AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #21 Skrevet 18. august 2024 Sånn jeg har forstått ordningen så skal du ikke trekkes noe som helst så lenger du var på jobb den fredagen. Han høres sur for for at du var vekke fra jobb i det hele tatt. Ville sendt en mail og bedt om henvisning til bedriftens veileder som sier at man skal trekkes i lønn, og en bekreftelse på at han har fått med seg at du faktisk var på jobb hele fredagen men at formen igjen forverret seg veldig. Noen folk er så frekke og sykt sleipe. Er så lei av å smiske med sjefer at jeg blir dårlig i magen . Anonymkode: 96af3...648 2
AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #22 Skrevet 18. august 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Sånn jeg har forstått ordningen så skal du ikke trekkes noe som helst så lenger du var på jobb den fredagen. Han høres sur for for at du var vekke fra jobb i det hele tatt. Ville sendt en mail og bedt om henvisning til bedriftens veileder som sier at man skal trekkes i lønn, og en bekreftelse på at han har fått med seg at du faktisk var på jobb hele fredagen men at formen igjen forverret seg veldig. Noen folk er så frekke og sykt sleipe. Er så lei av å smiske med sjefer at jeg blir dårlig i magen . Anonymkode: 96af3...648 Smisking er ikke min greie. Jeg ser på sjefer som kolleger med utvidet ansvar. Tar en prat med leder i morgen og prøver å banke fornuft i hodet hennes. Hvis ikke så får fagforeningen gå gjennom regelverket. Anonymkode: 34430...874
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå