AnonymBruker Skrevet 13. august 2024 #1 Skrevet 13. august 2024 Hva ville dere gjort? Jeg fant nylig ut at drømmemannen min er som alle andre drittsekker og har lurt meg trill rundt: han har samboer og barn, og har holdt det gående med meg hele tiden, både før og etter barnet ble født. Jeg føler egentlig ikke for å si noe til kvinnen, vi har periodevis hatt et svært intimt forhold (vil ikke si hvordan det forløp) som absolutt alle kvinner ville kategorisert som utroskap. En venninne mener det er mitt moralske ansvar som jente-jente å si ifra, hva mener dere? Det angår jo ikke meg og hvis de lever lykkelige (han trenger tydeligvis bare noe å runke til) så er det jo ikke mitt bord. Veldig vondt å finne ut av, det er en annen sak, men det er en grunn til at vi bør velge bjørnen 🥹 Anonymkode: 34c52...47b 2 1
AnonymBruker Skrevet 13. august 2024 #2 Skrevet 13. august 2024 Jo, jeg ville sagt fra. Har ikke samvittighet til å sitte og se på! Det blir som å se på noen som utsettes for lommetyveri eller annen svindel. Man sier jo fra! Anonymkode: 936fe...1cb 1 3
AnonymBruker Skrevet 13. august 2024 #3 Skrevet 13. august 2024 Jeg hadde sagt fra Anonymkode: 73eb2...67b 1
AnonymBruker Skrevet 13. august 2024 #5 Skrevet 13. august 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hva ville dere gjort? Jeg fant nylig ut at drømmemannen min er som alle andre drittsekker og har lurt meg trill rundt: han har samboer og barn, og har holdt det gående med meg hele tiden, både før og etter barnet ble født. Jeg føler egentlig ikke for å si noe til kvinnen, vi har periodevis hatt et svært intimt forhold (vil ikke si hvordan det forløp) som absolutt alle kvinner ville kategorisert som utroskap. En venninne mener det er mitt moralske ansvar som jente-jente å si ifra, hva mener dere? Det angår jo ikke meg og hvis de lever lykkelige (han trenger tydeligvis bare noe å runke til) så er det jo ikke mitt bord. Veldig vondt å finne ut av, det er en annen sak, men det er en grunn til at vi bør velge bjørnen 🥹 Anonymkode: 34c52...47b Hvis du har møtt han på ekte. Si ifra. Hvis du er en nettvenn .. let it go. Anonymkode: 3b4bf...bc8
AnonymBruker Skrevet 13. august 2024 #6 Skrevet 13. august 2024 Ikke si noe, men kutt kontakten permanent med fyren. Velge bjørnen? Anonymkode: 1d07d...05d
AnonymBruker Skrevet 13. august 2024 #8 Skrevet 13. august 2024 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Hva ville dere gjort? Jeg fant nylig ut at drømmemannen min er som alle andre drittsekker og har lurt meg trill rundt: han har samboer og barn, og har holdt det gående med meg hele tiden, både før og etter barnet ble født. Jeg føler egentlig ikke for å si noe til kvinnen, vi har periodevis hatt et svært intimt forhold (vil ikke si hvordan det forløp) som absolutt alle kvinner ville kategorisert som utroskap. En venninne mener det er mitt moralske ansvar som jente-jente å si ifra, hva mener dere? Det angår jo ikke meg og hvis de lever lykkelige (han trenger tydeligvis bare noe å runke til) så er det jo ikke mitt bord. Veldig vondt å finne ut av, det er en annen sak, men det er en grunn til at vi bør velge bjørnen 🥹 Anonymkode: 34c52...47b Det er en du aldri har møtt? Anonymkode: d062c...07b 1
AnonymBruker Skrevet 13. august 2024 #9 Skrevet 13. august 2024 Nei, hold deg unna. Si til han hvs du tenker om oppførselen hans, men ikke sett i gang samlivsbrudd når de har små barn Anonymkode: 30736...2e5 1
AnonymBruker Skrevet 13. august 2024 #10 Skrevet 13. august 2024 Hadde ikke sagt fra, ikke min business å blande meg, selv om fyren er en tosk. Men droppe fyren, det hadde jeg gjort. Anonymkode: 0a0b6...896
Adrenalina1 Skrevet 13. august 2024 #11 Skrevet 13. august 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nei, hold deg unna. Si til han hvs du tenker om oppførselen hans, men ikke sett i gang samlivsbrudd når de har små barn Anonymkode: 30736...2e5 Det er da for pokker han som setter i gang samlivsbrudd. Si i fra. 6 3
AnonymBruker Skrevet 13. august 2024 #12 Skrevet 13. august 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nei, hold deg unna. Si til han hvs du tenker om oppførselen hans, men ikke sett i gang samlivsbrudd når de har små barn Anonymkode: 30736...2e5 Helt enig! TS kan starte noe som ikke nødvendigvis er bra for noen av partene! Anonymkode: 0a0b6...896
AnonymBruker Skrevet 13. august 2024 #13 Skrevet 13. august 2024 Si ifra. Jeg hadde ønsket det. Jeg skulle ønske noen sa fra for mange, mange år side. Denne jævelen lurer henne mest sannsynlig økonomisk også. 😫 Anonymkode: e5d96...54d 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 13. august 2024 #14 Skrevet 13. august 2024 Adrenalina1 skrev (2 minutter siden): Det er da for pokker han som setter i gang samlivsbrudd. Si i fra. Ja, men TS vet ikke hvordan kjæresten hans vil reagere…. Hun kjenner henne ikke! Kanskje hun ikke vil vite det? Og i hvertfall ikke fra den kanten! Kanskje hun føler hat mot TS også? Nei, TS har ingenting med den biten å gjøre! Anonymkode: 0a0b6...896
AnonymBruker Skrevet 13. august 2024 #15 Skrevet 13. august 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Si ifra. Jeg hadde ønsket det. Jeg skulle ønske noen sa fra for mange, mange år side. Denne jævelen lurer henne mest sannsynlig økonomisk også. 😫 Anonymkode: e5d96...54d Oi, på hvilket grunnlag kan du si det? Trist hvis din eks gjorde det, men selv om man gjør en ting galt, så trenger ikke det nødvendigvis å si at han er idiot på andre måter også… Anonymkode: 0a0b6...896 1
AnonymBruker Skrevet 13. august 2024 #16 Skrevet 13. august 2024 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Hva ville dere gjort? Jeg fant nylig ut at drømmemannen min er som alle andre drittsekker og har lurt meg trill rundt: han har samboer og barn, og har holdt det gående med meg hele tiden, både før og etter barnet ble født. Jeg føler egentlig ikke for å si noe til kvinnen, vi har periodevis hatt et svært intimt forhold (vil ikke si hvordan det forløp) som absolutt alle kvinner ville kategorisert som utroskap. En venninne mener det er mitt moralske ansvar som jente-jente å si ifra, hva mener dere? Det angår jo ikke meg og hvis de lever lykkelige (han trenger tydeligvis bare noe å runke til) så er det jo ikke mitt bord. Veldig vondt å finne ut av, det er en annen sak, men det er en grunn til at vi bør velge bjørnen 🥹 Anonymkode: 34c52...47b Man bør selvsagt alltid velge bjørnen. Anonymkode: 32eb1...d2c 1 1
AnonymBruker Skrevet 13. august 2024 #17 Skrevet 13. august 2024 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Det er en du aldri har møtt? Anonymkode: d062c...07b Jo. Anonymkode: 34c52...47b
AnonymBruker Skrevet 13. august 2024 #18 Skrevet 13. august 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Hadde ikke sagt fra, ikke min business å blande meg, selv om fyren er en tosk. Men droppe fyren, det hadde jeg gjort. Anonymkode: 0a0b6...896 Det trenger du ikke bekymre deg for. Anonymkode: 34c52...47b
Blått Skrevet 13. august 2024 #19 Skrevet 13. august 2024 4 minutter siden, AnonymBruker said: Jo. Anonymkode: 34c52...47b Jeg skjønner ikke helt, men dere har holdt det gående over lang tid og aldri møtes? Eller?
AnonymBruker Skrevet 13. august 2024 #20 Skrevet 13. august 2024 Si ifra. Han kaster jo bort tiden/livet hennes. Anonymkode: 3e6ee...cc4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå