Yodas Skrevet 15. august #61 Del Skrevet 15. august On 8/12/2024 at 10:08 PM, AnonymBruker said: Altså... Om han kommer uten problemer alene men ikke med deg.. Jeg hadde ikke ligget med han mer. Anonymkode: eb93f...607 Og hvis kjønnsrollene var byttet om, hadde du fortsatt ment det samme? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingi42 Skrevet 15. august #62 Del Skrevet 15. august On 8/12/2024 at 9:06 PM, AnonymBruker said: Jeg er 41 og han er 51. Når vi har sex kommer han nesten aldri, selv om vi kan holde på i evigheter, kan være snakk om opp til 1 til to timer uten at han kommer.. Han er hard hele veien så det er ikke ereksjonen det skorter på. Til og med de gangene jeg vet at han ikke har hatt utløsning på et par dager kommer han ikke når vi da først har sex igjen. Føler meg jo da helt udugelig og lite attraktiv, selv om han sier at han elsker kroppen min å at han synes jeg er flott og sexy å i tillegg stram nedentil. Har mange ganger tenkt på at han lider av dette “death grip” opplegget men alikevel.. Jeg ligger ikke som et daukjøtt i sengen heller, gjør ting/utfører fetisher han tenner på, kler meg opp i sexy undertøy, bruker heels og boots lakk/lær kostymer og lever meg inn i sexen ja you name it, men ender opp med å føle meg dritt og ikke bra nok fordi han ikke kommer. Når vi ikke er sammen kan jeg spørre om han har hatt seg en runde og to med hånden å da svarer han ja å at han fikk deilig orgasme osv, det får meg ikke akkuratt til å føle meg bedre at han fikser seg fint på egenhånd med orgasme, men sliter kraftig å få det sammen med meg🙁 Tanker? Anonymkode: a0b25...c9d Så trist sak OMG 🙉Samme som jeg gått igjennom i min X ektaskap hufff sexual sult tortur heiter dette 💙Etter jeg blitt skilt har jeg hatt avtale med min samboer om jeg kan har 1 fast elsker på side på grunn av mitt ekstrem behøv for sex og dette har gått bra til min elskerine som er nyfomans flytte fra Oslo til Nord Norge🇸🇯for 4 måneder siden så jeg har då vert på leitt av ny elsker en ikke fant så jeg har begginnet og still opp som sexualt aktivetet mentor for jeg var spørret av venn og så har dette balla på seg uten stop 😘Dette er ekstrem trist dette rr så mye sv kvinner der ute som ikke få av sin mann dette dem trenger og tjener herregud 🙉🥰Jeg har levert med 3 ganger garenti i disse ganger jeg har tatt oppdrag siste 4 mån og altid fått til 💙Fant en jente som henber mann hadde ikke gitt hus sex i 5 år og før dette hadde hun aldrei fått orgasma 🙉🙉🥰😘Så sei fra om du trenger vikar 😁😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august #63 Del Skrevet 15. august Jeg er selv mann som bruker veldig lang tid på å få orgasme. Men jeg og samboer lever fint med det og hun får sef så mange orgasmer hun ønsker eller klarer. Men min sex er og ekstremt deilig og da orgasmen først kommer, går det så taket letter. Ingen i nabolaget er i tvil om at jeg fikk orgasme, for jeg skriker uten å kunne kontrollere det. Og når først orgasmen løsner, da kommer det flere på rad. Er litt som om den første er en sperre, eller barriere å komme over, etter det løsner alt, det bare går og går. Men neste gang vi har sex, akkurat like treg. Selv får jeg orgasme kanskje hver fjerde gang vi har sex, men som jeg nyter de gangene det ikke går for meg også. Anonymkode: 24128...71f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august #64 Del Skrevet 15. august 5 hours ago, Ingi42 said: Så trist sak OMG 🙉Samme som jeg gått igjennom i min X ektaskap hufff sexual sult tortur heiter dette 💙Etter jeg blitt skilt har jeg hatt avtale med min samboer om jeg kan har 1 fast elsker på side på grunn av mitt ekstrem behøv for sex og dette har gått bra til min elskerine som er nyfomans flytte fra Oslo til Nord Norge🇸🇯for 4 måneder siden så jeg har då vert på leitt av ny elsker en ikke fant så jeg har begginnet og still opp som sexualt aktivetet mentor for jeg var spørret av venn og så har dette balla på seg uten stop 😘Dette er ekstrem trist dette rr så mye sv kvinner der ute som ikke få av sin mann dette dem trenger og tjener herregud 🙉🥰Jeg har levert med 3 ganger garenti i disse ganger jeg har tatt oppdrag siste 4 mån og altid fått til 💙Fant en jente som henber mann hadde ikke gitt hus sex i 5 år og før dette hadde hun aldrei fått orgasma 🙉🙉🥰😘Så sei fra om du trenger vikar 😁😂 Wtf.... Anonymkode: a9ec4...06e 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august #65 Del Skrevet 15. august Death grip er det jeg tenker her trådstarter. Anonymkode: a9ec4...06e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingi42 Skrevet 15. august #66 Del Skrevet 15. august 15 hours ago, AnonymBruker said: Wtf.... Anonymkode: a9ec4...06e Wtf 🤔🤔🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå