Gjest Gjesta Skrevet 19. februar 2006 #21 Skrevet 19. februar 2006 Ja, jeg tenkte at de på en måte blir som et par rett ovenfor Lassiemannen og meg. Så da setter jeg de slik at min kvinnelige forlover sitter tvers over bordet for meg da eller? *treg* ← *tenker* Hvis regelen for hvordan et par sitter er at damen sitter til venstre for mannen, blir det ikke da slik at din forlover sitter ovenfor Lassiemannen?
Gjest Gjesta Skrevet 19. februar 2006 #22 Skrevet 19. februar 2006 Vi har ikke igjen noen besteforeldre, så det er kun foreldre og søsken med deres partnere Ellers så er din ide veldig god, Fjompe! Sånn som foreslått over her. Men så var det dette med at vi har med færre venner enn familie da.. Er det noen her som kan være "falske venner" rundt bordet og sitte å se fine ut? Slik at det blir jevnt på begge sider av bordet? ← Jeg kan godt være bordfyll
Gjest Gjesta Skrevet 19. februar 2006 #23 Skrevet 19. februar 2006 Jeg kan godt være bordfyll ← Men jeg er fus asså!
Lassie Skrevet 19. februar 2006 Forfatter #24 Skrevet 19. februar 2006 Jo, det blir det kanskje. Men det kan jo hende at min forlover fortsatt har mann da... Men hvis ikke, så går det greit at hun sitter tvers overfor Lassiemannen. Hvis ikke blir det feil? Nei, tror rett og slett hun må sitte der okke som...
Gjest Gjesta Skrevet 19. februar 2006 #25 Skrevet 19. februar 2006 Jo, det blir det kanskje. Men det kan jo hende at min forlover fortsatt har mann da... Men hvis ikke, så går det greit at hun sitter tvers overfor Lassiemannen. Hvis ikke blir det feil? Nei, tror rett og slett hun må sitte der okke som... ← *finner penn*
Lassie Skrevet 19. februar 2006 Forfatter #26 Skrevet 19. februar 2006 Notererer: Invitere Fjompe Fus og Kosemose And som bordfyll.
Gjest Gjesta Skrevet 19. februar 2006 #27 Skrevet 19. februar 2006 Hvor mange søsken med partner har dere?
Lassie Skrevet 19. februar 2006 Forfatter #28 Skrevet 19. februar 2006 Jeg har 2 søstre med hver sin mann. (Men kan hende min yngste søster med mann ikke kommer pga graviditet). Lassiemannen har 1 søster med mann og 2 brødre med koner.
Lassie Skrevet 19. februar 2006 Forfatter #30 Skrevet 19. februar 2006 Vi har en single for mye. Evt. er par for lite. Fjompe, kanskje du vil på blind date med Lassiemannens forlover?
Lassie Skrevet 19. februar 2006 Forfatter #31 Skrevet 19. februar 2006 *teller og tegner* ← Me too...
Gjest Gjesta Skrevet 19. februar 2006 #32 Skrevet 19. februar 2006 Bare med dere, foreldre, din mors nye mann og søsken og svigersøsken blir det 17 på den ene siden da, så det funket dårlig... *Teller og tegner igjen*
Gjest Gjesta Skrevet 19. februar 2006 #33 Skrevet 19. februar 2006 Vi har en single for mye. Evt. er par for lite. Fjompe, kanskje du vil på blind date med Lassiemannens forlover? ← JAAAAA!!!
Lassie Skrevet 19. februar 2006 Forfatter #34 Skrevet 19. februar 2006 Ja, er nettopp det jeg mener. Blir for mange på en side...
Lassie Skrevet 19. februar 2006 Forfatter #35 Skrevet 19. februar 2006 (endret) JAAAAA!!! ← Er du sikker? Endret 19. februar 2006 av Lassie
Gjest Gjesta Skrevet 19. februar 2006 #36 Skrevet 19. februar 2006 Hva med å sette forlovere etter foreldre og så det eldste søskenet med partner? Da blir det 13 på deres side, 14 dersom din forlover har med følge: Lassies svoger Lassies eldste søster Lassies forlover Lassies stefar Lassies mor Lassies far Lassie Lassiemannen Lassiemannens mor Lassiemannens far Lassiemannens forlover Lassiemannens søster Lassiemannens svoger ?
Gjest Gjesta Skrevet 19. februar 2006 #37 Skrevet 19. februar 2006 Er du sikker? ← Eh, vet ikke... Er'n fin da?
Gjest Gjesta Skrevet 19. februar 2006 #38 Skrevet 19. februar 2006 Hva med å sette forlovere etter foreldre og så det eldste søskenet med partner? Da blir det 13 på deres side, 14 dersom din forlover har med følge: Lassies svoger Lassies eldste søster Lassies forlover Lassies stefar Lassies mor Lassies far Lassie Lassiemannen Lassiemannens mor Lassiemannens far Lassiemannens forlover Lassiemannens søster Lassiemannens svoger ? ← Og hvis din forlover har med sin samboer/mann, kan forloverne bare settes ovenfor dere, da er dere 12 på deres side
Lassie Skrevet 19. februar 2006 Forfatter #40 Skrevet 19. februar 2006 Eh, vet ikke... Er'n fin da? ← Nja... Ikke riktig min type.. Men det kan hende du får definitivt svar på dverspenis-spørsmålet.....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå