AnonymBruker Skrevet 13. august 2024 #1 Del Skrevet 13. august 2024 Min 15 åring skal ordne bank id. Vi var innom dnd og de la inn det de trengte. Så bestilte de en kodebrikke og resten skulle vi ordne selv. Men det får vi ikke til. Han har ikke en personligkode så vi må trykke på send kode på sms. Men vi finner ikke den knappen. Noen som vet hva vi må gjøre? Orker ikke å dra til banken en gang til 🙈 Anonymkode: 6b5ac...ab5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2024 #2 Del Skrevet 13. august 2024 AnonymBruker skrev (På 13.8.2024 den 16.16): Min 15 åring skal ordne bank id. Vi var innom dnd og de la inn det de trengte. Så bestilte de en kodebrikke og resten skulle vi ordne selv. Men det får vi ikke til. Han har ikke en personligkode så vi må trykke på send kode på sms. Men vi finner ikke den knappen. Noen som vet hva vi må gjøre? Orker ikke å dra til banken en gang til 🙈 Anonymkode: 6b5ac...ab5 Ekspander Anonymkode: 6b5ac...ab5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2024 #3 Del Skrevet 13. august 2024 Har du søkt øverst i søke feltet? Anonymkode: 7358d...62b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TBL12 Skrevet 13. august 2024 #4 Del Skrevet 13. august 2024 (endret) Kan si mye om prisene DNB tar, men en positiv faktor er en svært god chat som er åpen 24 i døgnet mener jeg? DNB Chat er nok bedre til å svare helt riktig enn forum? Endret 13. august 2024 av TBL12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2024 #5 Del Skrevet 13. august 2024 Bare ta kontakt med kundeservice så ordner de ny kode på sms til dere. Anonymkode: 586a6...8eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå