AnonymBruker Skrevet 13. august 2024 #1 Del Skrevet 13. august 2024 Skulle vaske en skinnstol fordi kattungen min hadde tisset i den . så jeg tok den med på verandaen for å vaske den. Skulle la den stå ute over natta. Men dagen etter var den så klart borte 😡 Er det ikke mulig å ha noe i fred lenger? Regner med den ikke dukket opp igjen. Greit, det er bare en stol, men veldig irriterende. Ja, kanskje min skyld siden jeg satte den der, men tenkte den kunne tørke ute på verandaen. Flere som har opplevd å få ting som man har ute frastjålet? Er folk blitt frekkere en de var før? Anonymkode: 3646b...4aa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2024 #2 Del Skrevet 13. august 2024 Stjålet fra terrassen din eller har noen klatret opp på verandaen? Anonymkode: f5ff2...dcd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2024 #3 Del Skrevet 13. august 2024 Hinsides frekt! Og utrolig ekkelt. Aldri opplevd heldigvis. Rakk du å vaske den? Hadde vært fin karma om de fikk en stol som stinket kattepiss Anonymkode: 1acc0...2a4 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2024 #4 Del Skrevet 13. august 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Stjålet fra terrassen din eller har noen klatret opp på verandaen? Anonymkode: f5ff2...dcd De har neppe klatret ned igjen med en skinnstol, så hva tror du selv er svaret? Anonymkode: 1acc0...2a4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2024 #5 Del Skrevet 13. august 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Stjålet fra terrassen din eller har noen klatret opp på verandaen? Anonymkode: f5ff2...dcd Stjålet fra verandaen ja. Jeg bor i hus og verandaen er nede, så ikke vanskelig å komme opp dit. Anonymkode: 3646b...4aa 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2024 #6 Del Skrevet 13. august 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hinsides frekt! Og utrolig ekkelt. Aldri opplevd heldigvis. Rakk du å vaske den? Hadde vært fin karma om de fikk en stol som stinket kattepiss Anonymkode: 1acc0...2a4 Ja, noen er utrolig frekke! Jeg fikk vasket den, men mulig lukten sitter igjen 😸 Anonymkode: 3646b...4aa 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2024 #7 Del Skrevet 13. august 2024 Synes du skulle henge ut bilde av stolen og katten, og skrive etterlyst, har noen sett min stol med katteurin? 😹 Anonymkode: 02608...0a2 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2024 #8 Del Skrevet 13. august 2024 Folk er så frekke at det finnes ikke ord! Min søster ble frastjålet 4 tunge store keramikkrukker som stod i hagen full av jord med tuja i. Én krukke veide ca 10 kg, og det var hjulspor utenfor huset, så det var tydelig at noen hadde rygget en bil inn til huset midt i sentrum av byen. Anonymkode: f5ff2...dcd 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2024 #9 Del Skrevet 13. august 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Synes du skulle henge ut bilde av stolen og katten, og skrive etterlyst, har noen sett min stol med katteurin? 😹 Anonymkode: 02608...0a2 Takk for tips 🤙😹 Anonymkode: 3646b...4aa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2024 #10 Del Skrevet 13. august 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Folk er så frekke at det finnes ikke ord! Min søster ble frastjålet 4 tunge store keramikkrukker som stod i hagen full av jord med tuja i. Én krukke veide ca 10 kg, og det var hjulspor utenfor huset, så det var tydelig at noen hadde rygget en bil inn til huset midt i sentrum av byen. Anonymkode: f5ff2...dcd Frekt 😡 Anonymkode: 3646b...4aa 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2024 #11 Del Skrevet 13. august 2024 Fine er att nå stinker det kattetiss i stua til noen ❤️ I noen europeiske land, er det veldig vanlige att det en vil bli kvitt, setter en ut, så slipper en å kaste det og noen andre kan få nytte det, det er en selvfølge og uskreven regel. Det tar ofte ei stund for noen å avklimatisere seg dette her. I distriktet her jeg bor ,jobber det endel øst europeere på den større arbeidsplassen i bygda, - og kommer det nye, urutinerte arbeidstakere til, så forsvinner det alltid sykler ol fra hagene til folk. Men, etter noen dager dukker alltid "tjuvgodset" opp igjen i samme hage, fordi en eller anna medarbeider har forklart att her til lands tar en ikke ting som står ute. Anonymkode: 487f0...9a3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2024 #12 Del Skrevet 13. august 2024 Jeg bor i et helt vanlig boligstrøk i en stor by, ca 20 min fra sentrum. Det er ikke et dårlig nabolag, ingen rusklinikker eller lignende i nærheten. Alt som står ute blir stjålet, har fått stjålet flere gasstanker til grillen, selve grillen, en loungesofa (lav vekt på den), sykler, leker, kantklipper og en vannspreder. Jeg har bodd her I ETT ÅR. Har aldri bodd på bakkeplan før, så er helt sjokkert. Det er helt sykt. Det er så ekkelt å vite at de går rundt huset vårt midt på natta og snoker. Anonymkode: 12127...7e2 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2024 #13 Del Skrevet 13. august 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg bor i et helt vanlig boligstrøk i en stor by, ca 20 min fra sentrum. Det er ikke et dårlig nabolag, ingen rusklinikker eller lignende i nærheten. Alt som står ute blir stjålet, har fått stjålet flere gasstanker til grillen, selve grillen, en loungesofa (lav vekt på den), sykler, leker, kantklipper og en vannspreder. Jeg har bodd her I ETT ÅR. Har aldri bodd på bakkeplan før, så er helt sjokkert. Det er helt sykt. Det er så ekkelt å vite at de går rundt huset vårt midt på natta og snoker. Anonymkode: 12127...7e2 Bergen eller Oslo? Anonymkode: f5ff2...dcd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2024 #14 Del Skrevet 13. august 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg bor i et helt vanlig boligstrøk i en stor by, ca 20 min fra sentrum. Det er ikke et dårlig nabolag, ingen rusklinikker eller lignende i nærheten. Alt som står ute blir stjålet, har fått stjålet flere gasstanker til grillen, selve grillen, en loungesofa (lav vekt på den), sykler, leker, kantklipper og en vannspreder. Jeg har bodd her I ETT ÅR. Har aldri bodd på bakkeplan før, så er helt sjokkert. Det er helt sykt. Det er så ekkelt å vite at de går rundt huset vårt midt på natta og snoker. Anonymkode: 12127...7e2 Høres ikke bra ut. Håper noen får slutt på det! Anonymkode: 3646b...4aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2024 #15 Del Skrevet 13. august 2024 3 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg bor i et helt vanlig boligstrøk i en stor by, ca 20 min fra sentrum. Det er ikke et dårlig nabolag, ingen rusklinikker eller lignende i nærheten. Alt som står ute blir stjålet, har fått stjålet flere gasstanker til grillen, selve grillen, en loungesofa (lav vekt på den), sykler, leker, kantklipper og en vannspreder. Jeg har bodd her I ETT ÅR. Har aldri bodd på bakkeplan før, så er helt sjokkert. Det er helt sykt. Det er så ekkelt å vite at de går rundt huset vårt midt på natta og snoker. Anonymkode: 12127...7e2 Anbefaler kamera samt varsling om dette på hus. Det kan virke skremmende, mens andre gir faen. Vaktbikkje som står i på verandaen og bjeffer. Gå sammen med naboer og så alle kan holde utkikk for hverandre. Anonymkode: 6ca83...00c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thomasine Skrevet 13. august 2024 #16 Del Skrevet 13. august 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Fine er att nå stinker det kattetiss i stua til noen ❤️ I noen europeiske land, er det veldig vanlige att det en vil bli kvitt, setter en ut, så slipper en å kaste det og noen andre kan få nytte det, det er en selvfølge og uskreven regel. Det tar ofte ei stund for noen å avklimatisere seg dette her. I distriktet her jeg bor ,jobber det endel øst europeere på den større arbeidsplassen i bygda, - og kommer det nye, urutinerte arbeidstakere til, så forsvinner det alltid sykler ol fra hagene til folk. Men, etter noen dager dukker alltid "tjuvgodset" opp igjen i samme hage, fordi en eller anna medarbeider har forklart att her til lands tar en ikke ting som står ute. Anonymkode: 487f0...9a3 Vi har fått stjålet 3 sykler fra hagen, men vi var ikke så heldige som dere…de dukket aldri opp igjen…🤷🏽♀️😡 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2024 #17 Del Skrevet 13. august 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Fine er att nå stinker det kattetiss i stua til noen ❤️ I noen europeiske land, er det veldig vanlige att det en vil bli kvitt, setter en ut, så slipper en å kaste det og noen andre kan få nytte det, det er en selvfølge og uskreven regel. Det tar ofte ei stund for noen å avklimatisere seg dette her. I distriktet her jeg bor ,jobber det endel øst europeere på den større arbeidsplassen i bygda, - og kommer det nye, urutinerte arbeidstakere til, så forsvinner det alltid sykler ol fra hagene til folk. Men, etter noen dager dukker alltid "tjuvgodset" opp igjen i samme hage, fordi en eller anna medarbeider har forklart att her til lands tar en ikke ting som står ute. Anonymkode: 487f0...9a3 Frekt av dem 😡 Er vel sikkert vanskelig for noen å tilpasse seg reglene her. Men bra noen sier fra til dem 🙂 Anonymkode: 3646b...4aa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2024 #18 Del Skrevet 13. august 2024 Thomasine skrev (2 minutter siden): Vi har fått stjålet 3 sykler fra hagen, men vi var ikke så heldige som dere…de dukket aldri opp igjen…🤷🏽♀️😡 ☹️😡 Anonymkode: 3646b...4aa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2024 #19 Del Skrevet 13. august 2024 Dette handler nok litt om hvor man bor. Masse østeuropeere her jeg bor. Aldri opplevd tyveri. Og vi låser ikke engang døren når vi reiser vekk. Anonymkode: efe49...2a8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2024 #20 Del Skrevet 13. august 2024 På tross av at vi hadde heftig trafikk forbi her en periode av veldig mange... spesielle mennesker (ene glupingen i enden av gata skulle plutselig leie ut til flere tungt narkomane, midt i et boligfelt med masse barn, og det tok litt tid før han fikk kastet de ut igjen), så har jeg *bank i bordet* aldri opplevd å få noe stjålet her. Men er nok litt heldig med det at verandaen ligger på baksiden av huset, og det er ikke mulig å komme inn fra den siden, med mindre man går gjennom to porter og hele hagen. Ville satt opp kameraovervåking og lys med bevegelsessensor. Forhåpentligvis vil det skremme litt, dersom noen prøver igjen. Anonymkode: b89f5...953 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå