-hild Skrevet 14. november 2002 #1 Skrevet 14. november 2002 Lovte dere en oppdatering, og her er den. Fikk mensen i dag, dag 36 i syklusen, og så sen har jeg aldri vært før. Må innrømme at jeg er litt skuffet, for nå begynte jeg å ha et håp om at det hadde klaffet denne gangen. MEN jeg er ikke mere skuffet enn at jeg gleder meg til julebordene, og til å slippe å bortforklare hvorfor jeg ikke drikker vin til maten lykke til alle sammen som fortsatt prøver :-)
Gjest Zalomine Skrevet 14. november 2002 #2 Skrevet 14. november 2002 Ja, bedre lykke neste gang da ja. (og for hver gang jeg leser om disse bortforklaringsporoblemene blir jeg stadig mer glad for at slike problemer får jeg ikke, jeg drikker aldri! ) Kos deg på julebord :D
Klips Skrevet 14. november 2002 #3 Skrevet 14. november 2002 Jaja, stadig nye sjanser. Nyyyyt juleselskapene så lenge. Før du vet ordet av det kan du ikke spise eller drikke noe som er godt lenger du heller
Juli-79 Skrevet 14. november 2002 #4 Skrevet 14. november 2002 Ja, vi er tydelig to som er litt skuffet no. Tok CB testen i dag tidlig på dag 37, negativ og enda ingen mens. Vel vi får heller kose oss med julebordene fremover vi to Lykke til med videre prøving.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå