Mrs. B Skrevet 19. februar 2006 #1 Skrevet 19. februar 2006 Har hatt mobiltelefoner fra Siemens i alle år og har vært veldig fornøyd med de. Men siden det skjer litt forskjellig med Siemens Mobile (BenQ) vurderer jeg nå Sony Ericsson. En annen grunn er at jeg savner stemmestyring som Siemens ikke har på sine telefoner. Lurer på et par ting: - stemmestyring - hvordan fungerer dette når man har mobilen i headset/carkit/handsfree profil? Må man trykke på en knapp på mobilen for å aktivere dette? (synes noe av poenget da blir litt borte når man kjører bil). - aktiveres tastelås på telefonen når man har den i headset/carkit/handsfree profil? - kalenderfunksjonen: bruker denne stadig til påminnelser o.l. og synes Siemens' kalendersystem har vært veldig bra. Noen som vet hvordan SE kalender er i forhold? Det var de spørsmålene jeg kom på nå. Fint om noen kan hjelpe meg og svare på disse.
abelille Skrevet 20. februar 2006 #2 Skrevet 20. februar 2006 Har hatt SE k750i selv noen måneder nå, og er strålende fornøyd. Har ikke brukt stemmestyring noe særlig, men ser at egen profil blir aktivert i det jeg plugger i handsfree'n. Så jeg tror ikke du trenger å trykke på noen knapper. Kalenderen fungerer helt utmerket. Jeg synkroniserer kalenderen med outlook, og får varsel det på tidspunktet jeg ber om. Vet ikke hvordan Siemens kalender er i forhold, men jeg får i alle fall ut det jeg trenger. Fungerer utmerket for meg. Mange har klaget over lav batterikapasitet, men det har ikke jeg merket noe særlig til. Det kommer selvsagt an på hvor mye man bruker telefonen, men jeg har også en lader i bilen (kjører ca 2 timer hver dag), og kan putte den på lading når jeg kjører dersom det blir behov. Den har nok flere funksjoner enn jeg bruker, kanskje på tide at jeg leser litt i bruksanvisningen igjen? Jeg lærer stadig et nytt triks med telefonen der :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå