AnonymBruker Skrevet 13. august 2024 #1 Del Skrevet 13. august 2024 Jeg har en gammel IPhone som jeg ikke trenger lenger. Ønsker å nullstille den og gi den til noen andre. Den gamle og nyere iPhone er tro kopi av hverandre med tanke på innhold. Spørsmålet mitt er om jeg kan nullstille den gamle uten at det skjer noe med den nye? Sikkert verdens dummeste spørsmål, men skjønner ikke mye av teknologi. Anonymkode: 5ba8c...a85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mereo Skrevet 13. august 2024 #2 Del Skrevet 13. august 2024 Ja, det kan du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2024 #3 Del Skrevet 13. august 2024 mereo skrev (51 minutter siden): Ja, det kan du. Takk for svar 😊 Blir bilder og meldinger borte da og ikke kan gjenopprettes? Anonymkode: 5ba8c...a85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mereo Skrevet 13. august 2024 #4 Del Skrevet 13. august 2024 (endret) AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Takk for svar 😊 Blir bilder og meldinger borte da og ikke kan gjenopprettes? Anonymkode: 5ba8c...a85 Det blir borte da ja. Du kan jo slå av sync på den, så er du helt sikker på at du ikke sletter noe du har på den nye. Endret 13. august 2024 av mereo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2024 #5 Del Skrevet 13. august 2024 mereo skrev (2 minutter siden): Det blir borte da ja. Du kan jo slå av sync på den, så er du helt sikker på at du ikke sletter noe du har på den nye. Der datt jeg av 😂 Hvor finner jeg ut av dette sync greiene? Sikkert på innstillinger ett sted, men hvor? Beklager mas og dumme spørsmål Anonymkode: 5ba8c...a85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2024 #6 Del Skrevet 13. august 2024 Husk å logge av Apple id også da. Så slipper du at den er linka opp med den hvis du skal gjøre noen endringer. Så stiller du den inn på fabrikkinnstilling. Så er alt bra for å levere den ifra deg. Anonymkode: a4e02...f61 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2024 #7 Del Skrevet 13. august 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Husk å logge av Apple id også da. Så slipper du at den er linka opp med den hvis du skal gjøre noen endringer. Så stiller du den inn på fabrikkinnstilling. Så er alt bra for å levere den ifra deg. Anonymkode: a4e02...f61 Ok, bra du nevner dette. Takk for svar 😊 Anonymkode: 5ba8c...a85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå