AnonymBruker Skrevet 14. august 2024 #1 Skrevet 14. august 2024 Hvis jeg kjøpte en vare i mellom klarna med det gamle kortet, men har skiftet bank. Vil jeg ha ikke få tilbake pengene siden det er ett annet kontonummer enn det som ble brukt til å kjøpe varen? Ringte inn til Klarna, men de snakket svensk så kommunikasjonen ble dårlig Anonymkode: 5f2aa...d5a
AnonymBruker Skrevet 14. august 2024 #2 Skrevet 14. august 2024 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Hvis jeg kjøpte en vare i mellom klarna med det gamle kortet, men har skiftet bank. Vil jeg ha ikke få tilbake pengene siden det er ett annet kontonummer enn det som ble brukt til å kjøpe varen? Ringte inn til Klarna, men de snakket svensk så kommunikasjonen ble dårlig Anonymkode: 5f2aa...d5a Hva betyr dette "kjøpte en vare i mellom klarna med det gamle kortet" Brukte du kort eller brukte du Klarna? Anonymkode: 9db17...4b1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2024 #3 Skrevet 14. august 2024 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Hva betyr dette "kjøpte en vare i mellom klarna med det gamle kortet" Brukte du kort eller brukte du Klarna? Anonymkode: 9db17...4b1 Jeg fikk nytt kort i en annen bak i går, men så venter jeg på penger imellom klarna for en vare jeg har sendt retur på. Denne varen ble kjøpt imellom klarna Anonymkode: 5f2aa...d5a
AnonymBruker Skrevet 14. august 2024 #4 Skrevet 14. august 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg fikk nytt kort i en annen bak i går, men så venter jeg på penger imellom klarna for en vare jeg har sendt retur på. Denne varen ble kjøpt imellom klarna Anonymkode: 5f2aa...d5a De pengene blir overført til kontoen de er betalt fra. Har du ikke tilgang til den kontoen lenger må du kontakte banken den er i når pengene er på plass. Anonymkode: 13655...a0b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå