AnonymBruker Skrevet 12. august 2024 #1 Skrevet 12. august 2024 Han er utekatt med luke, er hjemmekjær og har aldri vært borte mer enn et drøyt døgn før, nå har vi ikke sett ham siden torsdag. Vi har lett og spurt over alt, har ingen anelse om hvor han er. Han er kastrert, seks år. Har noen av dere opplevd å få katten tilbake frisk og fin etter flere dager fravær? Vet dere hvor katten deres var da? Anonymkode: 0939f...e51
AnonymBruker Skrevet 12. august 2024 #2 Skrevet 12. august 2024 Katten vår kom tilbake etter 2 måneder. Hadde etterlyst den i nabolaget og "overalt", men det var ingen tegn til den før den plutselig sto i hagen og oppførte seg som om ingenting hadde skjedd. Anonymkode: abcfa...b77
AnonymBruker Skrevet 12. august 2024 #3 Skrevet 12. august 2024 Ene katten vår dukket opp etter 2 mnd på loffen, tykk og god….. han var en skikkelig bræl som bare likte seg inne så hva han har surret med i 2 mnd må nå gudene vite😆 Anonymkode: 5c020...4ec
AnonymBruker Skrevet 12. august 2024 #4 Skrevet 12. august 2024 Kjente en katt som var borte i ca 6mnd før den kom tilbake. Anonymkode: 703ff...6b8
AnonymBruker Skrevet 12. august 2024 #5 Skrevet 12. august 2024 Kjenner til en sak fra 70-tallet hvor en katt skulle omplasseres til ett hjem over 500 km unna. Året etterpå hadde katten dukket opp hjemme hos de forrige eierne. Anonymkode: 05fbf...cb2
Aristoteles Skrevet 13. august 2024 #6 Skrevet 13. august 2024 Vår katt var borte i 16 dager da han var rundt seks. Etterlyste ham overalt, og var ute og lette etter ham hver dag. Viste seg at han hadde vært innelåst i en garasje hvor eierne av garasjen var på ferie. Han hadde fått tak i vann fordi det rant inn under døren når det regnet, og han hadde klort opp noen poser med real turmat Jeg hadde egentlig gitt opp, for han var aldri (normalt) mer enn maks ett døgn borte før dette. Min søsters katt forsvant en hel sommer. Så opp med motet, ts. Katten kan fortsatt dukke opp som om ingenting var skjedd.
AnonymBruker Skrevet 13. august 2024 #7 Skrevet 13. august 2024 Takk for svar, jeg holder motet oppe. ♥️ Anonymkode: 0939f...e51 1
AnonymBruker Skrevet 13. august 2024 #8 Skrevet 13. august 2024 Hold motet oppe og når han kommer hjem kan jeg ikke få anbefalt gps nok 🙌🏻 Anonymkode: ec7bb...b74
atropos Skrevet 13. august 2024 #9 Skrevet 13. august 2024 Katten min var borte i to uker en gang. Da hun kom tilbake var hun pjuskete i pelsen og lukta olje, så mistenker hun hadde vært innestengt i en garasje eller noe lignende. Hun ble helt din igjen etter et bad og litt mat da
AnonymBruker Skrevet 13. august 2024 #10 Skrevet 13. august 2024 Vår katt var borte i flere uker som liten. Vi hang opp lapper overalt på matbutikker i ganske stor radius. Viste seg at noen unger hadde tatt han med inn og gjemt han for foreldrene. Men moren oppdaget det og gjenkjente han faktisk fra vår lapp. Så det endte godt, men det var forferdelig da det stod på. Håper din katt kommer hjem! Anonymkode: 00a19...e72
AnonymBruker Skrevet 13. august 2024 #11 Skrevet 13. august 2024 Jeg skjønner ikke at dere med utekatter tør å slippe de ut uten å ha gps på katten. Tenk om de blir innesperret eller at det skjer noe annet som gjør at pus ikke kan komme seg hjem.. Anonymkode: 51a1d...f38 3
Splittbinders Skrevet 13. august 2024 #12 Skrevet 13. august 2024 Katten til min svigerinne var borte en hel sommer og vel så det. Litt tynn og skvetten når den var tilbake, men lever lykkelig katteliv nå 😊
Aristoteles Skrevet 15. august 2024 #13 Skrevet 15. august 2024 AnonymBruker skrev (På 13.8.2024 den 20.20): Jeg skjønner ikke at dere med utekatter tør å slippe de ut uten å ha gps på katten. Tenk om de blir innesperret eller at det skjer noe annet som gjør at pus ikke kan komme seg hjem.. Anonymkode: 51a1d...f38 Har tenkt på det noen ganger, men! Har prøvd med halsbånd på dem, og da må det være slike som løsner når de setter seg fast. Ingen av dem har hatt det halsbåndet lengre enn en halv dag 😛 Så GPS blir det når man kan chippe det.
AnonymBruker Skrevet 15. august 2024 #14 Skrevet 15. august 2024 Hadde en kastrert hannkatt som var stort sett borte fra april til september hvert år. Kom ned fra skogen trill rund hver høst. De første to årene søkte vi mye etter han, satte opp savnetplakat og greier, men tredje året så begynte vi å skjønne tegninga. Vi bodde på landet med skog bak huset, så det var der han var på sommeren. Anonymkode: 51dc1...d3b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå