Gå til innhold

Spørreundersøkelse på helsenorge om røyking

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det flere som har fått det?

Jeg var positiv til spørreundersøkelsen helt til jeg gikk inn for å svare. Da ble jeg faktisk litt sur. Skulle vite vekt og høyden.

Hva har det med røykevaner? Jeg har aldri røyket selv.  Blir kvalm å får hodepine av røyklukt. Å er heller ikke verken tykk eller mager.

Det stod det var anonymt test. Men navnet mitt stod øverst. Overvåking følt jeg det som. Droppet hele undersøkelsen. 

Anonymkode: 18ddc...ee0

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke fått den, men ser ikke noe problem med å svare på vekt og høyde. 

Anonymkode: 0fe18...1e0

• Liker 2
Skrevet

For å kunne se sammenheng mellom BMI og røyking for eksempel

Anonymkode: a80e0...ccf

• Liker 6
  • Nyttig 3
Skrevet

Jeg går til psykolog hver 14. dag og får en link til en spørreundersøkelse på mobilen hver gang. Jeg aner ikke hva spm inneholder for jeg sletter den hver gang uten å åpne den. Så om det er den samme eller en annen vet jeg ikke. Sånt tøys orker jeg ikke. Det er jo bare å la være å svare. Tenker ikke noe spesielt om spm du fikk, de har nok ikke rettet spm om røyking til deg. Alle slike undersøkelser føler jeg inneholder spm om høyde og vekt, det er litt standard spm. Det er ikke så spesielt å svare på i en undersøkelse så jeg ser ikke problemet.

Anonymkode: 60838...762

Skrevet

Har ikke sett undersøkelsen, men tenker det også kan være fordi visse sykdommer kan skyldes undervekt eller overvekt. De får undersøkt flere faktorer. 

Anonymkode: 21ea0...3c8

Skrevet

Har ikke sett undersøkelsen, men hva er problemet med å svare på vekt og høyde når det er en anonym test? Da er det vel det samme om man veier 50 eller 250 kg. Hadde man måttet oppgi navn hadde det vært noe annet. Ikke gøy for Gunda på 250 kg at mobberen Ruth-Gudrun fra klassen får vite at hun er blitt så feit. 

Anonymkode: 8718d...03b

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har ikke sett undersøkelsen, men hva er problemet med å svare på vekt og høyde når det er en anonym test? Da er det vel det samme om man veier 50 eller 250 kg. Hadde man måttet oppgi navn hadde det vært noe annet. Ikke gøy for Gunda på 250 kg at mobberen Ruth-Gudrun fra klassen får vite at hun er blitt så feit. 

Anonymkode: 8718d...03b

Anonymt undersøkelse med navnet ditt øverst på siden.. er kanskje ikke så anonymt likevel da.

Anonymkode: 18ddc...ee0

Skrevet

Kan årsaken til at navnet står øverst på siden være at du er innlogget på helsenorge?

Men at svarene sendes inn som et anonymt skjema, og ikke at det står at "Frida har svart"

Anonymkode: edc86...466

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet

For å se sammenhenger vel? 

Anonymkode: a6ae2...b3f

• Nyttig 1
Skrevet

Er en spørreundersøkelser for oss som er over 40 år. Navnet står fordi du er innlogget. Er anonymt fordi. Og jeg vet ikke vekt så jeg måtte bare gjette. 

Anonymkode: 4405e...979

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...