Gå til innhold

Forslag til hobby!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg lurer litt på hvilken hobby folk her har? Jeg føler at min eneste hobby er trening og hund. Barna er voksne og har begynt å flytte ut. Er i midten av 40-årene og singel! Jeg reiser en god del allerede, da jeg leier ut huset i perioder. Trenger forslag/tips til morsomme hobbyer!😊

Anonymkode: 421a9...7f7

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg lurer litt på hvilken hobby folk her har? Jeg føler at min eneste hobby er trening og hund. Barna er voksne og har begynt å flytte ut. Er i midten av 40-årene og singel! Jeg reiser en god del allerede, da jeg leier ut huset i perioder. Trenger forslag/tips til morsomme hobbyer!😊

Fotografering! Kan ta bilder nesten overalt og brukes til så mye!🤩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Geocaching

Anonymkode: d015f...b97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trearbeid/snekring!

Anonymkode: e53ba...34c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lær å bevege alle fingrene slik at du virkelig har kontroll over bevegelsene.

Etter å ha lært dette, er det bare å sette seg ned ved et piano.

Anonymkode: 74ea4...be9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Junk Journal begynte jeg med i sommer, og synes det er supergøy😊 En blanding av scrapbooking og dagbok. Å sitte å tutle på med dette med musikk eller podcast i bakgrunnen er veldig avslappende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg går det litt i perioder, så har forskjellige hobbyer. Av fysisk hobby går det i dans. Av mer rolige aktiviteter roteres det i skriving, maling/tegning, gitar, lese bøker, og gaming.

Anonymkode: ca958...df8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brodering

Anonymkode: 1ab38...8bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 13.8.2024 den 21.23):

Jeg slår et slag for den frivillige redningstjenesten. Å være med i Røde Kors hjelpekorps er ganske givende.

Endret av CaptainClueless
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...