AnonymBruker Skrevet 13. august 2024 #1 Del Skrevet 13. august 2024 Har gått en uke uten flottmiddel, da jeg helt glemte hente ny resept. Tok i kveld en svær flott på min lille puddel. Føler meg som verdens verste eier, og er nå så bekymret. Er det farlig at den har sittet på så lenge?? Skal selvsagt hente ut nytt flott middel i morgen tidlig. Anonymkode: 0b99e...467 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surpomp Skrevet 13. august 2024 #2 Del Skrevet 13. august 2024 Helt fersk hundeeier som aldri har fjernet flått fra hunden ? Flått er dessverre helt vanlig på hunder og andre som ferdes i høyt fuktig gress og kratt. Flåttmiddelet kan også ha bivirkninger 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2024 #3 Del Skrevet 13. august 2024 Surpomp skrev (12 minutter siden): Helt fersk hundeeier som aldri har fjernet flått fra hunden ? Flått er dessverre helt vanlig på hunder og andre som ferdes i høyt fuktig gress og kratt. Flåttmiddelet kan også ha bivirkninger Ja, riktig. Helt fersk! Takk for svar. Anonymkode: 0b99e...467 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2024 #4 Del Skrevet 13. august 2024 Neida, du er ikke verdens verste hundeeier av den grunn. Den ene katten min hadde en stor flått på hodet da jeg kom hjem etter å ha vært borte en natt. Det er sånn som skjer. Anonymkode: b59f9...0af 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2024 #5 Del Skrevet 13. august 2024 Selvfølgelig er du ikke verdens verste hundeeier. Flått skjer. Det er ikke spesielt mye flått her jeg bor, så jeg bruker ikke flåttmiddel på mine hunder. Tror jeg har plukket én flått de siste 6 årene. Anonymkode: 59f51...b8c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PITTY Skrevet 14. august 2024 #6 Del Skrevet 14. august 2024 Skru den mot klokka, two steps forward one step back og fortsett og fortsett. Den slipper taket. Bare ikke mist den ned i buksa di.. Kan for så vidt bare dra den ut også, men hodet vil da bli sittende igjen med 99% sannsynlighet. Skal heller ikke være farlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonym482 Skrevet 14. august 2024 #7 Del Skrevet 14. august 2024 Trodde ved første øyekast at dette var en seksuell tråd😂 mikset et par ord🙉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2024 #8 Del Skrevet 14. august 2024 anonym482 skrev (3 minutter siden): Trodde ved første øyekast at dette var en seksuell tråd😂 mikset et par ord🙉 😂 Anonymkode: c473e...ec9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2024 #9 Del Skrevet 14. august 2024 Ja,det var flott! Anonymkode: 5af60...47e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest watt Skrevet 14. august 2024 #10 Del Skrevet 14. august 2024 Flott fjernes ved at du tar tak så nært huden som mulig og dra den ut. Det er ikke riktig at man skal vri i den ene eller andre retningen. Det vil mest sannsynlig bli sittende igjen rester av hodet,som er flottens biteredskap. Rens gjerne med et desinfiserende middel etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2024 #11 Del Skrevet 16. august 2024 Det skrives flÅtt,ikke flott. Flott er et adjektiv som absolutt ikke passer på flåtten. Anonymkode: 6a274...489 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2024 #12 Del Skrevet 16. august 2024 Det går nok helt fint!😊 Her er det endel flått og vi har katter. Om jeg en sen med flåttmiddelet så er flåtten på kattene med en gang, jeg aner ikke hvor mange flått jeg har tatt på dem. Og innimellom har jeg ikke fått med meg at de har flått, så noen ganger har de vokst seg stor før jeg oppdager den, og det er nasty å ta dem da😏 En gang sprakk en svær jævel så guggen fløy alleveier😳🤮 Men til tross for en treg matmor som gjør at kattene i perioder får flått, så har de aldri blitt syke av det🙏😊 Anonymkode: 2f043...91d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå