AnonymBruker Skrevet 12. august 2024 #1 Skrevet 12. august 2024 Du som har vært i et langt forhold (10 år eller mer), hva tenker du er normal hyppighet for sex? For ordens skyld; Med sex tenker jeg aktivitet som ender i orgasme. Jeg har det himla fint med partneren min, men de siste årene har hyppigheten på orgasmer dalt litt. Han sier han er fornøyd han og, men jeg blir nysgjerrig på dere andre? Hvor mange felles orgasmer pr uke eller pr måned mener du naturlig forekommer i et langt forhold? Vi nermer oss 40 årene om det er av betydning Anonymkode: cb69b...eb8
AnonymBruker Skrevet 12. august 2024 #2 Skrevet 12. august 2024 Fornøyd med 2, 3 optimalt. Kan i perioder ta til takke med 1 i uka, og mindre enn det er uutholdelig. Da begynner jeg (ubevisst) alltid å krangle med mannen Anonymkode: 52d0e...f67 2
AnonymBruker Skrevet 12. august 2024 #3 Skrevet 12. august 2024 Vi har vært sammen i 20år, jeg er no straks 40, han 4 år eldre. For meg er 1-2 ganger i uka nok, mannen kunne nok hatt 5. Får alltid orgasme. Anonymkode: b2ea1...246 1
AnonymBruker Skrevet 13. august 2024 #4 Skrevet 13. august 2024 Vært sammen i 15 år. I perioder har vi sex nesten hver dag, andre perioder så og si aldri. Anonymkode: f7e1e...9f7 1
AnonymBruker Skrevet 13. august 2024 #5 Skrevet 13. august 2024 Vært sammen i nær 30 år. Her har det variert veldig gjennom ulike livsfaser. Når vi hadde småbarn, kanskje 2 g i uken, når ungene ble større, mer travelt og seinere til sengs, kunne det være 1 g i måneden, mer i ferier. Denne ferien har vi vært alene for første gang, 1-3 g om dagen, og nå når hverdagen kommer, 4-5 g i uken. Blir nok litt lavere utover høsten. Alt har vært greit til sin tid, tenker at kommunikasjon er viktig underveis. Anonymkode: d7f47...0a6 2
AnonymBruker Skrevet 13. august 2024 #6 Skrevet 13. august 2024 Vi er i 40-årene, vært sammen i snart 20 år og har barn i spennet fra barnehage til ungdomsskole, så "alltid" et våkent barn i huset. I tillegg har mannen min aldri hatt kjempehøy lyst. Da vi har nyforelsket syntes han at annenhver dag holdt, nå ligger vi på rundt 1 gang i uka i snitt. Anonymkode: cb2e0...193
AnonymBruker Skrevet 13. august 2024 #7 Skrevet 13. august 2024 Gift i 25 år og begge passert 50 år. Sex omtrent en gang i uka de siste årene. Rutinesex som stort sett er lik hver gang, og egnet til å løse ut spenninger og gjør begge tilfreds. Prøver å få til en barnefri tur et par ganger i året, og da blir det mye god sex flere ganger om dagen. Disse turene eksperimenterer vi med leker og spill og utforsker nye ting, men sjelden vi tar det med tilbake i hverdagen. Anonymkode: 73b84...696 1
AnonymBruker Skrevet 13. august 2024 #8 Skrevet 13. august 2024 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Du som har vært i et langt forhold (10 år eller mer), hva tenker du er normal hyppighet for sex? For ordens skyld; Med sex tenker jeg aktivitet som ender i orgasme. Jeg har det himla fint med partneren min, men de siste årene har hyppigheten på orgasmer dalt litt. Han sier han er fornøyd han og, men jeg blir nysgjerrig på dere andre? Hvor mange felles orgasmer pr uke eller pr måned mener du naturlig forekommer i et langt forhold? Vi nermer oss 40 årene om det er av betydning Anonymkode: cb69b...eb8 Har vært sammen i 20+ år. Vi har aldri hatt sex uten at jeg har minimum 1 orgasme. Aldri skjedd. Ikke en, eneste gang. Han derimot har ikke alltid orgasme. Hender vi føler oss ferdige led sexen uten at han har orgasme. Han sin store «greie», vil nesten kalle det han sin fetisj, er min nytelse. I starten av forholdet hadde vi gjerne sex et par ganger om dagen. Etterhvert 4-5 ganger i uken. Så gradvis sjeldnere. De siste årene har vi hatt sex 1-3 ganger i året. Sexen er helt herlig, når vi har den😊, men det er altså sjeldent. Så hva som er vanlig er jo individuelt fra par til par, ulike faser og perioder av livet osv. Våres 1-3 ganger i året er nok en god del mindre en hva som er «vanlig». Anonymkode: 356ce...c21 1
AnonymBruker Skrevet 13. august 2024 #9 Skrevet 13. august 2024 Med samme partner som jeg har ligget med hundrevis av ganger? Lite behov for å ha sex egentlig. Kan heller runke. Dersom det er snakk om sex med en ny attraktiv jente kan jeg gjerne ha sex hver dag. Anonymkode: 11bdc...65f
AnonymBruker Skrevet 13. august 2024 #10 Skrevet 13. august 2024 Vært sammen i 15 år +, godt over femti begge to og har sex et par, tre ganger i uka. Har jo selvsagt til tider gått i perioder, men merker at forholdet blomstrer mye mer når vi har regelmessig sex. Så vi har fokus på dette, fordi vi liker å kjenne på forelskelsen daglig ❤️ Anonymkode: 527bb...c29
AnonymBruker Skrevet 13. august 2024 #11 Skrevet 13. august 2024 Jeg kvinne 50+, har vært gift i 15+ år, "frisk" borderliner så jeg henter frem min tidligere galskap når vi har sex. Så vi har variert sex og spennende sex. Jeg vet ikke helt hvor ofte i snitt. 3 ganger i uka kanskje? Jeg får ikke orgasme på grunn av medisiner, men det er ikke viktig for meg. Det var litt ekkelt for min mann til å begynne med, men nå er han helt trygg på at jeg liker aktiviten selv om jeg ikke kommer. Tviler på at vi ender i pliktsex. Ikke fra min side i alle fall. Anonymkode: 75298...9b4 1
AnonymBruker Skrevet 13. august 2024 #12 Skrevet 13. august 2024 Vi er 39 og har vært sammen i 20 år. Her det det stort sett annenhver dag. Da er vi begge happy ♡ Anonymkode: ed582...2d0
AnonymBruker Skrevet 13. august 2024 #13 Skrevet 13. august 2024 Vi er 35 og 39 og har vært sammen i 11 år. Har sex en til to ganger i måneden. Men hva som gjelder for oss sier jo ingenting om hva som er normalt, da må du nesten sjekke statistikk eller lignende. Vi har det forøvrig veldig fint sammen. Anonymkode: 52cab...39e 1
AnonymBruker Skrevet 13. august 2024 #14 Skrevet 13. august 2024 Vært sammen i 22 år. Sexlivet eksploderte når barna flyttet ut. Så vi har sex nesten hver dag. Og noen ganger flere ganger pr dag. Anonymkode: 07fd8...d10
AnonymBruker Skrevet 13. august 2024 #15 Skrevet 13. august 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Med samme partner som jeg har ligget med hundrevis av ganger? ... Anonymkode: 11bdc...65f Ja, det er liksom konseptet med langvarig forhold. Anonymkode: 7ddf1...de9 1 5
AnonymBruker Skrevet 13. august 2024 #16 Skrevet 13. august 2024 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Ja, det er liksom konseptet med langvarig forhold. Anonymkode: 7ddf1...de9 Syntes det er en av tingene som ikke er utelukkende positivt med et langvarig forhold. Altså, det er mange positive ting med et langt forhold. Sex med den ene, samme er ikke en av de tingene. Det er helt ok, fint liksom, men sex som singel er morsommere og mer utfyllende da man kan treffe svært forskjellige mennesker som bidrar med mye ulikt. Anonymkode: 356ce...c21
AnonymBruker Skrevet 13. august 2024 #17 Skrevet 13. august 2024 Ingen av oss er interessert. Anonymkode: 627c3...643
AnonymBruker Skrevet 13. august 2024 #18 Skrevet 13. august 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Syntes det er en av tingene som ikke er utelukkende positivt med et langvarig forhold. Altså, det er mange positive ting med et langt forhold. Sex med den ene, samme er ikke en av de tingene. Det er helt ok, fint liksom, men sex som singel er morsommere og mer utfyllende da man kan treffe svært forskjellige mennesker som bidrar med mye ulikt. Anonymkode: 356ce...c21 Min erfaring er at de som har den holdningen gjerne er "dårlige i senga". Gjerne også de som legger verdien i "noe nytt" og ikke i fysisk nytelse. Evner man å utforske, dyrke hverandre, leke og nyte blir sexen bare bedre med årene. Har aldri hatt så god sex som jeg har med min partner gjennom mange år nå. Har aldri ønsket å bytte ut det med noe nytt selv om tilbudene stadig dukker opp. Anonymkode: eb503...3e7 1 3
Trolltunge Skrevet 13. august 2024 #19 Skrevet 13. august 2024 Vanskelig spørsmål, siden jeg gjerne får 5- 10 for hver orgasme han får, og innimellom enda flere. 😅 Så... han 2-5 og jeg 25- 50 på en uke? Slik ca det er passe for meg. 🤣
AnonymBruker Skrevet 13. august 2024 #20 Skrevet 13. august 2024 Vært sammen i 12 år, han er klar hverdag, flere ganger om dagen mens jeg en gang uka 😂 så vi finner balansen Anonymkode: f2166...071 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå