AnonymBruker Skrevet 13. august #1 Del Skrevet 13. august Skal ha en gjeng på pizza. Noen av dem er vegetarianere så jeg trenger bare litt tips. Er en uformell ettermiddag/kveld rett etter jobb. Anonymkode: 8197b...65e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august #2 Del Skrevet 13. august Vegetar eller vegan? Vegetar: spinat og blåmuggost Artisjokk og spinat Squash eller aubergin stekt/grillet i tynne skiver, sammen med kalamata-oliven Anonymkode: 6ad1b...30b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 13. august #3 Del Skrevet 13. august Kantareller er veldig godt på vegetarpizza 🤤 Gjerne i kombinasjon med hvit pizzasaus. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august #4 Del Skrevet 13. august Sopp og hvitløk Se ideer i bl.a. denne menyen https://app.resmio.com/la-stella-nera/menu-widget?alert_color=%23ffffff&background_color=%23FFFFFF&colorTheme=2&error_color=%23E62C4F&fontSize=14px&gradient_bottom_color=%23FFFFFF&gradient_top_color=%239b9b9b&line_color=%23CCCCCC&menu_color=%23F7F7F7&news Anonymkode: 6ad1b...30b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august #5 Del Skrevet 13. august Stekt aubergine er faktisk utrolig godt på pizza! Anonymkode: 1d8ac...1dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august #6 Del Skrevet 13. august Ovnsbakte grønnsaker Skjær aubergin, løk og paprika i terninger og finhakk hvitløken. Ha alt i en bolle og bland med litt olivenolje, tørket oregano, salt og pepper. Smak til med sitronsaft. Oliven,soltørket tomat,rødløk og brokkolibuketter som jeg har stekt raskt i panne med litt olje,hakket hvitløk og chili. Sopp,rødløk,artisjokk og pære Anonymkode: bd2a6...d10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 13. august #7 Del Skrevet 13. august Løk, koriander Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 13. august #8 Del Skrevet 13. august Jeg liker sopp, oliven og grillet rød paprika fra glass. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 13. august #9 Del Skrevet 13. august (endret) Tynne skiver av poteter, god olje, rosmarin og havsalt er enkelt og godt. Hvit type saus og ost under, eller bare ost, gjerne med litt smak. Endret 13. august av Rumle 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august #10 Del Skrevet 13. august Portobellosopp, rødløk, frisk timian og blåmuggost. Viktig å legge på toppen av et tynt lag tomatsaus og mozzarella. Anonymkode: 2c550...e25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoia Skrevet 13. august #11 Del Skrevet 13. august Hakket chili, rødløk, parmesan eller hvit geitost, moste tomater i kvern og sorte oliven. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august #12 Del Skrevet 13. august Tomat, feta, pesto, oliven Anonymkode: f2048...5c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august #13 Del Skrevet 13. august Hvit saus og steinsopp Anonymkode: 033e2...ec0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august #14 Del Skrevet 14. august Sopp, spinat, skiver av tomat og ost (hvit saus) Oliven, feta, squasj og mozarella Paprika, i ulike farger, løk og purre. Anonymkode: 5abd3...55f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 14. august #15 Del Skrevet 14. august Kantareller og Champignon og ost Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 14. august #16 Del Skrevet 14. august Bruk grønn pesto som base i stedet for tomatsaus, topp med spinat, cherrytomater, og ricotta. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august #17 Del Skrevet 14. august Jeg, mann og barn er vegetarianere, spiser HELT vanlig pizza, ikke noe mer hokus pokus enn å bruke vegetarfarse: https://meny.no/varer/middag/vegetarretter/vegetar-farse-7039010594042 Anonymkode: 2d427...81c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august #18 Del Skrevet 14. august AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg, mann og barn er vegetarianere, spiser HELT vanlig pizza, ikke noe mer hokus pokus enn å bruke vegetarfarse: https://meny.no/varer/middag/vegetarretter/vegetar-farse-7039010594042 Anonymkode: 2d427...81c Har man farse på helt vanlig pizza altså? Jeg er ikke vegetarianer nemlig, men har aldri laget pizza med kjøttdeigfyll noen gang. I tillegg unngår jeg all ultraprosessert industrimat. Anonymkode: 2c550...e25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 14. august #19 Del Skrevet 14. august AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Har man farse på helt vanlig pizza altså? Jeg er ikke vegetarianer nemlig, men har aldri laget pizza med kjøttdeigfyll noen gang. I tillegg unngår jeg all ultraprosessert industrimat. Anonymkode: 2c550...e25 Jeg har ikke farse eller kjøttdeig på "helt vanlig pizza", men av og til bare må jeg lage pizzaboller og da er det Toro pizzafyll med tomat og løk tilsatt kjøttdeig som gjelder. Merkelige greier, for når jeg lager pizza er som regel både bunn og saus hjemmelaget, men akkurat de pizzabollene... Bortsett fra det så har jeg til gode å finne kjøtterstatninger jeg liker, hvis jeg skal lage mat uten kjøtt så fråtser jeg i grønnsaker og sopp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august #20 Del Skrevet 14. august Enkel vegetar; Ost, tomatsaus, løk, paprika, champignon. Anonymkode: f509e...c55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå