AnonymBruker Skrevet 13. august 2024 #1 Del Skrevet 13. august 2024 Tittet på noen produkter på nettet, bla The Asanas meditasjonspute og BetterChoice produkter hos Kid interiør, bla meditasjonspute. Det som fikk meg til å sjekke dette nermere var at det sto at produktene ikke kunne vaskes i høy temperatur og heller ikke tørketromles. Alle reklamerer for at trekkene på varene skal være 100 % bomull, men ved nærmere undersøkelse visere det seg at det inneholder polyester og gjenbrukte fibrer fra plast? Men da er det jo ikke rene produkter som 100% bomull eller lin lenger? Dette er jo misvisende og lureri? Er det ikke rimelig å forvente at et produkt som er merket som 100% ren bomull faktisk er kun dette og ikke et blandingsprodukt av 3 ulike fibrer? Anonymkode: ec157...7d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Skrevet 13. august 2024 #2 Del Skrevet 13. august 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Tittet på noen produkter på nettet, bla The Asanas meditasjonspute og BetterChoice produkter hos Kid interiør, bla meditasjonspute. Det som fikk meg til å sjekke dette nermere var at det sto at produktene ikke kunne vaskes i høy temperatur og heller ikke tørketromles. Alle reklamerer for at trekkene på varene skal være 100 % bomull, men ved nærmere undersøkelse visere det seg at det inneholder polyester og gjenbrukte fibrer fra plast? Men da er det jo ikke rene produkter som 100% bomull eller lin lenger? Dette er jo misvisende og lureri? Er det ikke rimelig å forvente at et produkt som er merket som 100% ren bomull faktisk er kun dette og ikke et blandingsprodukt av 3 ulike fibrer? Anonymkode: ec157...7d1 Jo, det ville jeg absolutt forventet! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå