AnonymBruker Skrevet 13. august 2024 #1 Del Skrevet 13. august 2024 Var på grava i dag. Pleier som regel og gå rett på grava og ut igjen. I dag ruslet jeg rundt på gravlunden, og der lå det lærere jeg har hatt på skolen, folk jeg vet hvem var og familie til venner og bekjente. Bor på lite sted.. satt meg ned på en benk og tenkte: alle disse folka er nå borte? Tiden går og livet går fort tenkte jeg Anonymkode: 88170...906 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 13. august 2024 #2 Del Skrevet 13. august 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Var på grava i dag. Pleier som regel og gå rett på grava og ut igjen. I dag ruslet jeg rundt på gravlunden, og der lå det lærere jeg har hatt på skolen, folk jeg vet hvem var og familie til venner og bekjente. Bor på lite sted.. satt meg ned på en benk og tenkte: alle disse folka er nå borte? Tiden går og livet går fort tenkte jeg Anonymkode: 88170...906 Husker selv hvor rart det var å se gravplassen til min pappa og min tidligere lærer. Synes ikke det var lenge siden jeg hadde en samtale med dem... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2024 #3 Del Skrevet 13. august 2024 Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Husker selv hvor rart det var å se gravplassen til min pappa og min tidligere lærer. Synes ikke det var lenge siden jeg hadde en samtale med dem... Veldig rart. Flotte fine folk og plutselig borte. Anonymkode: 88170...906 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 13. august 2024 #4 Del Skrevet 13. august 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Veldig rart. Flotte fine folk og plutselig borte. Anonymkode: 88170...906 Synes det er rart å tenke på at selve personen henger mye til den fysiske kroppen. Når kroppen sier stopp så er dem ikke her med oss lenger. Skummelt at livet er så skjørt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2024 #5 Del Skrevet 13. august 2024 ❤️ Anonymkode: 4e5dc...b46 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 13. august 2024 #6 Del Skrevet 13. august 2024 ♥️🕯️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flintis Skrevet 13. august 2024 #7 Del Skrevet 13. august 2024 Det er jo for å minnes en har gravsted. Og tiden går fort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2024 #8 Del Skrevet 14. august 2024 Kassettspiller skrev (5 timer siden): Synes det er rart å tenke på at selve personen henger mye til den fysiske kroppen. Når kroppen sier stopp så er dem ikke her med oss lenger. Skummelt at livet er så skjørt. Helt enig. Anonymkode: 88170...906 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2024 #9 Del Skrevet 14. august 2024 Jeg steller flere graver her, så er liksom så vant med å tusle på kirkebakken. Tidligere i sommer hadde jeg med en kusine som ikke har bodd her siden hun var ungdom. Hun hadde samme opplevelsen som deg ❤️ Vi var der egentlig for hun ville besøke et par graver, men endte opp med å være der en time. Gikk rundt og kikket og så mange graver hun «kjente», og mimret. Trist og fint på samme tid ❤️ Anonymkode: ded2d...349 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 15. august 2024 #10 Del Skrevet 15. august 2024 Jeg kommer ikke over tapet av ...Ingolfen , NRK vet nok hvem jeg snakker om... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 15. august 2024 #11 Del Skrevet 15. august 2024 Baktus2024 skrev (1 time siden): Jeg kommer ikke over tapet av ...Ingolfen , NRK vet nok hvem jeg snakker om... Teigene ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå