AnonymBruker Skrevet 13. august 2024 #1 Skrevet 13. august 2024 Hei jeg har tatt leteozol denne syklusen og skulle inn til gyn når eggløsning var i gang for å sette ovitrelle sprøyte og se på eggstokkene. Men jeg stresser for eggløsning her har jo vært veldig rar og derfor tar jeg også hormoner nå. Jeg er på dag 11 i syklusen. Jeg hadde i går vondt i livmoren som jeg får rundt eggløsning. Tok en el test og den ga utslag men ikke super sterk. Jeg skal ha time fredag denne uken altså dag 14 men siden jeg kjente det så godt i går lurer jeg på om jeg må be om time tidligere. når i syklusen skal man sette denne sprøyten? Gjør det noe om den blir satt et parr dager fortidlig? Eller er det bedre med for tidlig en for sen? Jeg har ikke skjønt hvordan jeg deler bilde her inne ellers kunne jeg delt eggløsningstesten men den er i værtfall like sterk som de sterkeste jeg har fått før. Anonymkode: 817cc...19c
AnonymBruker Skrevet 13. august 2024 #2 Skrevet 13. august 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hei jeg har tatt leteozol denne syklusen og skulle inn til gyn når eggløsning var i gang for å sette ovitrelle sprøyte og se på eggstokkene. Men jeg stresser for eggløsning her har jo vært veldig rar og derfor tar jeg også hormoner nå. Jeg er på dag 11 i syklusen. Jeg hadde i går vondt i livmoren som jeg får rundt eggløsning. Tok en el test og den ga utslag men ikke super sterk. Jeg skal ha time fredag denne uken altså dag 14 men siden jeg kjente det så godt i går lurer jeg på om jeg må be om time tidligere. når i syklusen skal man sette denne sprøyten? Gjør det noe om den blir satt et parr dager fortidlig? Eller er det bedre med for tidlig en for sen? Jeg har ikke skjønt hvordan jeg deler bilde her inne ellers kunne jeg delt eggløsningstesten men den er i værtfall like sterk som de sterkeste jeg har fått før. Anonymkode: 817cc...19c Forhold deg til hva gyn planlegger for deg. Det er veldig individuelt hvordan den enkelte behandles. Ovitrelle settes hos de fleste først når de har fått reelt utslag på EL test, og bør ikke settes før follikklene måler minst 20mm - men slikt praktiseres ulikt hos ulike gyn/behandlere. Anonymkode: 94962...b5b 2
Vero95 Skrevet 13. august 2024 #3 Skrevet 13. august 2024 Gynokolog ville jeg skulle komme i dag i stede. Men jeg betaler 1100kr hver gang så jeg frykter jeg ender med at jeg bare må inn å sjekke mange ganger. Vist den ikke er 20mm
AnonymBruker Skrevet 13. august 2024 #4 Skrevet 13. august 2024 Grunnen til at du skal på UL, er vel bl.a. at de må sjekke at du ikke har 3 eller flere follikler som ser modne ut, pga risiko for komplikasjoner ved trillinger/firlinger osv? Om du er usikker på om du kan ha EL nå må du ringe klinikken med en gang og spørre hva du skla gjøre, er kun de som kan gi deg et svar. Anonymkode: 46341...ce1
Vero95 Skrevet 13. august 2024 #5 Skrevet 13. august 2024 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Grunnen til at du skal på UL, er vel bl.a. at de må sjekke at du ikke har 3 eller flere follikler som ser modne ut, pga risiko for komplikasjoner ved trillinger/firlinger osv? Om du er usikker på om du kan ha EL nå må du ringe klinikken med en gang og spørre hva du skla gjøre, er kun de som kan gi deg et svar. Anonymkode: 46341...ce1 Oki skjønner takk! Jeg skal til gyn om 10min og er veldig spent! Dette er første syklus med hormoner og jeg håper så inderlig det funker
AnonymBruker Skrevet 13. august 2024 #6 Skrevet 13. august 2024 Vero95 skrev (5 timer siden): Oki skjønner takk! Jeg skal til gyn om 10min og er veldig spent! Dette er første syklus med hormoner og jeg håper så inderlig det funker Hvordan gikk det? Anonymkode: 98672...2db 1
Vero95 Skrevet 14. august 2024 #8 Skrevet 14. august 2024 mommyaka skrev (16 timer siden): Hvordan gikk det ? Jeg hadde 17mm eggpose og skulle ta ovitrelle! Nå er det full rulle og jeg håper på to streker etter hvert 🥹🥹
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå