AnonymBruker Skrevet 14. august 2024 #21 Del Skrevet 14. august 2024 Elsker livet på bygda.Her kan jeg legge pengeboka og annet verdifullt på verandaen uten å være redd for at det skal bli stjålet. Anonymkode: 052bf...8f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær86 Skrevet 4. september 2024 #22 Del Skrevet 4. september 2024 Idag brukte jeg sportsvogna til minsten til å handle i. Ingen andre en meg var hjemme i dag. Tenkte jeg kunne gå til butikken. Tenkte jeg skulle ta den inn verandadøren da jeg kom hjem siden det er litt trangt i yttergangen. Så satte vogna på verandaen mens jeg gikk inn for å låse opp verandadøra. Da kom det en fyr som så ned i vogna og prøvde å ta den med seg. Jeg gikk ut på verandaen og sa at unnskyld meg men denne er min, og matvarene er mine. Da skrek han jævla fittekjærring og løp sin vei 🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trøndere1 Skrevet 4. september 2024 #23 Del Skrevet 4. september 2024 Nei det er vidåpne grenser inn til vårt kjære Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2024 #24 Del Skrevet 5. september 2024 Trøndere1 skrev (23 timer siden): Nei det er vidåpne grenser inn til vårt kjære Norge. ?? Anonymkode: 3646b...4aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå