Fjellmannover190 Skrevet 13. august 2024 #1 Skrevet 13. august 2024 (endret) Mann i 40 årene som prater med noen på datingplatformer, og bruker aldri å matche med noen uten eller med få bilder uten helkropp. Nå har jeg matchet med to som har gamle bilder på platformen, og jeg får ikke selfier tilbake når jeg har sendt det på snap til hun ene. Bildene de har er fine, men redd de er 7-10 år gamle, og uten å være overfladisk så vil jeg helst ikke bli overrasket når jeg skal møte de. Skal jeg bare spørre eller hvordan ville dere at jeg skulle gått frem? Har erfaring at det både overrasker og motsatt, og jeg er jo strengt tatt på utkikk etter noen uten photoshop og blingbling, helt naturlig real thing! Endret 13. august 2024 av Fjellmannover190
AnonymBruker Skrevet 13. august 2024 #2 Skrevet 13. august 2024 Hvordan vet du at bildene er så gamle? Du får nok ikke spurt uten å virke (og er) overfladisk, men hva så? Du lurer jo tydeligvis Anonymkode: 0a24a...4c9 8
Fjellmannover190 Skrevet 13. august 2024 Forfatter #3 Skrevet 13. august 2024 18 minutter siden, AnonymBruker said: Hvordan vet du at bildene er så gamle? Du får nok ikke spurt uten å virke (og er) overfladisk, men hva så? Du lurer jo tydeligvis Anonymkode: 0a24a...4c9 Finner samme bilder på Facebook og der står dato. Og ja, jeg ser jo at det er overfladisk, men føler jo at man ikke spiller helt åpent med gamle bilder. Men jeg har blitt overrasket før, og jeg likte ikke å dele bilder før jeg ble herdet av tinder og et tidligere forhold 1
Lychees Skrevet 13. august 2024 #4 Skrevet 13. august 2024 41 minutter siden, Fjellmannover190 said: Mann i 40 årene som prater med noen på datingplatformer, og bruker aldri å matche med noen uten eller med få bilder uten helkropp. Nå har jeg matchet med to som har gamle bilder på platformen, og jeg får ikke selfier tilbake når jeg har sendt det på snap til hun ene. Bildene de har er fine, men redd de er 7-10 år gamle, og uten å være overfladisk så vil jeg helst ikke bli overrasket når jeg skal møte de. Skal jeg bare spørre eller hvordan ville dere at jeg skulle gått frem? Har erfaring at det både overrasker og motsatt, og jeg er jo strengt tatt på utkikk etter noen uten photoshop og blingbling, helt naturlig real thing! Del snap, IKKE send sleezy bilder uten at den stemningen er der (viktig), men legg opp til utveksling av «hverdagslige» bilder i tilllegg til normal chat. Plutselig har du noe rykende ferskt 😉
AnonymBruker Skrevet 13. august 2024 #5 Skrevet 13. august 2024 Hvorfor bare møter du de ikke istedet? Anonymkode: 25245...eab 2
Fjellmannover190 Skrevet 13. august 2024 Forfatter #6 Skrevet 13. august 2024 4 minutter siden, Lychees said: Del snap, IKKE send sleezy bilder uten at den stemningen er der (viktig), men legg opp til utveksling av «hverdagslige» bilder i tilllegg til normal chat. Plutselig har du noe rykende ferskt 😉 Deler ikke 🍆 eller 🍑, selv om de spør! Får kun bilder av ben og pow-bilder/videoer
Fjellmannover190 Skrevet 13. august 2024 Forfatter #7 Skrevet 13. august 2024 4 minutter siden, AnonymBruker said: Hvorfor bare møter du de ikke istedet? Anonymkode: 25245...eab Det kommer! Litt sen ferie på begge og tett program bare!
MegJa Skrevet 13. august 2024 #8 Skrevet 13. august 2024 " Hei, kan du sende meg bilde mens du trener på tredemølle eller går på fjelltur til Galdhøpiggen? Helst i helfigur ". 2
Trek Skrevet 13. august 2024 #9 Skrevet 13. august 2024 Hvis de ikke sender bilder tilbake når du sender så vet jeg ikke om noen enkel måte å be om det på i grunnen. Er det så krise om de er helt annerledes enn bildene de sender da? Legg opp til en kort date som du kan enkelt forlenge dersom alt klaffer? 1
AnonymBruker Skrevet 13. august 2024 #10 Skrevet 13. august 2024 Fjellmannover190 skrev (12 minutter siden): Det kommer! Litt sen ferie på begge og tett program bare! Men da får du vente til du møter de da, det er så teit å matche med noen for så å spørre om flere bilder. Anonymkode: 25245...eab 3 2
Lychees Skrevet 13. august 2024 #11 Skrevet 13. august 2024 9 minutter siden, Fjellmannover190 said: Deler ikke 🍆 eller 🍑, selv om de spør! Får kun bilder av ben og pow-bilder/videoer Takk for info, det er det ikke så relevant å overbevise meg om. Hørtes forøvrig litt spesielt ut.. Men får du til å fremstå som en decent fyr og skiftet kanal til snap, kan det bidra til nyere bilder. Det var mitt budskap.
AnonymBruker Skrevet 13. august 2024 #12 Skrevet 13. august 2024 Nå har jeg lest nok av dine innlegg her inne til å ha et inntrykk av at du både er høflig og fin ovenfor folk du skriver med og dater. Og jeg skjønner deg veldig godt, man har ikke spesielt lyst til å kaste bort tid på folk som kan ha forandret seg veldig. Jeg er fortsatt så selektiv i sveipingen min at jeg sveiper bort alle menn jeg føler jeg ikke får et godt nok inntrykk av på bildene, og om alle ser gamle ut. 2 bilder i én og samme vinkel, bare at det ene er i sort/hvitt? Njet. Grumsete 90-tallsbilder? Njet. SÅ vanskelig kan det ikke være å gi et litt oppdatert bilde av seg selv! Når det er sagt: jeg hater å ta bilder av meg selv, og dermed også sånn type kommunikasjon via Snapchat. Føler alltid jeg ser fæl ut på bilder, så det blir mer hemmende enn givende. Dessuten er jeg så mye bedre live, med sjarm og humor, at jeg føler jeg uansett ikke får vist hvem jeg er gjennom bilder 🤪 Anonymkode: 5ef42...a81 1 1
KallePils Skrevet 13. august 2024 #13 Skrevet 13. august 2024 «Trenger å vurdere hvor mye muffins du har spist siden disse bildene ble tatt. Gidder du ta noen nye og sende?» Ærlighet varer lengst.
Fjellmannover190 Skrevet 13. august 2024 Forfatter #14 Skrevet 13. august 2024 39 minutter siden, KallePils said: «Trenger å vurdere hvor mye muffins du har spist siden disse bildene ble tatt. Gidder du ta noen nye og sende?» Ærlighet varer lengst. Du er alltid morsom🤣 Hadde vært gøy! 1
Fjellmannover190 Skrevet 13. august 2024 Forfatter #15 Skrevet 13. august 2024 1 hour ago, Trek said: Hvis de ikke sender bilder tilbake når du sender så vet jeg ikke om noen enkel måte å be om det på i grunnen. Er det så krise om de er helt annerledes enn bildene de sender da? Legg opp til en kort date som du kan enkelt forlenge dersom alt klaffer? Det blir nok planen! Uansett så er chatten såpass bra ar det blir nok et hyggelig møte og vi skal ha det gøy! 2
loveless Skrevet 13. august 2024 #16 Skrevet 13. august 2024 Lychees skrev (2 timer siden): Del snap, IKKE send sleezy bilder uten at den stemningen er der (viktig), men legg opp til utveksling av «hverdagslige» bilder i tilllegg til normal chat. Plutselig har du noe rykende ferskt 😉 Signerer denne!! Snap er veldig fint sånn sett 😎🩷
Engel Skrevet 14. august 2024 #17 Skrevet 14. august 2024 (endret) Er det så galt å være ærlig da? "Jeg kunne godt tenke meg et oppdatert bilde av deg før vi møtes, sånn at jeg er sikker på å kjenne deg igjen" eller noe? Eller bare være ærlig at du har opplevd tidligere å møte noen som så helt annerledes ut i virkeligheten enn på bildene, og gjerne vil unngå det igjen? Såpass må de da tåle. Det er jo idiotisk å ha gamle bilder på datingprofilen. Og det har mye å si når man er 40+ for gudene skal vite at utseendet kan endre seg raskt i denne alderen😅 Det må da være verre også for dem om du blir veldig skuffet når du møter dem. (Igjen, går du etter kvinner med dårlig selvbilde? Virker sånn. Kanskje du skal se etter noe annet? Basert på dine dårlige erfaringer tidligere?) Endret 14. august 2024 av Engel 1
AprilLudgate Skrevet 14. august 2024 #18 Skrevet 14. august 2024 (endret) Engel skrev (12 minutter siden): Er det så galt å være ærlig da? "Jeg kunne godt tenke meg et oppdatert bilde av deg før vi møtes, sånn at jeg er sikker på å kjenne deg igjen" eller noe? Eller bare være ærlig at du har opplevd tidligere å møte noen som så helt annerledes ut i virkeligheten enn på bildene, og gjerne vil unngå det igjen? Såpass må de da tåle. Det er jo idiotisk å ha gamle bilder på datingprofilen. Og det har mye å si når man er 40+ for gudene skal vite at utseendet kan endre seg raskt i denne alderen😅 Det må da være verre også for dem om du blir veldig skuffet når du møter dem. (Igjen, går du etter kvinner med dårlig selvbilde? Virker sånn. Kanskje du skal se etter noe annet? Basert på dine dårlige erfaringer tidligere?) Det han og andre ønsker er helbilde av kroppen og ansikt. De vil vurdere om former og vekt er etter deres ønske. Så en selfie holder ikke 😅 Har venninner som har fått beskjed om «du lyver på bildene» fordi fyren synes gårsdagens skjørt så mer slankende ut enn dagens jeans på date 🫥 Endret 14. august 2024 av AprilLudgate 3
AnonymBruker Skrevet 14. august 2024 #19 Skrevet 14. august 2024 Jeg har en kompis som er ganske ivrig på Tinder. Han er sprek, aktiv, yrkesaktiv, sitter godt i det, liker ikke røyk eller fyll osv. Og skriver svært tydelig at han ønsker det samme tilbake. Damer svarer og det er ikke måte på hvor spreke de er. Han møter de og det er virkelig mye rart han har møtt. Hun ene var ufør (greit nok det), klarte nesten ikke å gå inn og ut av bilen, etter kaffen, tok hun fram en flaske vin som hun drakk rimelig fort og så går hun ut og tar seg en røyk. Hun kom ikke inn igjen. Andre damer har han dratt med på tur, etter to minutters gange, vil de sette seg ned og hvile. To av 15 damer er innafor "kravene" hans, resten juger så det renner av dem. Hva tror de virkelig de oppnår med dette? Så jeg forstår at TS ønsker litt mer kjøtt på beina noen ganger. Anonymkode: 916ed...19d 3
AnonymBruker Skrevet 14. august 2024 #20 Skrevet 14. august 2024 Det er utrolig mange damer som lyver, og har gamle bilder, eller bare viser et pent ansikt eller hva de nå enn er fornøyd med. Har aldri forstått greia, de må jo grue seg før de skal på date? Dessverre er jeg av den konfliktskye typen. Så i stedet for å si høflig at du var ikke helt som du beskrev deg selv, så sitter jeg der i halvannen time før jeg går. Anonymkode: 5f456...9b3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå