AnonymBruker Skrevet 13. august 2024 #1 Del Skrevet 13. august 2024 Når jeg begynte bruke Instagram var det kun innlegg fra de jeg fulgte. De senere årene har det tatt helt av. To av mine venner la ut noe hyggelig i går. Jeg tar ikke hardt i når jeg sier jeg måtte bla meg gjennom hundre ting med piss før jeg fant det! Anonymkode: 3130d...f95 5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2024 #2 Del Skrevet 13. august 2024 Jeg vet. Det er så trist. IG er ødelagt. Anonymkode: 9f687...011 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2024 #3 Del Skrevet 13. august 2024 Du kan slumre innlegg fra folk du ikke følger i 30 dager om gangen. Jeg går alltid inn og trykker det av og på igjen før det har gått 30 dager. Reklamen derimot er det vanskeligere å gjøre noe med. Anonymkode: b0960...3ee 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2024 #4 Del Skrevet 13. august 2024 Er dritt lei av av reklamen selv. Meta graver sin egen grav når de velger å gjøre det sånn. Anonymkode: fa366...adc 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2024 #5 Del Skrevet 13. august 2024 Men dere kan jo bruke filter også velge bare å se innlegg til de du følger. Anonymkode: 96271...0c7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2024 #6 Del Skrevet 13. august 2024 Trykk på å se de du følger, eller gå direkte inn på kontoene til de du liker for Anonymkode: d420e...a52 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2024 #7 Del Skrevet 13. august 2024 Det er det samme med fb. Derfor har jeg sletta kontoene mine. Anonymkode: 573b2...bef 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2024 #8 Del Skrevet 13. august 2024 Ja, insta er ødelagt. det kommer 2-3 bilder fra folk jeg følger, så står det at jeg har sett alt. Noe jeg selvsagt ikke har. Resten er "suggested for you" og "sponsored". Anonymkode: d7802...e06 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2024 #9 Del Skrevet 13. august 2024 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Men dere kan jo bruke filter også velge bare å se innlegg til de du følger. Anonymkode: 96271...0c7 Går det an? Anonymkode: 3130d...f95 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2024 #10 Del Skrevet 13. august 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Går det an? Anonymkode: 3130d...f95 Ja, øverst i venstre hjørne, der det står instagram, så får du valg om hva du vil se. Anonymkode: 96271...0c7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2024 #11 Del Skrevet 13. august 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja, øverst i venstre hjørne, der det står instagram, så får du valg om hva du vil se. Anonymkode: 96271...0c7 Det står først instagram, så endrer det seg til å stå For deg når du begynner å skrolle, trykk på det så får du opp valget følger, og da ser du kun de du følger. Anonymkode: 96271...0c7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2024 #12 Del Skrevet 13. august 2024 Jeg «slumre foreslåtte innlegg i 30 dager», kontinuerlig. Fjerner i det minste noe av det jeg ikke ønsker å se. Instillinger -> Foreslått innhold -> trykk på «slumre i 30 dager» Håper dette hjelper litt Anonymkode: 3c614...174 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AuroraB Skrevet 13. august 2024 #13 Del Skrevet 13. august 2024 Du kan markere vennene dine som favoritter og så sortere på det. Da får du bare de og ikke noe reklame eller foreslått innimelllom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2024 #14 Del Skrevet 14. august 2024 Det er best å bare vende hele greia ryggen. Dette kalles enshittification, og skjer med alle sosiale medier som er store nok til at brukere og annonserer føler de ikke har noe annet valg enn å fortsette å bruke det. Det kommer ikke til å bli bedre, og de kommer til å blokkere stadig flere workarounds. Instagram, Facebook og Snapchat er fortapt, og Tiktok, Youtube og Messenger er absolutt i faresonen. Like greit å se seg om etter alternativer først som sist. Anonymkode: b236d...53a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2024 #15 Del Skrevet 14. august 2024 On 8/13/2024 at 7:11 PM, AuroraB said: Du kan markere vennene dine som favoritter og så sortere på det. Da får du bare de og ikke noe reklame eller foreslått innimelllom. Hvordan får man til det? Jeg har prøvd å sette enkelte venner som favoritter, men ser sjelden noe av det de poster uansett. Bare alt mulig annet ræl. Anonymkode: d7802...e06 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AuroraB Skrevet 14. august 2024 #16 Del Skrevet 14. august 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvordan får man til det? Jeg har prøvd å sette enkelte venner som favoritter, men ser sjelden noe av det de poster uansett. Bare alt mulig annet ræl. Anonymkode: d7802...e06 Når du er på feeden (hjem) på Insta så klikker du på pila ved siden av "for deg" og velger favoritter. Da ser jeg bare alle de jeg har markert som favoritter og ikke noe annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2024 #17 Del Skrevet 14. august 2024 33 minutter siden, AuroraB said: Når du er på feeden (hjem) på Insta så klikker du på pila ved siden av "for deg" og velger favoritter. Da ser jeg bare alle de jeg har markert som favoritter og ikke noe annet. Takk, ser ut til å virke. Men hvis jeg trykker hjem-knappen er det tilbake til "for deg". Noe herk, de burde heller kalt det "for oss". Jeg skulle ønske disse sosiale mediene kunne la oss velge hva vi vil se og i hvilken rekkefølge. De vil absolutt ikke ha ting kronologisk. og man må velge det på nytt hver gang. Noe av det verste er kommentarer på facebook, som alltid kommer "mest relevant". Relevant for hvem? Ofte er det mange kommentarer hvorav ikke en eneste er relevant i følge facebook. Så må man trykke på nyeste eller alle, hver eneste gang. Anonymkode: d7802...e06 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AuroraB Skrevet 14. august 2024 #18 Del Skrevet 14. august 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Takk, ser ut til å virke. Men hvis jeg trykker hjem-knappen er det tilbake til "for deg". Noe herk, de burde heller kalt det "for oss". Jeg skulle ønske disse sosiale mediene kunne la oss velge hva vi vil se og i hvilken rekkefølge. De vil absolutt ikke ha ting kronologisk. og man må velge det på nytt hver gang. Noe av det verste er kommentarer på facebook, som alltid kommer "mest relevant". Relevant for hvem? Ofte er det mange kommentarer hvorav ikke en eneste er relevant i følge facebook. Så må man trykke på nyeste eller alle, hver eneste gang. Anonymkode: d7802...e06 Enig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå