Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært med en mann i 1 år, jeg er utrolig glad i han, vi har det fint sammen og når vi ikke er sammen, tør jeg si at jeg elsker han? vi sier daglig at vi er glade i hverandre, men det må å endre seg tenker jeg

Anonymkode: ca6fe...a7f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det gjorde vi  samme dagen vi ble sammen  vært alene i 13 år nå da 

Skrevet
Maskinfører skrev (58 minutter siden):

Det gjorde vi  samme dagen vi ble sammen  vært alene i 13 år nå da 

❤️

Anonymkode: 6b3fe...cac

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Har vært med en mann i 1 år, jeg er utrolig glad i han, vi har det fint sammen og når vi ikke er sammen, tør jeg si at jeg elsker han? vi sier daglig at vi er glade i hverandre, men det må å endre seg tenker jeg

Hvis det føles riktig for deg å si det, så syns jeg du skal si det...

Så kan du ikke forvente at han sier det i retur, og det må være greit det og...

Ta det heller som en bonus om han sier jeg elsker deg tilbake ❤️

Skrevet

Jeg følte det etter en måned. Men turde å si det først etter tre måneder. 

Vi var 18, så tre måneder var jo et halvt liv 😂

Fremdeles sammen da, tjue år senere. 

Anonymkode: 665fb...452

Skrevet

Tror det bare må komme naturlig og føles rett når en ønsker å si det. Jeg og kjæresten er sykt glad i hverandre.

Vi planlegger fremtiden sammen. Vi har ikke sagt at vi elsker hverandre. Men vi har pratet om det. At vi er sikre på at vi er rett for hverandre og vil elske hverandre på et punkt uten at det vil være noe magisk skille mellom «glad i deg» og «elsker deg».

Vi er definitivt på vei dit, men for min del vil det ta meg tid å komme der da jeg aldri har elsket noen før. Det å ha kommet hit at jeg kjenner på at vi ikke har druknet i forelskelse og rosa briller, men har vært åpen, ærlig, pratet om viktige og vanskelige ting om fremtiden fra start av og vi er så «in sync» gjør at jeg kjenner på helt nye og dypere følelser enn før.

Vi kjenner på at vi elsker mye med hverandre og vi elsker oss. Kanskje vi elsker hverandre allerede, men vi stresser ikke med å måtte identifisere det da det vi har nå er nok og vi vet hvor vi vil sammen.

Anonymkode: f1e6f...750

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hvorfor er det så viktig? 

Anonymkode: 14e42...d3b

• Liker 2
Skrevet

Trenger man å si det i hytt og pine da?

Anonymkode: 09d99...6f3

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hvorfor er det så viktig? 

Klart det er viktig å både føle og si at man elsker partneren sin! Men at det kan ta tid før man kommer dit, tenker jeg er helt ok.

Anonymkode: b3cd9...5e3

Skrevet

Vi begynte å si det etter 8-9 mnd så vidt jeg husker. Tror ikke vi var innom "glad i deg" først.

Anonymkode: d5ed5...970

Skrevet

Om dere har vært sammen ett år er jeg elsker deg-utsagnet på overtid allerede, etter mitt syn. Mulig jeg er unormal, men man bør vite om man elsker partneren sin før det har gått ett år.

Anonymkode: 2ecc6...ed4

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Klart det er viktig å både føle og si at man elsker partneren sin! Men at det kan ta tid før man kommer dit, tenker jeg er helt ok.

Men hvorfor? Min partner vet at jeg elsker han , det viser jeg med handlinger. Jeg behøver ikke si det. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Men hvorfor? Min partner vet at jeg elsker han , det viser jeg med handlinger. Jeg behøver ikke si det. 

Er du sikker på at partneren din er enig? Isåfall er det jo greit nok, man er forskjellige. Jeg trenger å både si og høre ordene (og andre fine ord) jevnlig i et forhold.

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er du sikker på at partneren din er enig? Isåfall er det jo greit nok, man er forskjellige. Jeg trenger å både si og høre ordene (og andre fine ord) jevnlig i et forhold.

Det er jeg hundre prosent sikker på, det har vi snakka om og han praktiserer det samme. 

Skrevet

Her gikk det 5 dager når han sa det første gangen. Husker at jeg fikk sjokk og sa hva sa du? Men fortsatt sammen. 25 år etter. Men lenge siden jeg har hørt de orda no da. Men han viser meg hver dag at han elsker meg. 

Anonymkode: 678dd...c08

Skrevet

Det visste jeg etter en uke. Samme for mannen. Vi sa det etter et par måneder.

Skrevet

Jeg tenker det er rett å si det  når du føler det:)

Anonymkode: ab0e1...b4a

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 13.8.2024 den 19.24):

Føle ja,si nei.

Klart ikke alle bryr seg om å høre eller dele slike ord. Noen er mye mer opptatt av å vise slikt i handling.

• Nyttig 1
Skrevet

Hvis jeg skal velge mellom en som hver dag SIER at han elsker meg og en som viser det med handling, så velger jeg den siste kategorien. Har prøvd den første og det viste seg at de orda var fake bare for å få fordeler og få være med meg. 

Skrevet

Jeg har vært sammen med mannen min i 13 år, vi har aldri sagt at vi elsker hverandre. 

Men jeg er jo ikke tvil om at vi elsker hverandre. 

Anonymkode: f277e...807

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...