Gjest Turi Skrevet 14. november 2002 #1 Skrevet 14. november 2002 Jeg skal bruke en body under brudekjolen. Jeg har ganske små bryster, så jeg fyller ikke kjolen helt, hvis dere skjønner. Finnes det bodyer m/push-up eller innlegg for å fylle i litt. Finnes det en type body der jeg kan ha BH under den? Kanskje et dumt spørsmål, men er det noen som har noen tips her?
meta Skrevet 14. november 2002 #3 Skrevet 14. november 2002 Gå i en undertøysforretning. Der finnes bodyer, bh'er og innlegg i alle slags former og materialer. Det er faktisk lettere å få tak i undertøy med innlegg enn uten...
Susan Skrevet 14. november 2002 #4 Skrevet 14. november 2002 Hei. Jeg skal bruke korsett , da brystene mine kommer mer frem. Har 2 barn så de trenger ett løft. passer best til kjolen også. Jeg har prøvd korsettet og det var ikke så ille som jeg trodde. Brystene kommer mer frem da.
Gjest Anonymous Skrevet 14. november 2002 #5 Skrevet 14. november 2002 Hei! Kjenner igjen problemet! Jeg kjøpte et torselett (en sånn stram sak som sitter rundt hele livet). Jeg trengte det ikke for å holde inn magen e.l., men jeg hadde stroppløs kjole, så da var det greit å vite at undertøyet sitter på plass. Til dette kjøpte jeg løse innlegg som kan legges under brystet for å di push up-virkning eller på yttersiden for å gi kløft. Disse innleggene kan jo brukes til andre BH'er også! Jeg handlet undertøy til bryllupet hos Arabella i Oslo (like ved Egertorget). Det var ikke billig, men jeg fikk kjempeservice! Damen ga seg ikke med å finne frem ulike alternativer på størrelsen til hun syntes det satt pent. Man kan jo selvfølgelig sy inn kjolen som en her foreslår, men i mitt tilfelle passet det ikke å gjøre det med kjolen. Dessuten er det en kjensgjerning at en del klær sitter penere når man fyller dem ut litt. Og man vil jo se pen ut på en slik dag. Dessuten er det jo ikke snakk om å fylle ut så mye at det blir unaturlig! Hilsen Lille Meg
Gjest Madden Skrevet 18. november 2002 #6 Skrevet 18. november 2002 Jeg kommer nok til å jukse litt! har ikke bittesmå bryst, ganske normale tror jeg...men jeg kommer nok til å gjøre alt i min makt for at jeg får verdens flotteste kløft den dagen! Olje, silikon,luft....alt som kan benyttes i innlegg er velkomment for min del!! You go girl! ikke begynn med noe innsying over brystene! ærlig talt! ingen kommer til å sjekke om du har innlegg akkurat! og hvem kan klandre oss for å ville være noe utenom det vanlige på en sånn dag! :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå