Gå til innhold

Barberer du deg helt før du skal til gynekologen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gjør og er livredd for hår bak mot stumpen😅 Har en mann som gyn her. 

Anonymkode: 03dd1...d9b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg stusser og barberer, men ikke alt. Har alltid en liten stripe, føler meg naken uten.

Anonymkode: 4a228...69c

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg stusser og barberer, men ikke alt. Har alltid en liten stripe, føler meg naken uten.

Ts her, føler meg også veldig naken men jeg klarer ikke frisyrer på meg selv så jeg tar alt. Han legger sikkert merke til dette, eller? 🥵 det er vel mye forskjellig å se tenker jeg

Skrevet

Jeg barberer meg IKKE før jeg skal til gynekolog. Kanskje bikinilinjen, men jeg ønsker faktisk ikke å gjøre meg sexy for en slik undersøkelse. 

Anonymkode: 336ca...733

• Liker 37
  • Hjerte 1
  • Nyttig 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg barberer meg IKKE før jeg skal til gynekolog. Kanskje bikinilinjen, men jeg ønsker faktisk ikke å gjøre meg sexy for en slik undersøkelse. 

Jeg tenker da ikke sexy, men "ren og ryddig". 

• Liker 10
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hvorfor i all verden er du livredd for noe som er helt naturlig og som dessuten har en viktig funksjon for å holde området passe fuktig, hygienisk og med riktig temperatur ???

• Liker 17
  • Nyttig 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvorfor tar du bikinilinjen da? Er det så enorm forskjell på det og på å ta litt mer?

• Liker 2
Skrevet

Det er mange mange mange mange gynekologer som har svart på dette. De bryr seg ikke. Tenk hvor mange tusen underliv de ser. De gir faen i om du har busk eller ei. Tro meg. Du er ikke spesiell dessverre.

Jeg barberer meg ikke for gynekologen,  jeg stusser og friserer når jeg står i dusjen uansett, og jeg dusjer selvsagt før en gynekologtime. 

Anonymkode: f46bd...295

• Liker 11
Skrevet (endret)

Jeg gjør ikke noe ekstra utenom det vanlige annet enn nyvasket før jeg skal inn, og nytt bind i trusa. Thats it. Gynekologer bryr seg nok ikke om en er nybarbert eller har vill skog og alt i mellom. De har nok sett det meste, så ikke noe å tenke på. 

Endret av Daisy-love
Leif.
  • Liker 1
Skrevet

Jeg barberer meg vanligvis og da gjør jeg det også før jeg skal til gyn siden det er sånn jeg føler meg mest «meg», gjør du det ikke vanligvis så må du selvsagt ikke gjøre det før timen heller. 

Anonymkode: bbea9...9d4

• Liker 2
Skrevet

Nei, herlighet. Aldri om jeg hadde giddet det. 

• Liker 6
  • Hjerte 1
Skrevet

Ja. Tar bort alt

Anonymkode: 23782...b09

• Liker 2
Skrevet

Nei, gjør ingen andre forberedelser enn å dusje samme dag.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jeg tenker da ikke sexy, men "ren og ryddig". 

Lol,

tror du en gynekolog forbinder barberte underliv med renslighet? 🤣

• Liker 15
  • Nyttig 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Nei😅

Anonymkode: 078ea...964

Skrevet

Så lenge du vasker deg før du møter opp så er det alt som betyr noe. 

Anonymkode: 7ea21...a81

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Barberer meg hver dag uansett, men hadde nok følt meg mer komfortabel med litt mer hår i en slik situasjon, men ikke nok til at jeg orker ubehaget med å la det vokse

Anonymkode: 1331d...42e

Skrevet

Nei.

Jeg vasker meg før jeg skal til gynekologen. Jeg pusser tennene før jeg skal til tannlegen. 

Anonymkode: 73e29...1c3

• Liker 11
  • Nyttig 1
Skrevet

Nei jeg gjør ikke det. Men klipper det slik at dem ser om jeg har noen plager i ytre kjønnslepper.  Jeg har hatt noen vorter tidligere. Så da ser hun dem og kan behandle dem lettere. 

Anonymkode: 1bb73...540

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...