Gå til innhold

Hårføner!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg trenger en ny hårføner og er villig til å betale litt, men syns Dyson er litt for dyrt! Liker dog hvordan håret blir med den 🙈 Noen med anbefalinger? 

Anonymkode: b60db...05e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg trenger en ny hårføner og er villig til å betale litt, men syns Dyson er litt for dyrt! Liker dog hvordan håret blir med den 🙈 Noen med anbefalinger? 

Anonymkode: b60db...05e

Jeg elsker min Dyson. Syns den er digg å holde, effektiv (har mye, mye hår) og lite lyd. Har hatt den i snart 5 år og er fortsatt kjempefornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Scherbatsky skrev (1 time siden):

Jeg elsker min Dyson. Syns den er digg å holde, effektiv (har mye, mye hår) og lite lyd. Har hatt den i snart 5 år og er fortsatt kjempefornøyd.

Støtter denne. Har hatt min i snart 3 år og er kjempe fornøyd med dyson supersonic.

Anonymkode: 19c00...813

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støtter Dyson. Ikke bare er den veldig effektiv, resultatet blir veldig fint, og jeg merker også en stor forbedring på håret nå når jeg har brukt den noen år. Den virker også veldig holdbar,og er like effektiv som ved første gangs bruk. 

Om du tenker i "pris per bruk" så er den mye rimeligere enn annet man bruker penger på. Er i alle fall slik økonomi fungerer i mitt hode 😅

Anonymkode: 12882...f05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Scherbatsky skrev (11 timer siden):

Samme her, har supersonic og airwrap, elsker de begge. Dyson sin shipping er elendig (i Oslo iaf), ups er helt forfærdelige, så ville bestilt fra en annen leverandør.

Anonymkode: 197dd...efc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...