Gjest Gjesta Skrevet 19. februar 2006 #41 Skrevet 19. februar 2006 Hvor mange tanter, onkeler og venner er det igjen da? Jeg tenkte å sette opp en i Word...
Gjest Gjesta Skrevet 19. februar 2006 #42 Skrevet 19. februar 2006 Nja... Ikke riktig min type.. Men det kan hende du får definitivt svar på dverspenis-spørsmålet..... ← Jeg vil være alene!!!
Lassie Skrevet 19. februar 2006 Forfatter #43 Skrevet 19. februar 2006 Må ut og ta en røyk og på do. Så får jeg tegne og tenke mer etterpå.... Så utrolig glad for at du er så herlig, Fjompe - du er alltid så flink å hjelpe du!!
Lassie Skrevet 19. februar 2006 Forfatter #44 Skrevet 19. februar 2006 Hvor mange tanter, onkeler og venner er det igjen da? Jeg tenkte å sette opp en i Word... ← Ingen tanter og onkler. Det blir 8 venner og venners kjærester tilsammen når forloverne er inkludert. HVIS min forlover ikke har med sin kjæreste blir det 7 stk. Ellers er det bare foreldre og søsken med sine partnere. Tilsammen 15 stk, 13 hvis min søster føder etter terminen sin. Pluss da oss to som er brudeparet. Jeg vil være alene!!! ← Regnet med det
Gjest Gjesta Skrevet 19. februar 2006 #45 Skrevet 19. februar 2006 Hvor stor er sannsynligheten for at din forlovers samboer kommer?
Gjest gjest1 Skrevet 19. februar 2006 #46 Skrevet 19. februar 2006 Hvor mange tanter, onkeler og venner er det igjen da? Jeg tenkte å sette opp en i Word... ← Prøv denne: http://www.brollopstorget.se/Festen/bordsplacering.php
Gjest Markblomsten Skrevet 19. februar 2006 #47 Skrevet 19. februar 2006 Først: jeg tror at i alle bryllup jeg har vært i så har bruden sitter på brudgommens høyre hånd. (altså bruden til venstre om man står og ser på brudeparet). Deretter: Jeg tror enten jeg ville hatt forlovere rett ved siden av brudeparet, eller rett ovenfor. Altså ikke med foreldre mellom brudepar og forlovere. Hva med å ta foreldre nærmest brudeparet, forlovere rett over brudeparet, og øvrige par mikset i lett blanding mellom venner og familie? Og til slutt toastmaster på den ene enden?
Gjest gjest1 Skrevet 19. februar 2006 #48 Skrevet 19. februar 2006 Skal bruden sitte på brudgommens venstre side? ← Eg tok feil, fann dette: "bruden sitter till höger om brudgum. "
Lassie Skrevet 19. februar 2006 Forfatter #49 Skrevet 19. februar 2006 Hvor stor er sannsynligheten for at din forlovers samboer kommer? ← Tror egentlig den er ganske liten, men jeg vet ikke.. Det har akkurat skjedd diverse ting der... Okei, så jeg skal sitte på Lassiemannens høyre side... Jeg skal prøve å tegne litt mer her så får vi se... *åpne word*
Lassie Skrevet 19. februar 2006 Forfatter #50 Skrevet 19. februar 2006 Takk for linken veslo! Nå kom min venninne toastmasteren, så da får jeg kanskje litt hjelp av henne også Prøver meg frem på den siden som veslo linket til, jeg
Pasha Skrevet 19. februar 2006 #51 Skrevet 19. februar 2006 Vi skal også ha et langbord.. og vi blir vel 16 voksene og evt et barn. På den ene siden av langbordet: (begynner fra vensterhånd) Min Forlover. Mamma, Pappa.Meg. Sambo, Svigermor, Svigerfar, hans forlover. PÅ andre siden av bordet. Forlover sin kjæreste. Bror sin sambo, bror, farmora mi, farfar til sambo, mormor og bestefar til sambo. kona til forlover til sambo. På enden av bordet. dattera til forlover til sambo og kona hans (ungen er niesa mi)
Gjest Gjesta Skrevet 19. februar 2006 #52 Skrevet 19. februar 2006 Lassiemannens svoger Venninne Lassiemannens søster Venn Lassiemannens far Lassiemannens svigerinne Lassiemannens mor Lassiemannens bror Lassiemannen Lassies forlover Lassie Lassiemannens forlover Lassies far Lassies yngste søster Lassies mor Lassies svoger Lassies stefar Lassiemannens svigerinne Lassies eldste søster Lassiemannens bror Lassies svoger Venninne Toastmaster Venn
Gjest Gjesta Skrevet 19. februar 2006 #53 Skrevet 19. februar 2006 Lassiemannens svoger Venninne Lassiemannens søster Venn Lassiemannens far Lassiemannens svigerinne Lassiemannens mor Lassiemannens bror Lassiemannen Lassies forlover Lassie Lassiemannens forlover Lassies far Lassies yngste søster Lassies mor Lassies svoger Lassies stefar Lassiemannens svigerinne Lassies eldste søster Lassiemannens bror Lassies svoger Venninne Toastmaster Venn ← MøkkaKG...
Catzy Skrevet 19. februar 2006 #54 Skrevet 19. februar 2006 Duh, tenkte at med par mente du venner og familie-par, ikke også mor med ny partner. Ja, ja, ser ut som om du har fått en del andre innspill nå. Catzy
Lassie Skrevet 19. februar 2006 Forfatter #55 Skrevet 19. februar 2006 Æææh, Fjompe.. Skjønte ingenting av de siste innleggene dine...
Gjest Gjesta Skrevet 19. februar 2006 #56 Skrevet 19. februar 2006 Jeg har det i Word bare, får det jo ikke til her...
Lassie Skrevet 19. februar 2006 Forfatter #57 Skrevet 19. februar 2006 Kan du sende meg det på msn eller noe?
Gjest Gjesta Skrevet 19. februar 2006 #58 Skrevet 19. februar 2006 Kan du sende meg det på msn eller noe? ← Ja
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå