AnonymBruker Skrevet 12. august 2024 #1 Skrevet 12. august 2024 Lille begynner i bhg neste uke, og vi holder på med litt innkjøp nå. Hvilke sko trenger de i bhg? Han har joggesko og støvler til turbruk, og sandaler til innebruk. Holder det en stund, eller burde vi kjøpt noe annet? Til info så går han ikke selv enda, men går veldig mye med støtte. Og barnehagen er mye ute. Anonymkode: 92fe7...0a9
AnonymBruker Skrevet 12. august 2024 #2 Skrevet 12. august 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Lille begynner i bhg neste uke, og vi holder på med litt innkjøp nå. Hvilke sko trenger de i bhg? Han har joggesko og støvler til turbruk, og sandaler til innebruk. Holder det en stund, eller burde vi kjøpt noe annet? Til info så går han ikke selv enda, men går veldig mye med støtte. Og barnehagen er mye ute. Anonymkode: 92fe7...0a9 Med turbruk så mente jeg utebruk. Autokorrektur ass🤯 Anonymkode: 92fe7...0a9
AnonymBruker Skrevet 12. august 2024 #3 Skrevet 12. august 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Lille begynner i bhg neste uke, og vi holder på med litt innkjøp nå. Hvilke sko trenger de i bhg? Han har joggesko og støvler til turbruk, og sandaler til innebruk. Holder det en stund, eller burde vi kjøpt noe annet? Til info så går han ikke selv enda, men går veldig mye med støtte. Og barnehagen er mye ute. Anonymkode: 92fe7...0a9 Gore tex joggesko / overgangssko og støvler / Dock Boots holder vel nå Innesko ville jeg ikke brukt med mindre barnehagen krever det. Anonymkode: d04ea...adc
AnonymBruker Skrevet 12. august 2024 #4 Skrevet 12. august 2024 Skinntøfler eller sandaler med god søtte rundt ankelen og borrelås er bra. Ellers trenger du støvler og joggesko, evt litt høye småsko ala Gore tex som er varmere og vannavstøtende. Regntøy og flees og skift i hyllene. tynndress er fint. Anonymkode: 9adf2...072
AnonymBruker Skrevet 13. august 2024 #5 Skrevet 13. august 2024 Vi har bare joggesko og gore-tex sko nå. Hun går heller ikke selv, men med støtte. Gummistøvler sklir bare av fordi hun fremdeles krabber mye, så det venter vi med. Gidder ikke sandaler. De samler bare rusk når de er ute og leker så små. Anonymkode: 211d3...b41
AnonymBruker Skrevet 13. august 2024 #6 Skrevet 13. august 2024 Til innebruk ville jeg droppet sandaler og kjøpt tynne , myke tøfler med skinnsåle. akkkurat nå trenger du ikke noe mer - ikke om du bor på Østlandet hvertfall. Men snart trenger du gortex, varmere støvler (jeg har sverget til bisgaard med ullfor, de sitter godt på små føtter). Anonymkode: ff557...ca1
AnonymBruker Skrevet 13. august 2024 #7 Skrevet 13. august 2024 Ville droppet støvler og heller brukt Goretex Anonymkode: 440f5...813
AnonymBruker Skrevet 13. august 2024 #8 Skrevet 13. august 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Til innebruk ville jeg droppet sandaler og kjøpt tynne , myke tøfler med skinnsåle. akkkurat nå trenger du ikke noe mer - ikke om du bor på Østlandet hvertfall. Men snart trenger du gortex, varmere støvler (jeg har sverget til bisgaard med ullfor, de sitter godt på små føtter). Anonymkode: ff557...ca1 Enig i at småbarn ikke bør bruke sko inne, men desse skinntøflene anbefaler jeg heller ikke, de er veldig klamme. Anonymkode: 04026...b77
AnonymBruker Skrevet 13. august 2024 #9 Skrevet 13. august 2024 Som andre sier ville jeg hatt noen myke tøfler inne, ikke sandaler. Ville supplert med noe vanntett ute. Vi har bare hatt vanlige gummistøvler og det har fungert helt fint Senere i høst er det greit med overgangssko som tåler vann da så du kan jo evnt bare ha det med en gang istedet for gummistøvler så lenge barnet ikke går. Siden det skal vel ikke hoppe i sølepytter om det ikke kan gå ennå. Anonymkode: 5a37e...526
kjærring Skrevet 13. august 2024 #10 Skrevet 13. august 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Lille begynner i bhg neste uke, og vi holder på med litt innkjøp nå. Hvilke sko trenger de i bhg? Han har joggesko og støvler til turbruk, og sandaler til innebruk. Holder det en stund, eller burde vi kjøpt noe annet? Til info så går han ikke selv enda, men går veldig mye med støtte. Og barnehagen er mye ute. Anonymkode: 92fe7...0a9 Overgangssko Sandaler Støvler Joggesko
AnonymBruker Skrevet 13. august 2024 #11 Skrevet 13. august 2024 kjærring skrev (1 time siden): Overgangssko Sandaler Støvler Joggesko Trenger vel ikke både sandaler, joggesko og overgangssko nå som det begynner å bli kjøligere . Ville droppet joggesko og sandaler og kjøpt overgangssko og evt støvler. Anonymkode: 04026...b77
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå