fjær Skrevet 14. august #21 Del Skrevet 14. august 9 hours ago, SlemUlv said: Så man skal ikke kunne snakk om All sexualitet, på detr sexualitet forumet? 🤔 Nei kun om misjonær under dyna skal være med lyset av eller på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august #22 Del Skrevet 14. august Surpomp skrev (På 12.8.2024 den 23.13): TS= nett-troll eller barnemishandler…. Er du seriøs? Det er så mange dumme folk som skriver her inne at jeg blir helt matt! Hilsen brat. Og der ble vel hjernen din enda mere forvirret Anonymkode: d532f...bce 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TomSawyer Skrevet 14. august #23 Del Skrevet 14. august AnonymBruker skrev (På 12.8.2024 den 23.03): Piken er ofte ulydig og må straffes. Jeg dasker henne på rumpa med flat hånd, men hun får blåmerker. Deilig å merke henne, men av og til upraktisk… Hvordan kan jeg straffe henne uten at det blir blåmerker? Anonymkode: eb6c8...782 Vemmelig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingv38 Skrevet 15. august #24 Del Skrevet 15. august Jeg og eksen har alltid hatt en greie med «straff» og det var både morsomt, spennende og skikkelig turn on😳 Han kunne finne på å dra meg ned over fanget for alt mulig og det lå nok mye spenning i det at jeg egentlig ikke «kunne vite» hvorfor selv om jeg egentlig viste det veldig godt😳 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå