AnonymBruker Skrevet 12. august 2024 #1 Skrevet 12. august 2024 Hvor lang tid tar det å være på flyplassen før man kan reise hjem igjen innen Norge ? Skal bare hente noe på flyplassen så skal ikke ha med bagasje. Skal hente valp og oppdretter venter på flyplassen. Ser ut som om flyene letter kun en halv time etter flyet har landa. Veldig rart. Ellers må jeg vente i flere timer på neste fly. Men hvordan reiser man med valp i kabinen ? Kan jeg da ta med veske ol. Eller regnes valpen som eneste bagasje. Må reise alene. Anonymkode: f55a5...ce2
AnonymBruker Skrevet 12. august 2024 #2 Skrevet 12. august 2024 For liten tid. Vent på neste fly. Anonymkode: b5ba1...6d3
PurpleTuliip Skrevet 12. august 2024 #3 Skrevet 12. august 2024 Du må belage deg på å vente. Tar tid å skrive kontrakt, oppdretter vil nok gjerne prate litt om valpen ect. jeg har alltid hatt med meg en sekk i tillegg. Bagen med hunden skal stå på gulvet så ingen konflikt der. gratulerer med valp.
AnonymBruker Skrevet 12. august 2024 #4 Skrevet 12. august 2024 En halvtime rekker du i hvert fall ikke, med mindre du skal rive reiseburet med valpen ut av hendene på oppdretter og sprinte avgårde til avgangs-gaten. Ta neste fly. Du kan gå og sette deg og bli kjent med valpen. Den er sikkert engstelig og trenger kos og oppmerksomhet, og det er ikke sikkert du får lov å ta den ut av reiseburet på flyet. Er valpen så liten at den passer inn i en reisebag som ikke er for stort, men kan skyves under setet ved takeoff og landing? Er valpen og buret for stort til å få plass under der, må den jo i lasterommet og det tar tid ved innsjekk. Anonymkode: cffc1...069
AnonymBruker Skrevet 12. august 2024 #5 Skrevet 12. august 2024 Men er det ikke sånn at man maks må reise med en bagasje og at valpen da blir regnet som den bagasjen ? Anonymkode: f55a5...ce2
AnonymBruker Skrevet 12. august 2024 #6 Skrevet 12. august 2024 Fra Norwegians sider: "Kom til flyplassen i god tid. Du må ha sjekket inn minst én time før avgang hvis du har med deg kjæledyr." https://www.norwegian.no/reiseinformasjon/bagasje/reise-med-dyr/ Anonymkode: 9626d...a13
AnonymBruker Skrevet 12. august 2024 #7 Skrevet 12. august 2024 Du må bestille reise med kjæledyr i kabinen, og du må da ha et bur/bag som er godkjent for transport av dyr 🥰 men det er ikke lov å ta dyret ut av denne bagen under reisen. Anonymkode: bae6a...fec
AnonymBruker Skrevet 12. august 2024 #8 Skrevet 12. august 2024 Hvordan er det å parkere på Gardermoen ? Kan jeg betale med kort uten å forhåndsbetale ? Anonymkode: f55a5...ce2
AnonymBruker Skrevet 12. august 2024 #9 Skrevet 12. august 2024 Vi hentet på flyplassen. Vi måtte vente litt. Men ba dem om å levere hunden en time før. Slik at hunden ikke skulle vente så lenge som vi måtte gjør. Det gikk fint få den med seg gjennom sikkerthetskontrollen. Det tok ikke noe ekstra tid sånn sett. Bare at flere som ville hilse. Men det er mye som skjer for valpen. Tatt bort fra mora og vi er fremmede. Så det var en stille hund. Sa ingen ting på flyet heller. Vi hadde han i en veske som er godkjent. Ikke lov til å ta ut hunden under turen. Men flyvertinnen sier ifra hva du skal gjøre sjø. Og vi tenkte. Wow. Så rolig valp vi kjøpte. Det varte bare et døgn så kom propellen fram😂😂 Anonymkode: 59584...075
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå