Gå til innhold

Gjenkjent på Kvinneguiden?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nysgjerrig: noen her som har blitt gjenkjent når de har skrevet et innlegg? Hvordan, og hva skjedde?

Anonymkode: 131a2...376

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er veldig mange som kjenner mitt nick her på kg. Ingenting har skjedd. Hva skulle skje? 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mange som ligner på noen, men det er et anonymt forum, så det å lete etter noen her er jo helt fjernt.

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte vel mest på de som skriver som anonyme, og som skriver i vei om familiemedlemmer, venner osv. Mange forteller jo veldig mye og, vil jeg tro, gjenkjennbart. Jeg bare lurer på hva folk sier når de ser du har diskutert dem i 15 sider på kvinneguiden?😅

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoia skrev (1 minutt siden):

Det er mange som ligner på noen, men det er et anonymt forum, så det å lete etter noen her er jo helt fjernt.

Ja, men mange situasjoner er jo veldig spesifikke med mange detaljer og personer involvert.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Tenkte vel mest på de som skriver som anonyme, og som skriver i vei om familiemedlemmer, venner osv. Mange forteller jo veldig mye og, vil jeg tro, gjenkjennbart. Jeg bare lurer på hva folk sier når de ser du har diskutert dem i 15 sider på kvinneguiden?😅

Jeg tror ikke så mange har paranoide trekk.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja, men mange situasjoner er jo veldig spesifikke med mange detaljer og personer involvert.

Jeg tror bare det er paranoide som tenker sånn. Folk flest vil bare drøfte problemstillinger, de forfølger ikke andre, noen få på den måten.

Endret av Hoia
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjente igjen en god venninne som hadde lagt ut bilde av kroppen sin uten ansikt (hun er veldig overvektig), med spørsmål om hva folk syntes om kroppen hennes, om det var mulig for henne å få seg kjæreste osv. Veldig trist, spesielt å lese hvor mange fæle kommentarer hun fikk. 

Tok det aldri opp med henne. 

Anonymkode: 402b4...a69

• Hjerte 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skriver selv mest som anonym, men har kjent igjen flere. Men det er ikke noe jeg konfronterer dem med akkurat.

Anonymkode: 477b3...c08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg la en dag merke til et kallenavn her på KG som ei venninne av meg har brukt innimellom i andre settinger. Sjekket profilen, la to og to sammen, og skjønte at det var henne. Tror ikke, med bakgrunn i en del av det hun på det tidspunkt hadde skrevet, det var meningen at andre skulle kjenne henne igjen. 

Anonymkode: debb8...56d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om noen har kjent igjen meg, men jeg kjente igjen venninna mi. Hun hadde nemlig skrevet om at hun tok silikon en spesiell dato, antall ml, hvilke dyr hun hadde, hvor hun bodde osv. Alt dette visste jo jeg 

Anonymkode: 5b659...748

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg la en dag merke til et kallenavn her på KG som ei venninne av meg har brukt innimellom i andre settinger. Sjekket profilen, la to og to sammen, og skjønte at det var henne. Tror ikke, med bakgrunn i en del av det hun på det tidspunkt hadde skrevet, det var meningen at andre skulle kjenne henne igjen. 

Og har aldri tatt det opp med henne, eller besøkt profilen hennes etter det. Ble for rart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjente igjen en god venninne som hadde lagt ut bilde av kroppen sin uten ansikt (hun er veldig overvektig), med spørsmål om hva folk syntes om kroppen hennes, om det var mulig for henne å få seg kjæreste osv. Veldig trist, spesielt å lese hvor mange fæle kommentarer hun fikk. 

Tok det aldri opp med henne. 

Anonymkode: 402b4...a69

Uff, ja det er nettopp sånt jeg tenkte på. Tenker at dette forumet egentlig ikke er spesielt stort, og at dersom man er her ofte får man med seg ganske mye av det som legges ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er innlegg som får en til å lure på om det er skrevet av noen man kjenner, men som regel er detaljer forvrengt slik at det bare ligner og ikke faktisk stemmer med de jeg tror det er. 

Men så er det de som skriver under nick og legger ut alt mulig av detaljer da. Er helt umulig ikke å kjenne de igjen.

Anonymkode: 74982...9a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er innlegg som får en til å lure på om det er skrevet av noen man kjenner, men som regel er detaljer forvrengt slik at det bare ligner og ikke faktisk stemmer med de jeg tror det er. 

Men så er det de som skriver under nick og legger ut alt mulig av detaljer da. Er helt umulig ikke å kjenne de igjen.

Anonymkode: 74982...9a1

Ja, mange innlegg er jo "renset" for en del detaljer for å unngå gjenkjennelse, og da kan man ikke vite. Men én del ting er bare så utrolig utlevering at jeg ikke skjønner at folk tør😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, mange innlegg er jo "renset" for en del detaljer for å unngå gjenkjennelse, og da kan man ikke vite. Men én del ting er bare så utrolig utlevering at jeg ikke skjønner at folk tør😅

Oi, sneik seg inn en hel del skrivefeil der gitt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er nok en del her inne som tror at alle leser på eller vet om Kvinneguiden. Det er mulig alle har hørt navnet, men det er veldig lite kjent blant folk som har andre interesser enn forum. Jeg er her veldig sjelden, og når jeg først er her så kjenner jeg på dystopi ganske fort og forsvinner like fort som jeg kom inn. 

Anonymkode: 492a9...c41

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ville ikke falle meg inn å begynne å spekulere på hvem noen er på et anonymt forum. Jeg er her bare periodevis, og jeg merker ikke til noe som er gjenkjennbart, jeg leter ikke etter det heller.

Men jeg tenkte jeg skulle ta en pause for i år. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Det er nok en del her inne som tror at alle leser på eller vet om Kvinneguiden. Det er mulig alle har hørt navnet, men det er veldig lite kjent blant folk som har andre interesser enn forum. Jeg er her veldig sjelden, og når jeg først er her så kjenner jeg på dystopi ganske fort og forsvinner like fort som jeg kom inn. 

Anonymkode: 492a9...c41

Det er sikkert sant, men jeg tror likevel jeg hadde tenkt meg om to ganger før jeg hadde lagt ut feks fullt referat fra en samtale eller meldingsutveksling. Alle er ikke her inne, men du vet jo samtidig aldri hvem som er her. Det er jo heller ikke noe folk går og flagger (ikke jeg i alle fall, hehe).

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt sikkert noen jeg kjenner her inne, men aldri som jeg har kjent igjen nei. 
Folk skriver jo gjerne litt om for å ikke bli gjenkjent, men folk graver jo og skal vite alt 

Anonymkode: 09c96...f1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...