AnonymBruker Skrevet 12. august #1 Del Skrevet 12. august Piken er ofte ulydig og må straffes. Jeg dasker henne på rumpa med flat hånd, men hun får blåmerker. Deilig å merke henne, men av og til upraktisk… Hvordan kan jeg straffe henne uten at det blir blåmerker? Anonymkode: eb6c8...782 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august #2 Del Skrevet 12. august Begrensninger i skjermtid er egentlig både enklere og mer effektivt. Anonymkode: fd834...ba8 10 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surpomp Skrevet 12. august #3 Del Skrevet 12. august TS= nett-troll eller barnemishandler…. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august #4 Del Skrevet 12. august Begrense skjermtid. Husvask. Vaske koppene for hånd, ikke i maskin. Skrubbe badet. Be henne gå sminkeløs. Anonymkode: 423ba...075 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fjær Skrevet 12. august #5 Del Skrevet 12. august Hvorfor ikke merker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotemor Skrevet 12. august #6 Del Skrevet 12. august «Pike»? Æsj. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fjær Skrevet 12. august #7 Del Skrevet 12. august Dette er kink. Der damen er bratty og fortjener å straffes. Jeg er ikke noe gira på ageplay selv men en veldig vanlig og stor kink I kinkverden. Og har ingenting med pedofili å gjøre. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 13. august #8 Del Skrevet 13. august Bruk en skinnflogger, for den gir mindre blåmerlker og svir desto mye mere.. Eller hvis dere bare bruker hånden: ikke slå 90 grader vinkelrett på rompa, da blir det blått.. klaps heller 10 grader side veis så svir det kanskje bedre. Altså.. det er ikke hvor hardt du slår, men hvor hardt det svir som virkelig tenner de fleste kvinner. Så ikke slå, men klaps så det svir skikkelig😉 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coachshinny Skrevet 13. august #9 Del Skrevet 13. august Bamseklemmer skrev (4 timer siden): Bruk en skinnflogger, for den gir mindre blåmerlker og svir desto mye mere.. Eller hvis dere bare bruker hånden: ikke slå 90 grader vinkelrett på rompa, da blir det blått.. klaps heller 10 grader side veis så svir det kanskje bedre. Altså.. det er ikke hvor hardt du slår, men hvor hardt det svir som virkelig tenner de fleste kvinner. Så ikke slå, men klaps så det svir skikkelig😉 Men i alle dager, skal du oppmuntre til avstraffelse og slag av kvinner for nettopp å skade usynlig. Hva om dette er avstraffelse uten samtykke, har du tenkt over det , neppe?! 2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august #10 Del Skrevet 13. august fjær skrev (6 timer siden): Dette er kink. Der damen er bratty og fortjener å straffes. Jeg er ikke noe gira på ageplay selv men en veldig vanlig og stor kink I kinkverden. Og har ingenting med pedofili å gjøre. Klart det ligger pedofili i bunn, ellers hadde man jo ikke tent på dette. Anonymkode: d3d79...309 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fjær Skrevet 13. august #11 Del Skrevet 13. august 17 minutter siden, AnonymBruker said: Klart det ligger pedofili i bunn, ellers hadde man jo ikke tent på dette. Anonymkode: d3d79...309 Nei. Det er ikke det. Dette er en vanlig kink innen bdsm. Og de som liker dette er voksne mennesker som tenner på andre voksne mennesker. Blir som de som er furry, altså har på seg klær/lær som gjør at de er ett dyr, de har gjerne maske på,halsbånd og hale, hverken dyret eller "eieren" tenner på dyr i virkeligheten, men liker denne formen for rollelek. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feliek54 Skrevet 13. august #12 Del Skrevet 13. august AnonymBruker skrev (9 timer siden): Piken er ofte ulydig og må straffes. Jeg dasker henne på rumpa med flat hånd, men hun får blåmerker. Deilig å merke henne, men av og til upraktisk… Hvordan kan jeg straffe henne uten at det blir blåmerker? Anonymkode: eb6c8...782 Det syns jeg du skal slutte med 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr.Anon Skrevet 13. august #13 Del Skrevet 13. august Her var det mange uvitende folk. La meg opplyse dere litt. BDSM er et akronym av de engelske begrepene bondage/discipline, dominance/submission og sadism/masochism. Praksisen kjennetegnes av et stort mangfold, men innebærer typisk et mentalt rollespill der partnerne inntar utfyllende roller overfor hverandre. For noen som utøver BDSM, kan smerte være det sentrale. Herunder innebærer rollen som sadist at man opplever nytelse ved å påføre et annet menneske frivillig smerte. Smerte kan påføres på mange måter, for eksempel ved pisking med utstyr eller ris (på engelsk spanking) med bar hånd. Dette kan gi hudrødme og blåmerker, men det er som regel et poeng at man ikke skal påføre varig skade. Så selv om det ikke er ment for alle så er dette en livstil for enkelte folk, akkurat som dere andre konstant liker å ha sex i misjonæren med lyset av. 1 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 13. august #14 Del Skrevet 13. august (endret) Coachshinny skrev (5 timer siden): Men i alle dager, skal du oppmuntre til avstraffelse og slag av kvinner for nettopp å skade usynlig. Hva om dette er avstraffelse uten samtykke, har du tenkt over det , neppe?! Slapp helt av uvitende bruker.. Lær deg kink, fetish og BDSM🤔 Vil bare tilføye at samtykke, avtaler og stoppord, er tryggheten og blir tatt på alvor og respekt i BDSM miljøet. Endret 13. august av Bamseklemmer 3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 13. august #15 Del Skrevet 13. august Mr.Anon skrev (2 timer siden): Her var det mange uvitende folk. La meg opplyse dere litt. BDSM er et akronym av de engelske begrepene bondage/discipline, dominance/submission og sadism/masochism. Praksisen kjennetegnes av et stort mangfold, men innebærer typisk et mentalt rollespill der partnerne inntar utfyllende roller overfor hverandre. For noen som utøver BDSM, kan smerte være det sentrale. Herunder innebærer rollen som sadist at man opplever nytelse ved å påføre et annet menneske frivillig smerte. Smerte kan påføres på mange måter, for eksempel ved pisking med utstyr eller ris (på engelsk spanking) med bar hånd. Dette kan gi hudrødme og blåmerker, men det er som regel et poeng at man ikke skal påføre varig skade. Så selv om det ikke er ment for alle så er dette en livstil for enkelte folk, akkurat som dere andre konstant liker å ha sex i misjonæren med lyset av. Takk.. det var godt forklart..La oss håpe KG lærer noe nytt i dag😉 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august #16 Del Skrevet 13. august fjær skrev (11 timer siden): Dette er kink. Der damen er bratty og fortjener å straffes. Jeg er ikke noe gira på ageplay selv men en veldig vanlig og stor kink I kinkverden. Og har ingenting med pedofili å gjøre. Og det er vi klar over, men det finns andre forum for slikt enn dette. Men er man uglesett i miljøet så havner man vel her. Anonymkode: 423ba...075 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coachshinny Skrevet 13. august #17 Del Skrevet 13. august Bamseklemmer skrev (6 timer siden): Slapp helt av uvitende bruker.. Lær deg kink, fetish og BDSM🤔 Vil bare tilføye at samtykke, avtaler og stoppord, er tryggheten og blir tatt på alvor og respekt i BDSM miljøet. Godt du er belært og kan alle regler og ikke ser den siden jeg benevner. Mulig jeg går glipp av noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august #18 Del Skrevet 13. august Bla bla bla... 🙄 Gjem tv-kontrollen, sjokoladen, dusjsåpa eller andre essensielle ting. Nei vent litt, er jo jeg som pleier å gjemme unna ting 😅 Å bli bundet fast og holdt på kanten av orgasme en times tid er ganske effektivt. Anonymkode: 8a8e5...ac5 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hans Tore Lem Skrevet 14. august #19 Del Skrevet 14. august Hvis den ulydige piken er med på leken, og samtykker til straff, er facefucking/deepthroat en fin straffemetode. Utrolig deilig for giver, samt ydmykende for mottaker. ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SlemUlv Skrevet 14. august #20 Del Skrevet 14. august AnonymBruker skrev (23 timer siden): Og det er vi klar over, men det finns andre forum for slikt enn dette. Men er man uglesett i miljøet så havner man vel her. Anonymkode: 423ba...075 Så man skal ikke kunne snakk om All sexualitet, på detr sexualitet forumet? 🤔 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå