AnonymBruker Skrevet 12. august 2024 #1 Del Skrevet 12. august 2024 Leiekontrakten min gikk ut og jeg ble også permittert i begynnelsen av måneden. I tillegg mistet jeg et familiemedlem i sommer. Min gode venn sa vi kunne bo hos han til jeg fant noe nytt. Mitt barn kjenner også han da han hjelper meg med mye her i livet. Han er en av mine nærmeste venner og har sett meg på godt og vondt. Det har aldri vært romantikk eller sex mellom oss, og jeg har kjent han i mange år. Nå har han sagt jeg kan bo hos han så lenge jeg har behov for det, og at vi kan bo gratis så jeg får spart meg opp litt penger. Jeg synes selvfølgelig dette er snilt, men er det ikke rart å bo hos en mann man ikke er sammen med? Vil folk reagere på dette? Naboer og familie kan jo begynne å lure på hva som skjer? Finnes det alenemødre som bor hos venner en periode? Dette vil være første gangen jeg bor hos noen som alenemamma da. Når folk spør hvor jeg bor, hva svarer jeg da...? Anonymkode: 123ef...b47 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2024 #2 Del Skrevet 12. august 2024 Om du bor hos en venn er vel ikke hovedproblemet ditt. Du har altså havnet i en situasjon hvor du verken har bolig eller inntekt? Med et barn som du har 100% omsorg for? Du må ta tak i livet. Å kontakte nav for både dagpenger og bolig er første skritt. Anonymkode: e25ba...de2 10 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2024 #3 Del Skrevet 12. august 2024 Det er da bare hyggelig og snilt av ham, og ikke bry deg om hva andre sier. Si at du bor hos en venn i en periode. Anonymkode: 27920...2da 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eastenders Skrevet 12. august 2024 #4 Del Skrevet 12. august 2024 Ingenting er gratis. Ofte mishandling blir utført av nære venner som er alt for generøs. Ikke ødelager barna dine sitt liv bare for å spare deg en tur til Nav. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2024 #5 Del Skrevet 12. august 2024 Det ville jeg aldri ha gjort. Plutselig er det vennskapet over fordi det viser seg at han er interessert.. Selv om du mistet et familiemedlem og er blitt permittert, hvorfor har du ikke fornyet leiekontrakt eller lett etter nytt sted å bo, kontaktet nav etc? For slik du fremstiller det i HI så virker det som du har gjort... nada. Anonymkode: 4ed4c...cee 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2024 #6 Del Skrevet 12. august 2024 4 minutter siden, AnonymBruker said: Det ville jeg aldri ha gjort. Plutselig er det vennskapet over fordi det viser seg at han er interessert.. Selv om du mistet et familiemedlem og er blitt permittert, hvorfor har du ikke fornyet leiekontrakt eller lett etter nytt sted å bo, kontaktet nav etc? For slik du fremstiller det i HI så virker det som du har gjort... nada. Anonymkode: 4ed4c...cee Nei, det er ingenting slikt mellom oss og det er jeg ikke redd for. Jeg har mange mannlige venner i mitt liv og har ikke hatt sex med de heller. Det går faktisk an å være venn med det motsatte kjønn. Jeg har alltid hatt mer guttevenner enn jentevenner. Leiekontrakten gikk ut. Jeg er på visninger og ser meg om etter et nytt sted å bo. Jeg har også søkt på nye jobber, men det er ikke jeg som bestemmer dette. Jeg må bare fortsette å lete. TS Anonymkode: 123ef...b47 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2024 #7 Del Skrevet 12. august 2024 9 minutter siden, Eastenders said: Ingenting er gratis. Ofte mishandling blir utført av nære venner som er alt for generøs. Ikke ødelager barna dine sitt liv bare for å spare deg en tur til Nav. Nei, det er jeg ikke redd eller bekymret for. TS Anonymkode: 123ef...b47 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2024 #8 Del Skrevet 12. august 2024 17 minutter siden, AnonymBruker said: Om du bor hos en venn er vel ikke hovedproblemet ditt. Du har altså havnet i en situasjon hvor du verken har bolig eller inntekt? Med et barn som du har 100% omsorg for? Du må ta tak i livet. Å kontakte nav for både dagpenger og bolig er første skritt. Anonymkode: e25ba...de2 Stemmer. Jeg har heldigvis en liten buffer da. Jeg søker på nye jobber, får dagpenger og ser etter ny leilighet, men ville bare høre om det fantes flere i lignende situasjon eller om dette er meget unormalt og jeg bør skamme meg. Bolig fra NAV får jeg ikke forresten. TS Anonymkode: 123ef...b47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2024 #9 Del Skrevet 12. august 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Stemmer. Jeg har heldigvis en liten buffer da. Jeg søker på nye jobber, får dagpenger og ser etter ny leilighet, men ville bare høre om det fantes flere i lignende situasjon eller om dette er meget unormalt og jeg bør skamme meg. Bolig fra NAV får jeg ikke forresten. TS Anonymkode: 123ef...b47 Du skal ikke skamme deg. Har du ikke noe sted å bo så har du ikke det, ta imot hjelpen og så fortsetter du å se etter ett egnet sted for deg og barnet. Anonymkode: 76a6d...503 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2024 #10 Del Skrevet 12. august 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Stemmer. Jeg har heldigvis en liten buffer da. Jeg søker på nye jobber, får dagpenger og ser etter ny leilighet, men ville bare høre om det fantes flere i lignende situasjon eller om dette er meget unormalt og jeg bør skamme meg. Bolig fra NAV får jeg ikke forresten. TS Anonymkode: 123ef...b47 Du er heldig som har noen som tar dere inn, en god venn uansett kjønn er gull verdt. Mange som ikke har vært i grøfta før kommer med råd angående ting de ikke har ett fnugg av forståelse for. Det beste du kan gjøre nå er å ta godt vare på barnet ditt og legge en plan for dere. Ingen har dårlig tid og dette ordner seg ts, det er jeg helt sikker på. Men slutt å let etter svar på feil plasser, har du en dårlig dag eller ting er vanskelig kan dette bikke lasset for de fleste. Ønsker dere masse lykke til. Anonymkode: bd924...28f 4 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2024 #11 Del Skrevet 13. august 2024 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Det ville jeg aldri ha gjort. Plutselig er det vennskapet over fordi det viser seg at han er interessert.. Selv om du mistet et familiemedlem og er blitt permittert, hvorfor har du ikke fornyet leiekontrakt eller lett etter nytt sted å bo, kontaktet nav etc? For slik du fremstiller det i HI så virker det som du har gjort... nada. Anonymkode: 4ed4c...cee Hadde du sagt det samme om det var en god venninne som hadde tilbudt det sammen? Anonymkode: f908c...780 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eastenders Skrevet 13. august 2024 #12 Del Skrevet 13. august 2024 16 hours ago, AnonymBruker said: Nei, det er jeg ikke redd eller bekymret for. TS Anonymkode: 123ef...b47 Men han var så populært. Alle likte han. Han var alltid snill med meg. Han likte barna og alltid kjøpte de gave…osv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2024 #13 Del Skrevet 13. august 2024 Kjære gud. Leiekontrakten din gikk ikke plutselig ut. Stakkars barn, TA ANSVAR. Anonymkode: 4f77c...4d9 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eastenders Skrevet 14. august 2024 #14 Del Skrevet 14. august 2024 On 8/13/2024 at 3:07 PM, AnonymBruker said: Kjære gud. Leiekontrakten din gikk ikke plutselig ut. Stakkars barn, TA ANSVAR. Anonymkode: 4f77c...4d9 ... men det er jo noen som har satt på vingene en stund og han er villig til å spille rik onkel og har null krav for spanderingen i verdens dyreste land. Han tåler grinnende barn og en Lego på gulvet her og der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anjatapinjata Skrevet 14. august 2024 #15 Del Skrevet 14. august 2024 Hadde jeg fint kunnet gjort om jeg var i din situasjon 😊 Jeg som deg har mange mannlige venner, vennskap jeg har hatt over halve livet. Regner med at jeg hadde krevd at han skulle fått noe i husleie, samt skrevet en kontrakt, men ellers ser jeg ikke problemet å bo med en mannlig venn🥰 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2024 #16 Del Skrevet 22. august 2024 Er faktisk i nesten samme situasjon! Føler med deg ❤️ Ikke bry deg om de negative kommentarene. De har aldri opplevd at livet plutselig tar en vending man ikke kan forutse. Leiemarkedet er helt forferdelig nå.. prisene har eksplodert og det er ikke så mye utvalg. Vi måtte flytte pga alvorlig mugg i boligen, og en utleier som nekter å gjøre noe med det. Vi har vært på utkikk etter ny bolig i snart et år.. Vi måtte bare komme oss ut fordi barnet mitt ble veldig syk av muggen. Fikk avslag på kommunal bolig fordi jeg «forstår» hvordan finn funker. Har du forresten prøvd å søke kommunalt? Jeg fikk også tilbud av en kompis Det synes jeg var veldig hyggelig. Men han kjenner ikke barnet mitt veldig godt, så da sa jeg nei. Hadde de kjent hverandre hadde det vært en hyggelig løsning. Nå bor vi hos mamma, og det er ikke akkurat en drøm.. Så ikke skam deg over at du vil si ja. Hvis de kjenner hverandre så er det jo bare fint. Og det er jo bare et mellomstopp. Livet skjer Lykke til ❤️ Anonymkode: 1bd70...4d8 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2024 #17 Del Skrevet 22. august 2024 AnonymBruker skrev (På 12.8.2024 den 16.01): Nei, det er ingenting slikt mellom oss og det er jeg ikke redd for. Jeg har mange mannlige venner i mitt liv og har ikke hatt sex med de heller. Det går faktisk an å være venn med det motsatte kjønn. Jeg har alltid hatt mer guttevenner enn jentevenner. Anonymkode: 123ef...b47 Nå nei du, ikke på Kvinneguiden. Her er alle menn sadistiske overgripere som ikke skyr noen midler i sin evige jakt på f**te. Det at du har guttevenner betyr nok bare at de ikke har forgrepet seg enda. Anonymkode: d06c4...0d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2024 #18 Del Skrevet 22. august 2024 Så hyggelig at du har en god venn du kam stole på, som stiller opp. Det er ikke alle som er så heldige at de har slike relasjoner, og de forstår heller ikke alltid at det i det hele tatt er mulig. Vi som kjenner til ekte vennskap vet selvfølgelig bedre. Kjønn har ingen relevans her. Anonymkode: d4118...f80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2024 #19 Del Skrevet 22. august 2024 Du har plassert han i friendzone? Og skal bo hos han? (selv om du har tror du har mange venner av motsatt kjønn , så vil de noe mer når du er single). Nei, ikke flytt inn. Anonymkode: 3952a...c65 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2024 #20 Del Skrevet 23. august 2024 Eastenders skrev (På 12.8.2024 den 21.52): Ingenting er gratis. Ofte mishandling blir utført av nære venner som er alt for generøs. Ikke ødelager barna dine sitt liv bare for å spare deg en tur til Nav. Eastenders skrev (På 13.8.2024 den 15.02): Men han var så populært. Alle likte han. Han var alltid snill med meg. Han likte barna og alltid kjøpte de gave…osv Eastenders skrev (På 14.8.2024 den 20.22): ... men det er jo noen som har satt på vingene en stund og han er villig til å spille rik onkel og har null krav for spanderingen i verdens dyreste land. Han tåler grinnende barn og en Lego på gulvet her og der. Er du "et brent barn"? Eller tror du det verste om alle? Anonymkode: f908c...780 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå