Gå til innhold

Sydenreiser i høstferien

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. Vil reise på typisk charterreise nå i høstferien. Jeg vingler litt mellom gran canaria, hellas eller Mallorca. For oss er det sommer og bading som gjelder. 

Hvilken plass ville du reist? Evnt. Annet sted enn de jeg har nevnt? 

lønner det seg med all inklusive eller halvpensjon? 

Blir det billigere å bestille tur jo nærmere høstferie  en kommer eller er det bare å bestille nå? 

er mellomlanding kronglete? 

håper på svar 😊

Anonymkode: 93362...918

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette kommer helt an på hva slags reisefølge det er snakk om. Du skriver jeg og oss, men hvem er det? Er det barn med så anbefaler jeg Sunwing sine steder. Det er ideelt for barnefamilier. Har vært på de fleste bortsett fra det i Thailand. Om det lønner seg med all inkusive eller ikke kommer jo også an på hva dere foretrekker. Selv liker jeg best all inclusive når jeg skal på slike sol- og badesteder. Vet at andre liker best å finne egne restauranter, men jeg synes det er så deilig å ha alt på ett sted og å kunne velge flere retter/matvarer i et og samme måltid.

Om det blir billigere eller dyrere vet jeg ikke, men det jeg vet er at mye er utsolgt allerede dersom dere skal på typisk charterferie. Charterreiser tror jeg ikke har mellomlandinger. Har i hvert fall aldri opplevd det. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville valgt Gran Canaria eller helt sør i Spania eller Kreta/Rhodos eller (aller helst pga temperaturene) Kypros.

De gangene vi har reist med rutefly har vi bestilt i god tid for å få lavest pris på flybilletter. Charterpriser synes jeg går litt opp og ned og det kommer ulike tilbud, så der tenker jeg det ikke alltid er billigere å bestille tidlig. Men har ikke så mye erfaring med det.

Anonymkode: bd362...b66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...