Gjest Gjest Skrevet 19. februar 2006 #1 Skrevet 19. februar 2006 Hva mener dere om fisting...altså der gutten stikker hele hånden sin inn i jentas vagina.. Vi gjør det iblant, kan gå måneder imellom hver gang. Det er utrolig intenst, det er deilig, men også vondtgodt på et vis...men deilig. Jeg får utrolig sterke orgasmer av dette Helene
Våken Skrevet 19. februar 2006 #2 Skrevet 19. februar 2006 Det har jeg aldrig prøvd... høres veldig vondt ut...
Gjest Gjest Skrevet 19. februar 2006 #3 Skrevet 19. februar 2006 Det er vondtgodt når han trenger inn gjennom åpningen med hånden, men så er det bare deilig, og gir sterke intense orgasmer. Men det hele må være en tilvenningsprosess over lengere tid, der muskelen må bli vant til å bli tøyd ut. Det er ikke noe du bare hopper på en lørdagskveld for eksempel. Det er snakk om teknikk og forsiktighet. Og ikke minst tillit til partneren som utfører det. Helene
Gjest Gjest_Anki_* Skrevet 19. februar 2006 #4 Skrevet 19. februar 2006 Vi har prøvd, men jeg synes ikke det var noe spesielt. Vi liker så mye annet, så vi får ta opp dette igjen når jeg kjenner meg klar... Men spennende, det var det
Gjest Gjest Skrevet 20. februar 2006 #6 Skrevet 20. februar 2006 Med trening og forsiktighet er det faktisk mulig
Donnie Darko Skrevet 20. februar 2006 #7 Skrevet 20. februar 2006 Minner meg på en skikkelig dum vits jeg hørte for lenge siden: En fyr har sex med dama si og driver og fingrer hu. "Åh åh! putt en finger til" Sier hun. Fyren gjør det. Etter en stund så sier hun. "Åh jaah! Putt in hele hånda di". Han følger opp med hele handa men etter en stund så sier hun "Åh mere! Putt inn den andre handa di også!" Han gjør som hun sier og putter inn den andre handa også. Da hun enda en gang roper "mere mere!" Så stikker han hodet inn og etterhvert hele overkroppen. Plutselig så er hele han inne i hu. Han begynner å gå innover og rundt et hjørne så møter han en annen mann. Han blir ganske forskrekket og roper "hva i helvete gjør du inni dama mi!?" "jeg bare leter etter traileren min"
Gjest Gitte Skrevet 20. februar 2006 #9 Skrevet 20. februar 2006 Hvordan er det mulig?? ← Hvordan er det mulig at et barn kommer ut der??? Jeg har aldri prøvd fisting, og føler heller ikke behov for det enda..
Ginen Skrevet 21. februar 2006 #11 Skrevet 21. februar 2006 Har ikke prøvd det. Men lurer på en ting. Skjønner jo at det er mulig, med tanke på at barn kan komme ut den veien. Men jeg har hørt (blader, TV) at mange kvinner klager over at de er for "slappe" der nede, og som gjerne ønsker å endre på dette. Gjelder dette også dere som driver med fisting?
Gjest Gjesta Skrevet 21. februar 2006 #12 Skrevet 21. februar 2006 En fyr har sex med dama si og driver og fingrer hu. "Åh åh! putt en finger til" Sier hun. Fyren gjør det. Etter en stund så sier hun. "Åh jaah! Putt in hele hånda di". Han følger opp med hele handa men etter en stund så sier hun "Åh mere! Putt inn den andre handa di også!" Han gjør som hun sier og putter inn den andre handa også. Da hun enda en gang roper "mere mere!" Så stikker han hodet inn og etterhvert hele overkroppen. Plutselig så er hele han inne i hu. Han begynner å gå innover og rundt et hjørne så møter han en annen mann. Han blir ganske forskrekket og roper "hva i helvete gjør du inni dama mi!?" "jeg bare leter etter traileren min" ← Herregud, nå lo jeg skikkelig *har bilder i hodet*
Gjest marthepia Skrevet 21. februar 2006 #13 Skrevet 21. februar 2006 (endret) Tror nok ikke jeg kommer til å prøve det Endret 21. februar 2006 av marthepia
Donnie Darko Skrevet 21. februar 2006 #15 Skrevet 21. februar 2006 love is a fist. (Nå skal jeg seriøst slutte med avsporinger her..)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå