AnonymBruker Skrevet 13. august 2024 #1 Skrevet 13. august 2024 Noen kvinner som liker dette? Deilig måte å våkne opp på (med eller uten glid?)? Menn- noe dere liker å gjøre? Eller ville gjort ved mulighet? Snakker om frivillig såklart, at det er snakket om på forhold. Anonymkode: 5a3ca...d0c 2
Trolltunge Skrevet 13. august 2024 #2 Skrevet 13. august 2024 Jeg har vært gift i 20 år uten at mannen har penetrert meg i søvne, og det er jeg glad for. At mannen har såpass respekt for meg at han ikke penetrerer meg før han merker at jeg responderer positivt. Han må gjerne innlede før jeg våkner, med å kose og pirre, men jeg hadde ikke likt å våkne opp til full penetrering. Det er deilig å våkne opp til å kjenne at mannen har lyst og presser en våken pikk ertende mot meg. Deilig å kjenne at kroppen min våkner til og får lyst, gi utrykk for det ved å respondere på hans kos og å ta imot mens hodet mest er i halvsøvne fremdeles. Å våkne opp av å bli pult, og til og med kanskje tørrpult (au!) har jeg ikke noe ønske om nei. 18 2
skreppamedleppa Skrevet 13. august 2024 #3 Skrevet 13. august 2024 No-go! Jeg er trygg på mannen jeg har elsket igjennom 18 år, jeg har fullstendig tillit, kjærlighet, spenning og kåtskap til han men å våkne på en slik måte hadde vært så dypt fall av respektløshet og et så stort tillitsbrudd at ord blir små. Sex er en handling begge skal være med på og respondere positivt til, alltid. Ikke bare teoretisk men i praksis. Å våkne til en ertende lyst som i det stille bygges opp er noe helt annet og kan være deilig i seg selv. Men å tørrjokke på en sovende zombie har jeg aldri helt skjønt hva som er så fantastisk med, det gjør heldigvis ikke mannen min heller. 8
AnonymBruker Skrevet 13. august 2024 #4 Skrevet 13. august 2024 Huff, nei en mann som onanerer på den måten (det er jo ikke sex når det er ensidig) hadde jeg styrt langt unna. Da har han lyster som er litt vel spesielle for min del. Anonymkode: 1ebb8...d00 3 4
AprilLudgate Skrevet 13. august 2024 #5 Skrevet 13. august 2024 Mja, å gå rett på sak gir jo meg lite da. Om man må bruke glidemiddel for å kunne ha samleie uten at det er en permanent greie for kvinnen er jo bare rævva sex? Har blitt vekket for å ha sex og likt det, men ikke på den ganske usjarmerende måten. 3
anon01 Skrevet 13. august 2024 #6 Skrevet 13. august 2024 For meg har det vært noe som har vært greit i mine seksuelle relasjoner. Å bli vekt av at partner gjør seksuelle handlinger. Dette har det vært en åpen og fin dialog om. Det har aldri blitt misbrukt, og det har vært fint med alle seksuelle partnere jeg har hatt. 3
AnonymBruker Skrevet 13. august 2024 #7 Skrevet 13. august 2024 Nei, det ville ikke vært en deilig måte å våkne opp på. Anonymkode: 46459...e5c 3
AnonymBruker Skrevet 13. august 2024 #8 Skrevet 13. august 2024 Ville ikke gitt meg noe som helst seksuell nytelse. Om mannen min allikevel hadde ønsket å penetrere meg når jeg sover enda han vet det ikke gir meg nytelse, så hadde jeg blitt svært overrasket. Anonymkode: be1b7...ed4 3
Trolltunge Skrevet 13. august 2024 #9 Skrevet 13. august 2024 anon01 skrev (2 minutter siden): For meg har det vært noe som har vært greit i mine seksuelle relasjoner. Å bli vekt av at partner gjør seksuelle handlinger. Dette har det vært en åpen og fin dialog om. Det har aldri blitt misbrukt, og det har vært fint med alle seksuelle partnere jeg har hatt. Hva mener du med seksuelle handlinger? Seksuelle handlinger er ok for meg også, som å presse seg mot, stryke og kose, ertende og lokkende fingre som pirrer varsomt. Full penetrering er derimot bare ugreit når jeg sover, før jeg oppfatter og responderer positivt, og personlig vil jeg heller ikke våkne opp til å bli slikket. Følelsen av å ikke ha kontroll på at jeg er rem og fresh nedentil hadde bare fått meg til å knyte meg. Heldigvis har jeg en mann hvor dette med å søke samtykke sitter i ryggraden på, så det har egentlig aldri vært behov for å ha en prat om at det ikke er greit å rykke opp til full penetrering mens jeg fremdeles helt faktisk sover så dypt at jeg ikke kan respondere enten positivt eller avvisende til å ha sex der og da. Det er en utrolig trygghet i å ha partner som selv forstår at man ikke har sex med en som ikke har mulighet til å gi samtykke. Mye som kan kalles seksuelle handlinger er likevel helt ok for meg, mye på grunn av den veldige trygghet på at han aldri hadde gått videre til penetrering før jeg har mulighet til å oppfatte hva som pågår, og respondere med at jeg ønsker at han skal gå videre eller ikke. Som regel får han positiv respons også, men det hender at jeg er så sliten at jeg gir uttrykk for at jeg ønsker å sove videre, ikke ha sex. Hvilket han alltid har respektert isåfall. Den veldige trygghet jeg har på min partner er grunnfestet og skapt av at han har såpass god seksuell forståelse at han aldri ville penetrert meg uten at jeg helt faktisk ønsker det. Altså aldri uten at jeg er såpass våken at jeg kan gi samtykke. Hvilket ofte er i halvsøvne, men ikke når jeg er helt borte i drømmeland og ikke kan gi samtykke. Ts nevner også sex uten at det er vått/glid, og det er dessuten fullstendig uaktuelt uansett, i søvne, halvsøvne og i våken tilstand. Tørrpuling er beste oppskrifter på at sex oppleves ubehagelig, og dessuten fører slikt fort til sårhet og kanskje også soppinfeksjon/annet dritt. Tørrpuling er ikke godt og ikke lurt. Det er selvfølgelig gode grunner til at kvinners underliv klargjør seg for sex ved å lage god glid. 3
AnonymBruker Skrevet 13. august 2024 #10 Skrevet 13. august 2024 Tenker på om begge tenner på dette, og at det er snakket om på forhånd. Forutsetter jo at kvinnen BLIR tent handlingen og dermed med på fortsettelsen 😏 Og ikke «tørrpuling», med glid om nødvendig (hvilket det jo gjerne vil være). TS Anonymkode: 5a3ca...d0c 2
AnonymBruker Skrevet 13. august 2024 #11 Skrevet 13. august 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tenker på om begge tenner på dette, og at det er snakket om på forhånd. Forutsetter jo at kvinnen BLIR tent handlingen og dermed med på fortsettelsen 😏 Og ikke «tørrpuling», med glid om nødvendig (hvilket det jo gjerne vil være). TS Anonymkode: 5a3ca...d0c Tror det gjelder et marginalt fåtall av kvinner som tenner på dette. Anonymkode: 19dd3...cbc 7
AnonymBruker Skrevet 13. august 2024 #12 Skrevet 13. august 2024 Jeg sa til samboeren min at han kan prøve vekke meg sånn en gang, for jeg innbilte meg at det ville være pirrende. Haha. Det var det inte. For noen av oss. Anonymkode: 67949...52f 5
carlberner1 Skrevet 13. august 2024 #14 Skrevet 13. august 2024 Det er visst mange manne-fantasi-tråder her.. Jeg og favorittelskerinnen våken en gang og lurte på om vi hadde pult i sønve eller i hvert fall utne å huske det. Begge edru, slapp av Trusa henne hadde havna på gulvet i løpet av natta, nærmere oppklaring kom vi ikke. Begge like fornøyde 😛 Tok henne i 2-ern i søvne en gang, halvsøvne etterhvert. I følge henne var det topp-noteringen, prata henfør om det å årevis etterpå. Kåt bare av tanken her. Så "ja" på spørsmålet. Og så har jeg hørt at menn syns det er ok å bli sugd i søvne..
AnonymBruker Skrevet 13. august 2024 #15 Skrevet 13. august 2024 1 minutt siden, carlberner1 said: Det er visst mange manne-fantasi-tråder her.. Jeg og favorittelskerinnen våken en gang og lurte på om vi hadde pult i sønve eller i hvert fall utne å huske det. Begge edru, slapp av Trusa henne hadde havna på gulvet i løpet av natta, nærmere oppklaring kom vi ikke. Begge like fornøyde 😛 Tok henne i 2-ern i søvne en gang, halvsøvne etterhvert. I følge henne var det topp-noteringen, prata henfør om det å årevis etterpå. Kåt bare av tanken her. Så "ja" på spørsmålet. Og så har jeg hørt at menn syns det er ok å bli sugd i søvne.. «Hørt», eller synes du det selv? 😊 Anonymkode: 5a3ca...d0c
carlberner1 Skrevet 13. august 2024 #16 Skrevet 13. august 2024 5 minutter siden, AnonymBruker said: «Hørt», eller synes du det selv? 😊 Anonymkode: 5a3ca...d0c Begge deler. Fritt etter O Brum
Sinsiew Skrevet 13. august 2024 #17 Skrevet 13. august 2024 Absolutt ikke. Jeg ønsker heller ikke at han vekker meg meg kosing og pirring. Det er ikke en måte jeg liker å våkne på. Vi må gjerne kose i senga, men da etter at jeg har våknet. Sover jeg så sover jeg. Han derimot vil gjerne vekkes med sex og kos. 2
Sinsiew Skrevet 13. august 2024 #18 Skrevet 13. august 2024 carlberner1 skrev (8 minutter siden): Det er visst mange manne-fantasi-tråder her.. Jeg og favorittelskerinnen våken en gang og lurte på om vi hadde pult i sønve eller i hvert fall utne å huske det. Begge edru, slapp av Trusa henne hadde havna på gulvet i løpet av natta, nærmere oppklaring kom vi ikke. Begge like fornøyde 😛 Tok henne i 2-ern i søvne en gang, halvsøvne etterhvert. I følge henne var det topp-noteringen, prata henfør om det å årevis etterpå. Kåt bare av tanken her. Så "ja" på spørsmålet. Og så har jeg hørt at menn syns det er ok å bli sugd i søvne. Cool story, bro... Dette hørtes ut som en dårlig telenovela. 6 2
AnonymBruker Skrevet 13. august 2024 #19 Skrevet 13. august 2024 Nei. Men han har vekket meg med en stiv en ja. Men aldri at han har stukket den inn uten at han ser om jeg er villig. Men vi har en regel da. Med truse så er det virkelig stengt. Uten truse så er jeg villig til sex. Er ikke bestandig det blir sex når jeg ikke har på truse. Men han vet at da har jeg lyst. Så da kan det være at jeg våkner med at han ligger inntil med en stiv en. Anonymkode: b99a8...153
anon01 Skrevet 13. august 2024 #20 Skrevet 13. august 2024 48 minutter siden, Trolltunge said: Hva mener du med seksuelle handlinger? Seksuelle handlinger er ok for meg også, som å presse seg mot, stryke og kose, ertende og lokkende fingre som pirrer varsomt. Full penetrering er derimot bare ugreit når jeg sover, før jeg oppfatter og responderer positivt, og personlig vil jeg heller ikke våkne opp til å bli slikket. Følelsen av å ikke ha kontroll på at jeg er rem og fresh nedentil hadde bare fått meg til å knyte meg. Heldigvis har jeg en mann hvor dette med å søke samtykke sitter i ryggraden på, så det har egentlig aldri vært behov for å ha en prat om at det ikke er greit å rykke opp til full penetrering mens jeg fremdeles helt faktisk sover så dypt at jeg ikke kan respondere enten positivt eller avvisende til å ha sex der og da. Det er en utrolig trygghet i å ha partner som selv forstår at man ikke har sex med en som ikke har mulighet til å gi samtykke. Mye som kan kalles seksuelle handlinger er likevel helt ok for meg, mye på grunn av den veldige trygghet på at han aldri hadde gått videre til penetrering før jeg har mulighet til å oppfatte hva som pågår, og respondere med at jeg ønsker at han skal gå videre eller ikke. Som regel får han positiv respons også, men det hender at jeg er så sliten at jeg gir uttrykk for at jeg ønsker å sove videre, ikke ha sex. Hvilket han alltid har respektert isåfall. Den veldige trygghet jeg har på min partner er grunnfestet og skapt av at han har såpass god seksuell forståelse at han aldri ville penetrert meg uten at jeg helt faktisk ønsker det. Altså aldri uten at jeg er såpass våken at jeg kan gi samtykke. Hvilket ofte er i halvsøvne, men ikke når jeg er helt borte i drømmeland og ikke kan gi samtykke. Ts nevner også sex uten at det er vått/glid, og det er dessuten fullstendig uaktuelt uansett, i søvne, halvsøvne og i våken tilstand. Tørrpuling er beste oppskrifter på at sex oppleves ubehagelig, og dessuten fører slikt fort til sårhet og kanskje også soppinfeksjon/annet dritt. Tørrpuling er ikke godt og ikke lurt. Det er selvfølgelig gode grunner til at kvinners underliv klargjør seg for sex ved å lage god glid. Seksuelle handlinger; alt som har med sex å gjøre. Alt fra oral til penetrering. Fint at vi er forskjellige tenker nå jeg! Jeg har som skrevet, ALDRI opplevd at det har gått over streken med mine sexpartnere der denne kommunikasjonen har vært åpen. Det er ingen av mine partnere som har tvingt seg på meg, og jeg har heller ikke fått inntrykk at jeg har tvingt meg på partnere. Vi har hatt en åpen og fin prat om dette på forhånd. Tørrpuling har det aldri vært, da meg og mine partnere har vært seksuelle vesner som er opptatt av god kommunikasjon rundt sex, derav alltid lyst og klar for hva enn som skjer rundt sex. Så igjen, fint at vi er forskjellige du og jeg 👍
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå