AnonymBruker Skrevet 13. august 2024 #1 Del Skrevet 13. august 2024 Og når jeg går inn på Messenger er det ingen. Wtf? Får stadig opp at jeg har uleste mld, men som ikke vises i Messenger. Anonymkode: df0ff...72e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2024 #2 Del Skrevet 13. august 2024 Kan ligge under meldingsforespørsler i Messenger appen. Anonymkode: 4caeb...8ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2024 #3 Del Skrevet 13. august 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Kan ligge under meldingsforespørsler i Messenger appen. Anonymkode: 4caeb...8ac Ingenting nytt der Anonymkode: df0ff...72e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jegerrinne Skrevet 13. august 2024 #4 Del Skrevet 13. august 2024 Er ikke med i noen chatter gruppe? Hos meg er det til tider det og de kan ha havnet langt ned 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2024 #5 Del Skrevet 13. august 2024 jegerrinne skrev (11 timer siden): Er ikke med i noen chatter gruppe? Hos meg er det til tider det og de kan ha havnet langt ned Jeg er med i noen grupper og så dukker det opp chatter relatert til gruppene, men jeg er uinteressert i disse. Anonymkode: df0ff...72e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2024 #6 Del Skrevet 13. august 2024 Det ligger ikke noe i spamfilteret heller? Anonymkode: 1832b...4e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2024 #7 Del Skrevet 14. august 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Det ligger ikke noe i spamfilteret heller? Anonymkode: 1832b...4e9 Jo, flere som heter noe med local hook up. Aldri blitt med i slike chatter. Trykket meg inn og da kunne jeg forlate (!) Anonymkode: df0ff...72e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PusheenPusheen Skrevet 14. august 2024 #8 Del Skrevet 14. august 2024 Sånn får jeg også innimellom, og hvis jeg ser på meldinger jeg allerede har lest, er det noen ganger at Messenger henger seg opp og setter dem om ulest likevel. Går jeg inn på dem, blir varslene borte. Funker kun på pc, aldri fått det til på mobil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2024 #9 Del Skrevet 14. august 2024 Kan det være at noen har likt eller reagert på et innlegg med emoji? Jeg har tidvis måttet gå gjennom mange av de siste chattene, trykke nederst på "svar"-feltet før jeg går ut av samtalen og videre til neste. Eneste måten det registreres at jeg faktisk har vært i samtalen og sett reaksjonen. Anonymkode: dd3b0...67d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2024 #10 Del Skrevet 14. august 2024 Tipper den bare har hengt seg opp, opplever det hele tiden på samme ikon på Facebook. Anonymkode: 8f6c8...a45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2024 #11 Del Skrevet 14. august 2024 Er noen som har reagert på noe du har skrevet. Jeg bruker å åpne alle meldingene så forsvinner det. Anonymkode: 284a2...cfb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullvott Skrevet 14. august 2024 #12 Del Skrevet 14. august 2024 Jeg er pålogget på mange enheter. For meg skjer det av og til at enhetene ikke er synkronisert. Hvis jeg f.eks har åpnet meldingen på telefon, så står det røde tallet fremdeles der når jeg åpner PC-en. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå