AnonymBruker Skrevet 13. august #1 Del Skrevet 13. august Jeg lurer litt på hvilken hobby folk her har? Jeg føler at min eneste hobby er trening og hund. Barna er voksne og har begynt å flytte ut. Er i midten av 40-årene og singel! Jeg reiser en god del allerede, da jeg leier ut huset i perioder. Trenger forslag/tips til morsomme hobbyer!😊 Anonymkode: 421a9...7f7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 13. august #2 Del Skrevet 13. august AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg lurer litt på hvilken hobby folk her har? Jeg føler at min eneste hobby er trening og hund. Barna er voksne og har begynt å flytte ut. Er i midten av 40-årene og singel! Jeg reiser en god del allerede, da jeg leier ut huset i perioder. Trenger forslag/tips til morsomme hobbyer!😊 Anonymkode: 421a9...7f7 Fotografering! Kan ta bilder nesten overalt og brukes til så mye!🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Maria Skrevet 14. august #3 Del Skrevet 14. august diamond painting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august #4 Del Skrevet 14. august Geocaching Anonymkode: d015f...b97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august #5 Del Skrevet 14. august Trearbeid/snekring! Anonymkode: e53ba...34c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august #6 Del Skrevet 14. august Lær å bevege alle fingrene slik at du virkelig har kontroll over bevegelsene. Etter å ha lært dette, er det bare å sette seg ned ved et piano. Anonymkode: 74ea4...be9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roxie-Malone Skrevet 14. august #7 Del Skrevet 14. august Junk Journal begynte jeg med i sommer, og synes det er supergøy😊 En blanding av scrapbooking og dagbok. Å sitte å tutle på med dette med musikk eller podcast i bakgrunnen er veldig avslappende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august #8 Del Skrevet 14. august For meg går det litt i perioder, så har forskjellige hobbyer. Av fysisk hobby går det i dans. Av mer rolige aktiviteter roteres det i skriving, maling/tegning, gitar, lese bøker, og gaming. Anonymkode: ca958...df8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august #9 Del Skrevet 14. august Brodering Anonymkode: 1ab38...8bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CaptainClueless Skrevet 15. august #10 Del Skrevet 15. august (endret) AnonymBruker skrev (På 13.8.2024 den 21.23): Jeg lurer litt på hvilken hobby folk her har? Jeg føler at min eneste hobby er trening og hund. Barna er voksne og har begynt å flytte ut. Er i midten av 40-årene og singel! Jeg reiser en god del allerede, da jeg leier ut huset i perioder. Trenger forslag/tips til morsomme hobbyer!😊 Anonymkode: 421a9...7f7 Jeg slår et slag for den frivillige redningstjenesten. Å være med i Røde Kors hjelpekorps er ganske givende. Endret 15. august av CaptainClueless 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå