AnonymBruker Skrevet 13. august 2024 #1 Del Skrevet 13. august 2024 Skal på kurs via fagforeningen i helgen, med overnatting på hotell og middag på kvelden. Pynter man seg litt til middagen, eller kjører man samme antrekk som på dagtid? Anonymkode: a6e39...f7a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2024 #2 Del Skrevet 13. august 2024 Det er vanlig å skifte til middagen. Anonymkode: 2396c...b6e 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2024 #3 Del Skrevet 13. august 2024 Jeg gikk alltid i jeans på dagtid, og kjole til middag. Anonymkode: 09202...6fc 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2024 #4 Del Skrevet 14. august 2024 Det varierer litt etter hvor en spiser middag. Buffet på vanlig konferansehotell så kler jeg meg ikke veldig opp, penere spisesteder så kan fiffe seg litt. Men folk er jo ulike. Anonymkode: d8bc9...321 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2024 #5 Del Skrevet 14. august 2024 Spørs på hotellet og maten, men uansett hadde jeg skiftet til et annet antrekk. Anonymkode: 087f9...8e1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2024 #6 Del Skrevet 14. august 2024 Jeg skifter alltid til noe finere enn hverdagstøy Anonymkode: c4069...3d7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2024 #7 Del Skrevet 14. august 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg gikk alltid i jeans på dagtid, og kjole til middag. Anonymkode: 09202...6fc Dette var meg, bare litt tilleggsinfo: Jeg var aktiv i fagforening, med både lokale og sentrale verv og roller, i 5-6 år, og var da på kurs, konferanser etc minst en gang i måneden. De fleste skifter til litt penere antrekk til middagen, men ikke alle. Noen går i samme antrekk. Mange menn gikk i jeans og t-skjorte på dagtid, og byttet bare til en vanlig skjorte til kvelden. Jeg byttet til kjole, men ikke særlig pyntet kjole. Legger med to eksempler på typiske kjoler jeg brukte, og som jeg så flere andre damer i alle aldre bruke. Cindy sort avslappet hverdagskjole fra ko:ko - ko:ko norway (kokonorway.no) Kjøp Sommer Print Puff Sleeve Strand Søte Kjoler Uformell Firkantet Krage Floral Maxi Lang Kjole | Joom Med mindre det er spesifisert antrekk, så kle deg som om du skal ut å spise på en restaurant med noen venner i en helt uformell setting. Jeg går aldri i kjoler til hverdags, så jeg syntes det var moro få brukt litt kjoler. Har venninner som også er tillitsvalgte eller jobber i fagforeninger, de bytter ofte til en enkel kjole, eller til en penere topp, tar på litt sminke og/eller smykker. Ikke noe mer pynting enn som så. Anonymkode: 09202...6fc 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2024 #8 Del Skrevet 14. august 2024 Jeg har en ganske snasen nyinnkjøpt buksedress, tenker jeg går for den! Anonymkode: a6e39...f7a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2024 #9 Del Skrevet 14. august 2024 Kjole er tingen Anonymkode: 2ac75...a1f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2024 #10 Del Skrevet 14. august 2024 jeg jobber i det offentlige og pleier å skifte, men ikke til finkjole. Skifter til skjørt/kjole, kanskje høye sko og en jakke over. Casual pent, liksom. På enkelte kurs/konferanser er det dårlig tid/tettpakket program (det ser man jo på forhånd) og jeg går i casual pent fra morgenen av da ingen skifter. I utlandet/internasjonale konferanser er folk pent kledd (skjørt/drakt/kjole/dress/penbukse+skjorte) på dagtid og casual i jeans på kvelden til middagen, så her bommer nordmenn alltid. Anonymkode: 5fb44...6b7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2024 #11 Del Skrevet 14. august 2024 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Skal på kurs via fagforeningen i helgen, med overnatting på hotell og middag på kvelden. Pynter man seg litt til middagen, eller kjører man samme antrekk som på dagtid? Anonymkode: a6e39...f7a Man pynter seg, ikke no over the top, men fin bluse og bukse, enkel kjole el. Vanlig å bytte om til middag Anonymkode: 957c5...1f6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #12 Del Skrevet 18. august 2024 Jeg kledde meg om, det gjorde en del andre, mens noen igjen stilte i Nike collegegenser eller hva de nå gikk med tidligere på dagen. Anonymkode: a6e39...f7a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå