AnonymBruker Skrevet 13. august #1 Del Skrevet 13. august Jeg spiser en del isbergsalat, tomat, agurk og paprika. Både fordi jeg liker den sprø konsistensen veldig godt, men også for magefyll for å ikke overspise annet til måltidene. Men jeg blir så ekstremt oppblåst. Er det vanlig? Anonymkode: 3a2c5...86a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august #2 Del Skrevet 13. august Er det kun dette du har i salaten? isberg, tomat, agurk, og paprika? I såfall er det lett å eliminere en og en ingrediens. Du kan f.eks begynne med agurken, for det kan være du reagerer på lektinene. Har du noe dressing? Anonymkode: 7d393...e30 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august #3 Del Skrevet 13. august Kjenner folk som er allergisk mot isbergsalat, og de blir også oppblåst. Anonymkode: 13a59...e08 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august #4 Del Skrevet 13. august Jeg blir oppblåst av rå paprika i store mengder. Prøv å eliminere en og en ingrediens i salaten for å se om det er enkeltingredienser du reagerer på. Anonymkode: a91c7...bb2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august #5 Del Skrevet 13. august De fleste blitt oppblåst av grøntfôr. Anonymkode: 7e944...aef 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august #6 Del Skrevet 13. august Jeg blir oppblåst av kål og div. salater. Anonymkode: 55b2c...98c 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august #7 Del Skrevet 14. august Jeg reagerer på paprika, får mye luft i magen av det. Prøv å kutt ut èn og èn ting og se hva du reagerer på Anonymkode: 232bc...164 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august #8 Del Skrevet 14. august For noen er det nok det ganske vanlig ja... hva en reagerer på er veldig forskjellig, og det kan også variere i ens eget liv... i perioder tåler man noe bedre/verre enn i andre perioder, man reagerer noen ganger hvis dersom-atte, andre ganger - ikke. Anonymkode: f9eba...683 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå