AnonymBruker Skrevet 12. august 2024 #1 Del Skrevet 12. august 2024 Hei! Vi skal bytte ut spisestolene. Har du tips til pene stoler og hvor jeg kan få tak i? Helst ikke Jysk, Bohus eller Skeidar. Og er fløyel fint? Ser mange er fløyel nå. Anonymkode: a13cc...092 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Dartle Skrevet 13. august 2024 #2 Del Skrevet 13. august 2024 Selv ville jeg aldri kjøpt spisestuestoler i fløyel, det blir fort stygt. Synes det er vanskelig å anbefale spisestuestoler til andre når man ikke vet hvilket bord man har. Men generelt ville jeg valgt noe som er tidløst, helst i tre og heller med løse puter slik at man kan vaske dem etter hvert og slik at man kan bytte ut når de blir stygge. Pass også på at de er høye nok til spisebordet, deponér gjerne på én stol så du får prøvesittet. Vi endte med litt for lave stoler, og det er litt irriterende 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2024 #3 Del Skrevet 13. august 2024 Takk for tips! Har du tips til butikk også? Det kan hende jeg vil bytte ut bordet også, jeg liker ikke fargen. Men størrelsen er veldig bra, har to ileggsplater som gjemmes inni bordet, veldig praktisk. Det er eikefarget, litt mørk eik, men jeg synes det er veldig gult i fargen. Anonymkode: a13cc...092 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2024 #4 Del Skrevet 13. august 2024 Dyre, men elsker Stressless sine stoler i skinn. Anonymkode: d93d5...d1d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fru Alving Skrevet 13. august 2024 #5 Del Skrevet 13. august 2024 Hvis du ser på gamledanske.no, ligger på facebook så kan du finne designstoler, brukte til fine priser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå