Gjest Gjest_bruden_* Skrevet 19. februar 2006 #1 Skrevet 19. februar 2006 Har surfet kjoler lenge nå, men har endelig funnet en jeg liker Denne er det Hva synes dere????? MEN det er fra denne siden i Hong Kong!!!!!!! og prisen på drømmekjolen min er bare 78 GBP!!!! som er 920 norske kroner!!! ...skal jeg gå for drømmekjolen?
Våken Skrevet 19. februar 2006 #2 Skrevet 19. februar 2006 Det er ikke helt etter min smak, men det er jo ikke jeg som skal ha den, da... Om det er drømmekjolen så synes jeg du skal gå for den. Bare pass på str (de ervel kanskje litt små i Hong Kong?) Kjøp heller en litt stor som du kan bruke litt penger på her for å få til å passe perfekt...
Gjest Gjest Skrevet 19. februar 2006 #3 Skrevet 19. februar 2006 Den var nydelig. Men til den prisen ville jeg sjekket hvilket stoff det er. Det er viktig at stoffet er litt tungt, slik at den faller fint. En annen ting du må sjekke er prisen for å få den inn i landet (mva, toll, frakt osv)
Gjest Gjesta Skrevet 19. februar 2006 #4 Skrevet 19. februar 2006 (endret) Litt mye bløtkake for min del, og hadde ikke sans for skjæringen øverst. Ser ut som den skal skli ned når som helst. Syns DENNE bedre bildevar mye finere. Endret 19. februar 2006 av Kosemose
Gjest *Gjest Skrevet 19. februar 2006 #5 Skrevet 19. februar 2006 Syns kjolen var veldig fin jeg! Veldig romantisk og klassisk i snittet. Litt prinsesse... Er enig i at du må sjekke størrelsene nøye og heller kjøpe den litt for stor. De er ganske små i asia, hvis du ikke er asiatisk av utseende selv da, da er det jo ikke noe problem. Og så billig da!!!
Gjest gjest1 Skrevet 19. februar 2006 #6 Skrevet 19. februar 2006 Lekker kjole!!!!!! Eg likar vanlegvis ikkje porselensdukke-lkolar, men denne var romantisk og litt annleis!
Gjest Gjest_Anki_* Skrevet 19. februar 2006 #7 Skrevet 19. februar 2006 Kjempefin kjole. Har sett den på Ebay, og da kan du få den skreddersydd til deg helt ned i en dollar..... Sjekk litt der også..
Gjest *Gjest Skrevet 19. februar 2006 #8 Skrevet 19. februar 2006 Kjoler skreddersydd ned til en dollar? Setter dere ikke da spørsmålstegn til hvem som har laget kjolen, og kvalitet? Snakk om luselønn til de stakkarne som sitter og syr da!! Man må tenke litt moral og, ikke bare penger?
Lassie Skrevet 19. februar 2006 #9 Skrevet 19. februar 2006 Synes kjolen var fin, jeg. Men pass på str ja, husk at asiaterne er veldig små! Vet iallfall at vanlige klær fra Kina er veldig små i str, har nemlig en svigermor som er der en del og har kjøpt med en del for små klær til meg...
Gjest lilletroll Skrevet 19. februar 2006 #10 Skrevet 19. februar 2006 Kjempfin kjole!!! Og når det gjelder str - synes det så ut som om det var engelske str hvor bust og waist size var oppgitt, jeg!? Så da er det jo ikke noe å bekymre seg for!!
Gjest gjest1 Skrevet 19. februar 2006 #11 Skrevet 19. februar 2006 Så sant du ikke har det altfor trangt økonomisk hadde jeg kjøpt kjolen - det er en sjanse å ta, men har du råd til å tape pengene er det en grei løsning. En venninne av meg kjøpte brudekjolen sin på nettet for ca 800,- og du kan tro vi var spent på å se om den var like fin som den så ut til på nettet. Og den kostet ikke mer enn at hun heller fikk kjøpe seg en ny en hvis det var helt miss. Men kjolen var helt nydelig den, og etter å ha sydd den litt inn satt den perfekt på venninnen min. Ingen ville trodd at det var en billigkjole heller - den var skikkelig fin, både i snittet og i stoffet. Så hvis dette er din drømmekjole hadde jeg helt klart prøvd meg!
Gjest gjest1 Skrevet 19. februar 2006 #12 Skrevet 19. februar 2006 Passar den ikkje får du garantert solgt den att likevel, trur eg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå