldri mer av en årsak, ts. Fordi du alt har fått det du behøver. Nei er en fullverdig årsak i seg selv. Alt du behøver gjøre er å respektere den. Anonymkode: 9233b...19a 6 1
Melus Skrevet 14. august 2024 #17 Skrevet 14. august 2024 Enig i at det er bedre å skrive og brenne. Han bryr seg åpenbart ikke, og kommer ikke til å bry seg om brevet. Vil det føles bedre å sende han et brev uten å få svar? Hvordan vil det gi deg en bedre avslutning? 4 1
Trek Skrevet 14. august 2024 #18 Skrevet 14. august 2024 Hvis du sender brevet til han og han ikke forstår hva du føler hva da? Hva om han ikke leser brevet, bare ser på det å kaster det? Hva om han leser det og er helt uenig med deg? Synes du overreagerer og tar helt av gårde for ingen ting.. Hvilket svar er det du trenger fra han? og hvorfor tror du at du må ha akkurat det svaret for å kunne gå videre? 3 2
AnonymBruker Skrevet 14. august 2024 #19 Skrevet 14. august 2024 Ikke gjør det. Da blir du gående å vente på et svar, som aldri kommer. han er ferdig og har gått videre. Ikke pin deg selv med at et brev gjør at han kommer tilbake eller du får kontakt igjen. Du fortjener bedre Anonymkode: 96160...39a 6 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå