newman01 Skrevet 14. august 2024 #21 Del Skrevet 14. august 2024 Herkules krok, også kalt Monkey Hook, er fantastiske saker. De er så kraftige at man fint kan henge opp en rimelig stor moderne tv med slik. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille39 Skrevet 14. august 2024 #22 Del Skrevet 14. august 2024 Maskinfører skrev (På 13.8.2024 den 9.21): Her Command bildeopphengning | Clas Ohlson Sverger til disse selv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2024 #23 Del Skrevet 14. august 2024 Disse liker jeg. Blir to bittesmå hull bare. https://www.clasohlson.com/no/3M-Claw-bildekrok-for-gipsvegg,-7-kg/p/41-4262 De har flere forskjellige alt etter hvor tunge ting man skal henge opp. Anonymkode: b9c3c...036 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 14. august 2024 #24 Del Skrevet 14. august 2024 Lille39 skrev (2 timer siden): Sverger til disse selv. Ja men det er bra 😀 passer ikke for alle noe som tråden viser men jeg sverger til messing kroker med småstift 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille39 Skrevet 14. august 2024 #25 Del Skrevet 14. august 2024 Maskinfører skrev (58 minutter siden): Ja men det er bra 😀 passer ikke for alle noe som tråden viser men jeg sverger til messing kroker med småstift 😉 Liker best de uten krok. Vil helst ikke ha hull i veggen ☺️ Men da blir det bare flere teiper på bildet😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 14. august 2024 #26 Del Skrevet 14. august 2024 Lille39 skrev (1 minutt siden): Liker best de uten krok. Vil helst ikke ha hull i veggen ☺️ Men da blir det bare flere teiper på bildet😁 Hehe jeg forstår det huset mitt er fra 1978 og har nok av hull jeg fortsetter der pappa slapp 😀 ja flere teiper må man da ha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille39 Skrevet 14. august 2024 #27 Del Skrevet 14. august 2024 Maskinfører skrev (2 timer siden): Hehe jeg forstår det huset mitt er fra 1978 og har nok av hull jeg fortsetter der pappa slapp 😀 ja flere teiper må man da ha 🤣🤣 mitt er litt eldre men det er ikke tømmervegger uheldigvis. Da hadde det ikke vært noe problem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå