AnonymBruker Skrevet 14. august 2024 #61 Del Skrevet 14. august 2024 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Rant incoming: Klamret og klorte meg gjennom studier og utdanning tross stadige helseutfordringer og utmattelse, ingen leger klarte å finne årsaken til diagnosene som ramlet på. Da jeg var 42 hadde nav gjort alt de kunne og bad meg søke ufør. Noen år senere skjønner jeg selv hva som har liggetundrer alle disse år, påkoster meg privat utredning hos landets fremste, og får kjapt diagnose ADHD. Jeg har slitt så jævlig hardt for å gjøre det "alle andre" klarer og skjule alt kaoset under 🥹 Nå jobber jeg 2-3 dager i uka, noe medisinene hjelper meg med. Men kroppen er egentlig utslitt, så jeg må nok øke medisindose nå. Og jeg vet altså ikke hvor lenge jeg kan holde på sånn. Men jeg vil ikke ramle helt utenfor arbeidslivet.. jeg revurderer halvårlig hvorvidt det gagner meg eller ødelegger meg ytterligere. Er 47. Anonymkode: e2803...36a Litt off topic, men hver gang jeg hører folk dele slike historier så relaterer jeg sånn til å slite så inni granskævven med å få til normale ting andre ser ut til å få til uten å tenke på det en gang... Gråter på jobb ofte fordi jeg ikke føler jeg får til ting eller får til ting godt nok:\ Men jeg får ikke utredning så kanskje jeg også skulle gått privat... Anonymkode: 25f83...b22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2024 #62 Del Skrevet 14. august 2024 42 år nå. Helt umulig å spå fremtiden. Men jeg drømmer litt om å gå av når jeg er 62-63. Men må nok belage meg på å stå til 67-68 trolig. Sparer ved siden av til pensjon. Anonymkode: c364e...aa4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2024 #63 Del Skrevet 14. august 2024 Det er nok mange som er 30 år som tror kroppen " varer" evig, jeg gjorde det selv jeg! Og jeg var frisk og sprek til jeg hadde passert noen og femti, da skjedde det fort noe. Da begynte ledd og krangle og kroppen greide ikke det samme tempoet lenger. Så dere har rett dere som sier at dere ikke vet. Jeg skal være glad om jeg greier å henge med til jeg er 62, da blir det drastisk nedtrapping. Anonymkode: 06111...613 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå