AnonymBruker Skrevet 13. august 2024 #21 Skrevet 13. august 2024 Føler meg litt bedre nå. Mest sannsynlig er det bare kroppen min som spiller meg et puss så er ikke like nervøs lenger. Anonymkode: fc008...de5
AnonymBruker Skrevet 13. august 2024 #22 Skrevet 13. august 2024 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Jeg er ikke imot abort, syns alle skal få bestemme selv over egen kropp. Men jeg greier bare ikke tanken på å ende et liv Anonymkode: fc008...de5 «Ende et liv»…🙄 Anonymkode: 7a663...9a7 3
AnonymBruker Skrevet 13. august 2024 #23 Skrevet 13. august 2024 Skjønner ikke hvorfor du ikke kan gå på p-piller pga alder? Jeg er 48 og har ingen planer om å slutte med det første. Riktignok ikke bare fordi jeg vil unngå graviditet, men også for å slippe syklusplager. Anonymkode: 4a1b7...993
AnonymBruker Skrevet 15. august 2024 #24 Skrevet 15. august 2024 Hvordan gikk det? Anonymkode: 3379d...75a 1
Erosrose Skrevet 16. august 2024 #25 Skrevet 16. august 2024 AnonymBruker skrev (På 13.8.2024 den 18.35): Hmm tror det er 9 dager. Hvor tidlig tror dere jeg kan teste? Alle de andre gangene har jeg testet rundt de tider jeg skal ha mensen og fikk klart positiv test Anonymkode: fc008...de5 alle sier at det ikke går å ha symptomer før positive tester, men det stemmer ihvertfall ikke for meg. Jeg har 3 barn, å disse symptomene her har jeg hatt fra 5-9 dpo HVER gang, og ALDRI om jeg ikke har vært gravid. 1: oppe å tisse om natten pga sprengt blære 2: Aura migrene 3: kvalme 4: veldig livlige rare drømmer 5: høy avflatet Veldig lukket livmortapp Så jeg tror absolutt at det kan være en sjans for graviditet. ☺️ 2
mommyaka Skrevet 17. august 2024 #26 Skrevet 17. august 2024 Erosrose skrev (10 timer siden): alle sier at det ikke går å ha symptomer før positive tester, men det stemmer ihvertfall ikke for meg. Jeg har 3 barn, å disse symptomene her har jeg hatt fra 5-9 dpo HVER gang, og ALDRI om jeg ikke har vært gravid. 1: oppe å tisse om natten pga sprengt blære 2: Aura migrene 3: kvalme 4: veldig livlige rare drømmer 5: høy avflatet Veldig lukket livmortapp Så jeg tror absolutt at det kan være en sjans for graviditet. ☺️ Disse symptomene var ikke pga du var gravid...du får ikke hgc før egget har festet seg og det gør noen dager..derfor de fleste før positive test 12-14 dpo. Joda du var gravid ..men du får ikke positive test 5-8 dpo.. da fikk du symptomer pga hormonene etter eggløsning etc Igjen..du var gravid..men skriver dette pga jeg leser så mange som prøver å bli gravid og leser slike innlegg at folk at blitt "gravid" fra 4 dpo etc og da begynner de å kjenne symptomene 3 dager etter eggløsning eller tar tester for tidlig 1 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2024 #27 Skrevet 17. august 2024 AnonymBruker skrev (På 15.8.2024 den 9.29): Hvordan gikk det? Anonymkode: 3379d...75a Har ikke testet enda. Bestemt meg for at jeg bare skal vente på mensen som mest sannsynlig kommer snart Anonymkode: fc008...de5
AnonymBruker Skrevet 20. august 2024 #28 Skrevet 20. august 2024 Testet enda? Anonymkode: b795e...02f
AnonymBruker Skrevet 21. august 2024 #29 Skrevet 21. august 2024 mommyaka skrev (På 17.8.2024 den 8.47): Disse symptomene var ikke pga du var gravid...du får ikke hgc før egget har festet seg og det gør noen dager..derfor de fleste før positive test 12-14 dpo. Joda du var gravid ..men du får ikke positive test 5-8 dpo.. da fikk du symptomer pga hormonene etter eggløsning etc Igjen..du var gravid..men skriver dette pga jeg leser så mange som prøver å bli gravid og leser slike innlegg at folk at blitt "gravid" fra 4 dpo etc og da begynner de å kjenne symptomene 3 dager etter eggløsning eller tar tester for tidlig Jeg også fikk tidlig symptomer før uteblitt mens med begge, så det går ann jo. Med begge var jeg sikker på å få mensen, kraftig sint og utrolig trøtt. Med minste fikk jeg plutselig et krav om ostepopp, når det var tomt begynte jeg nesten å gråte. Var som om det var skikkelig pms med begge 2😅 så kroppen kan vise tegn før uteblitt mens😊 Anonymkode: c9b21...fb8
mommyaka Skrevet 21. august 2024 #30 Skrevet 21. august 2024 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Jeg også fikk tidlig symptomer før uteblitt mens med begge, så det går ann jo. Med begge var jeg sikker på å få mensen, kraftig sint og utrolig trøtt. Med minste fikk jeg plutselig et krav om ostepopp, når det var tomt begynte jeg nesten å gråte. Var som om det var skikkelig pms med begge 2😅 så kroppen kan vise tegn før uteblitt mens😊 Anonymkode: c9b21...fb8 Jo det går an....men ikke for kroppen har nok hgc i systemet at dette blir symptom på at du e gravid...men å få gravid symptomer 3-6 dpo er for tidlig. Men å få symptomer 9-14 kan skje...og da vil man også få positive tester. Mange kan få ntw symptomer etter eggløsning også
AnonymBruker Skrevet 21. august 2024 #31 Skrevet 21. august 2024 AnonymBruker skrev (På 13.8.2024 den 16.21): Hei Må bare lufte meg her litt for kan ikke fortelle det til noen andre. Jeg er altså en kvinne på 42. Har tre barn fra før og vi var ferdig med å få barn. Sist vi hadde sex var altså krisen et faktum. Kondomet sprakk. Jeg går ikke på p pille pga alderen min og han skal sterilisere seg men har ikke kommet så lang enda. I etterkant har jeg følt meg øm der nede og tisser veldig ofte. Jeg vet at grunnen til at man tisser ofte er fordi blæren har liten plass men jeg syns det er rart at jeg skal gå fra å tisse en gang på jobb til fem. Likevel kan disse tingene også bety andre ting. Men så idag da jeg hentet i barnehagen så kom en av de ansatte med en litt rørende historie..og hva gjør jeg? Jo jeg begynner å grine. Altså, jeg gråter ALDRI. Sist jeg gråt er for 3 år siden da jeg var gravid med sistemann. Gråt ikke engang da jeg fødte han. Så nå er jeg supernervøs..aller mest pga av alderen min. Hvis jeg er gravid vet jeg ikke hva jeg gjør. Er så ufattelig tungt å gå gravid men jeg er ganske sikker på at jeg ikke kommer til å greie å ta abort. Så nå sitter jeg her og er nervøs men kan ikke teste for det er for tidlig. Blir gøy denne uken ja.. Noen som har blitt uventet gravid som 40+ åring og har kommet seg gjennom det? Anonymkode: fc008...de5 Ja, jeg valgte å ikke beholde. Belastningen på familen som allerede var der, min kropp og ikke minst å ha mindreårige barn til nærmere pensjonsalder gjorde at det ble slik. Bare to år etterpå oppsto det en permanent skade som ville gjort livet utrolig vanskelig å skjøte med en smårolling. En sterilisering er ikke noe å utsette, for å si det sånn. Anonymkode: 5b601...5c1
AnonymBruker Skrevet 21. august 2024 #32 Skrevet 21. august 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg også fikk tidlig symptomer før uteblitt mens med begge, så det går ann jo. Med begge var jeg sikker på å få mensen, kraftig sint og utrolig trøtt. Med minste fikk jeg plutselig et krav om ostepopp, når det var tomt begynte jeg nesten å gråte. Var som om det var skikkelig pms med begge 2😅 så kroppen kan vise tegn før uteblitt mens😊 Anonymkode: c9b21...fb8 Man kan få "symptomer" men de skyldes ikke graviditeten og hcg stigningen så tidlig. Graviditetssymptomer og pms, mensen etc er like, men man knytter det til graviditeten automatisk når man blir gravid selv, prøver å bli gravid selv. Så dine symptomer skyldes ikke hcg og graviditet, men kan likevel ha vært de samme og siden du var gravid så blir det koblet til graviditeten. Tegn før uteblitt mensen kan kroppen gi ja - pga hcg stigningen. Anonymkode: eb884...8ec 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå