AnonymBruker Skrevet 13. august 2024 #1 Skrevet 13. august 2024 Fødte for snart tre uker siden og renselsen har gått over til gulaktig-til-usynlig utflod. Ingen smerter eller lignende og jeg føler meg generelt i grei form. Men innimellom får jeg små mengder friskt blod i trusa, ikke vedvarende som en mens, bare bittelitt blod her og der. Det er helt friskt og lyst, så sikkert ganske utvannet, og igjen, små mengder som bare kommer av og til. Ingen klumper eller tyngre blødninger. Kommer gjerne med noen dagers mellomrom, noen ganger litt oftere, hvis jeg f.eks. har presset mye på do eller beveget meg en del 😅 Vet det er vanlig at man får en ny blødning når skorpa løsner, men jeg tror ikke dette er det? Fikk i hvert fall beskjed om at det ville være som en mens-blødning i opptil et døgn, dette er som sagt bare litt friskt blod som kommer av og til, og det har skjedd over lengre tid enn ett døgn. Har ikke tenkt så mye over det siden det er så lite blod og helt uten smerter, men ville bare høre om dette er normalt? Jeg revnet litt under fødsel, men nå er jeg ganske sikker på at det er grodd, så tror ikke det er det Anonymkode: dd109...981
AnonymBruker Skrevet 14. august 2024 #2 Skrevet 14. august 2024 Jeg hadde det samme. Ringte inn og fikk beskjed om at tidvis ferskt blod ikke var farlig. Men være ekstra obs hvis allmenntilstand går ned, jeg får feber eller det lukter vondt. Da bør man ta kontakt med helsepersonell. Samt hvis blødningen øker i styrke eller ikke avtar innen rimelig tid. Anonymkode: 16331...67f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå