AnonymBruker Skrevet 13. august 2024 #1 Skrevet 13. august 2024 Som heterofil kvinne er jeg kun tiltrukket av 20 prosent (cirka) av mennene jeg treffer på eller ser tilfeldig på gata. Blir ikke raskt tiltrukket dessverre, det skjer kun innimellom (helt overfladisk). Derfor er jeg nysgjerrig på (veldig generelt) hvor stor prosent av det motsatte kjønn (eller samme kjønn) er du tiltrukket av og hva er din alder + kjønn? Anonymkode: 5405b...e27
AnonymBruker Skrevet 13. august 2024 #2 Skrevet 13. august 2024 En gang med 2 år i mellom ca får jeg interesse som varer typ ettpar mnde så er det noen år igjen😂 har følt tiltrekning til 2 personer på 4 år😂 en var så snill at jeg gikk ut med han men ikke noe tiltrekning 🤪 hetero og 28 år Anonymkode: 100b9...ed4 1
AnonymBruker Skrevet 13. august 2024 #3 Skrevet 13. august 2024 20%?? Det var mange! Kanskje 0,2% her. Menn generelt er ikke attraktive. Anonymkode: a527b...643 1
AnonymBruker Skrevet 13. august 2024 #5 Skrevet 13. august 2024 Jeg tror alder spiller inn her. Som tenåring crushet jeg på noen hele tiden, som 20-åring ble jeg betatt av en ny fyr flere ganger i året. I 30-årene begynte det å dabbe av, og som 40-åring er det sjelden jeg blir tiltrukket av menn i det hele tatt. Er fortsatt kåt og lysten, men velger oftest egenpleie foran mannfolk. Hadde aldri trodd at jeg skulle anse menn som unyttige eller "bare i veien", men sånn har det blitt. Anonymkode: 3ffa3...f4f 1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2024 #6 Skrevet 14. august 2024 Er du en mann som har lest at 20% får alle damene og synes at det høres lite ut eller er det virkelig noen kvinner som blir tiltrukket av 1/5 og selv synes det er for få?? Det er jo sykt mange, hvis du blir så lett tiltrukket av tilfeldig forbipasserende på gata og i livet. Heldig du, kanskje. Jeg finner kanskje 1/20 tiltrekkende, og da regner jeg kun med folk i aktuell alder ca 30-50 og kun med de jeg kjenner litt til. Tiltrekkes ikke av helt ukjente. Men det betyr ikke at det er de «topp 5%» kjekkeste vi snakker om her. Bare fordi jeg synes «Kjell» på kontoret, med litt tynne armer, verdens hotteste stemme og laid back stil er sexy på en litt rufsete nerdy måte, så betyr ikke det at alle som er objektivt flottere også er attraktive for meg. Liten sidenote, men tror det er det mange kvinner mener når vi sier at vi ikke vektlegger utseende så mye. To stk med samme utgangspunkt utseendemessig kan ha veldig forskjellig tiltrekningskraft på den enkelte av oss. Anonymkode: c22a0...626 1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2024 #7 Skrevet 14. august 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Som heterofil kvinne er jeg kun tiltrukket av 20 prosent (cirka) av mennene jeg treffer på eller ser tilfeldig på gata. Blir ikke raskt tiltrukket dessverre, det skjer kun innimellom (helt overfladisk). Derfor er jeg nysgjerrig på (veldig generelt) hvor stor prosent av det motsatte kjønn (eller samme kjønn) er du tiltrukket av og hva er din alder + kjønn? Anonymkode: 5405b...e27 20% er jo meget høyt. Du finner 1/5 av tilfeldige menn på gata attraktive. Det er meget høyt? Som mann finner jeg kanskje 1/10 attraktive, rundt 10%. Anonymkode: fe821...76b 1
Fremmed fugl Skrevet 14. august 2024 #8 Skrevet 14. august 2024 Syns spørsmålet ditt er umulig å svare på TS. Hvor stor andel føler jeg meg tiltrukket til? I løpet av en uke, så er det enkelt, det er enn av verdens kanskje 3 miljarder kvinner, det vil si hun jeg er gift med. Men hvor stor andel hadde jeg kunnet blitt tiltrukket av som singel? - Hvis jeg hadde vært super fornøyd med å kunne fokusere på annet enn damer (i annen betydning enn gode kolleger og venner)... Da hadde det trengts noe spesielt i kjemien i et møte. - Hvis jeg fikk for meg at jeg skulle ut på byen å sjekke, da hadde det sikkert vært mange. 1 1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2024 #9 Skrevet 14. august 2024 20%?! 20 er ikke en gang innen alderspreferansen min. Tipper rundt 2-3%. 5 max Anonymkode: 09f68...490
AnonymBruker Skrevet 14. august 2024 #10 Skrevet 14. august 2024 Jeg blir jo ikke tiltrukket av randoms på gata, det er andre ting enn et pent utseende jeg faller for. Anonymkode: 5a330...d56 1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2024 #11 Skrevet 14. august 2024 Prosent ? Har aldri tenkt på sånt i prosenter. Det kommer sikkert an på hva man mener med tiltrukket også.... Sånn vanvittig tiltrukket = som regel kun kjæresten. Jeg er stort sett i lange forhold, foreløpig snart 4 år med nåværende. Så hender det jo at jeg snur meg etter en spesiell mann på gata og tenker et stille wow, eller blir småbetatt av en kollega noen uker, eller møter noen og den teite tanken kommer opp: "han hadde dugd for et ons". Det har skjedd kanskje noen ganger i året, så 8-12 ganger på 4 år kanskje? Litt oftere som en rein strøtanke/ blaff. Plutselig er det en situasjon med et snev av flørt, feks når en jobber tett på andre og blir litt workwife, det forsvinner når dagen/ jobben er over. Eller en nostalgisk tanke om en eks, før jeg husker akkurat hvorfor det ble slutt. Eller om kjæresten og jeg krangler kan øyet vandre mer og lure på hvordan et liv med en annen mann hadde vært - eller motsatt at jeg ikke vil ha hverken ham eller noen andre! Jeg kjenner/møter mange menn og kan også bli tiltrukket av kvinner, og reint prosentvis utgjør det nok ikke så mye - under 5 %. Men jeg er ikke singel, og er vanvittig tent på min kjære, så mulig det hadde ligget nær 10 % om jeg var singel og søkende. Anonymkode: 44669...2d1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2024 #12 Skrevet 14. august 2024 Maks 8 stk ila 30 år. Anonymkode: 30d46...d32
AnonymBruker Skrevet 14. august 2024 #14 Skrevet 14. august 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): 20%?! 20 er ikke en gang innen alderspreferansen min. Tipper rundt 2-3%. 5 max Anonymkode: 09f68...490 Støtter meg til denne. Mann her, og har vært jevnt over stabil på dette. Det er nok til at jeg de fleste dager ser en og annen jeg finner tiltrekkende. Anonymkode: d37c6...bfb
AnonymBruker Skrevet 14. august 2024 #15 Skrevet 14. august 2024 20% var jo voldsomt. Tror aldri jeg har blitt tiltrukket av noen på gata, man rekker jo ikke få noe inntrykk av dem når de bare passerer forbi. Av de jeg møter og snakker med ville jeg kanskje heller sagt maks 2%. Og av disse igjen ville langt færre vært potensielle partnere reellt sett. Anonymkode: 6dec7...526 2
AnonymBruker Skrevet 14. august 2024 #16 Skrevet 14. august 2024 K51, singel. Det kan gå år mellom hver gang jeg føler meg ordentlig tiltrukket av en mann. Og jeg er egentlig veldig glad i menn, sex, nærhet osv. Men det skal mye til! Anonymkode: 294f6...64d 1
PusheenPusheen Skrevet 14. august 2024 #17 Skrevet 14. august 2024 Går aldri på gata og kjenner at jeg blir tiltrukket av de som er ute samtidig. Jeg tenker ikke på sånt, jeg er ute fordi jeg skal gjøre ærend eller komme meg fra A til B, og registrerer nesten ikke hvordan folkene ser ut. 1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2024 #18 Skrevet 14. august 2024 Jeg vet ikke jeg. 1%? Anonymkode: 35233...acc
AnonymBruker Skrevet 14. august 2024 #19 Skrevet 14. august 2024 PusheenPusheen skrev (12 minutter siden): Går aldri på gata og kjenner at jeg blir tiltrukket av de som er ute samtidig. Jeg tenker ikke på sånt, jeg er ute fordi jeg skal gjøre ærend eller komme meg fra A til B, og registrerer nesten ikke hvordan folkene ser ut. Samme her! Har ikke opplevd å bli tiltrukket av noen på gata på evigheter. Når jeg tenker langt nok tilbake så var det et par kjekke gutter som tok samme buss som meg da jeg studerte, altså menn jeg fant tiltrekkende uten å ha snakket til dem (men jeg hadde ikke noe ønske om å snakke med dem heller, bare registrerte at de var tiltrekkende). Det er 20 år siden. Og 30 år siden jeg "oppdaget gutter". Så la oss si 2 menn på 30 år. Aner ikke hvilken prosentandel det blir, men den er LAV. Når det er sagt, så er minst 50% av mennene i min aldersgruppe bra nok for meg utseendemessig til at jeg kunne ha innledet et forhold med dem dersom jeg var singel og kjemien stemte. Så det er ikke akkurat viktig å ha noe man snur seg etter på gata. Anonymkode: 96eb3...40a 1
Engel Skrevet 14. august 2024 #20 Skrevet 14. august 2024 Jeg syns nok at kanskje 50 % av menn har et helt ok utseende som gjør at jeg potensielt kan bli tiltrukket. Men blir ikke tiltrukket av tilfeldige mennesker på den måten. Må jo snakke med dem og finne ut mer om personlighet og energien deres før jeg potensielt kan bli tiltrukket. Og da er jeg nok nede i 1% eller noe... Går gjerne år mellom hver gang. 2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå