Gå til innhold

Hjelp! Trødde på hunden..

Anonym38

Anbefalte innlegg

Hei dere! Jeg er veldig stresset. Jeg har en liten pomeranien på 3,5 år som er grå og matcher teppet vårt 100%.. jeg så han ikke og klarte å trø på hunden akkurat som jeg ville trødd på et gulv. Er dette såpass alvorlig at han kan dø eller at noe har skjedd? Han går helt normalt, men han lagde ikke lyd da det skjedde og støkk mest.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Går nok helt sikkert bra om han oppfører seg normalt. Hunder hyler til om de får vondt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har to hunder som har det som sin superkraft å snike seg innpå meg bakfra og legge seg ned når jeg holder på med noe. Aner ikke hvor mange ganger jeg har snublet i de eller tråkket på de. Tynne pinnedyr uten polstring, men kommer unna det like uskadet her gang. Sånn skjer, hadde det vært vondt for de hadde selv mine lært.

Anonymkode: b3994...deb

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis hunden din beveger seg normalt går det sikkert bra. Så kan du vurdere om du vil bytte ut teppet ditt. Så små hunder kan dø av å bli tråkket på med et uhell, og da er det greit å redusere sjansen for at det skjer igjen.

Anonymkode: cfcf9...38b

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beit den deg da det skjedde?

Anonymkode: 8a9ea...fd5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 13.8.2024 den 10.16):

Beit den deg da det skjedde?

Anonymkode: 8a9ea...fd5

Nei. Den skvatt bare litt og lagde ingen lyd og var ikke aggressiv. La seg ned igjen etterpå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...